Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Nierówne obroty i szarpanie silnikiem na biegu

VIII obroty

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:01, 01.09.2022

Witam od pewnego czasu mam problem z nierówną pracą silnika. . Najgorzej jest kiedy auto odpalam po nocy. Posiadam skrzynię automatyczną, czasem gdy odpalę auto z rana to przez pierwsze 20 sekund muszę od razu jechać żeby nie popuścić gazu bo potrafi nawet zgasnąć silnik. Później już nie gaśnie ale też  nie jest dobrze.  Na luzie jest trochę lepiej ale podczas jazdy gdy stanę np. na światłach i trzymam na hamulcu na biegu to aż buja autem i czuję jak silnik lekko szarpie, jest to takie pociąganie auta do przodu i puszczanie.. do przodu i puszczanie ...Wtedy  ten problem występuje najbardziej! Wskazówka na obrotomierzu skacze lekko do góry i nie stoi w miejscu. Podczas jazdy gdy silnik jest pod obciążeniem tego nie czuć, jest jakby normalnie. A może to takie złudzenie?

Posiadam też LPG i tu jest o wiele lepiej! Gdy auto jest na gazie to silnik pracuje o 40% lepiej. Choć nadal nie jest tak jak powinno ale już mniej to dokucza. Świece wymieniałem na nowe, zawory były regulowane. Olej wymieniany na czas, przebieg 170 tyś km. Ktoś tam mi sprawdzał na kompie i stwierdził że mam misfire czyli auto gubi iskrę co jakiś czas na dwóch cylindrach najgorzej. Ale gdy jest na LPG to już te wypadania nie wyskakują. Kolejny mechanik rozkłada ręce ale takich w UK mamy specjalistów. Już kiedyś też miałem ten problem. Nikt nie potrafił tego naprawić! Gość kazał mi wtryski nowe kupić ale go olałem i akurat  pojechałem do Polski. Wstawiłem do serwisu, wyregulowali zawory i problem zniknął auto pracowało jak należy. Pojeździłem z siedem miesięcy i znowu po trochu robiło się coraz gorzej.  Teraz też obstawiałem że trzeba wyregulować ponownie. Wstawiłem do serwisu Hondy w UK i mi je wyregulowali. Gdy auto odebrałem to nie było dużej poprawy, silnik nadal trochę szarpał  i szarpał a teraz jest coraz gorzej. Nie wiem co to może być i jak z tym walczyć. Czyżby Ci panowie z serwisu nie potrafili tak wyregulować dokładnie zaworów jak w Polsce lub robią to niedokładanie? ..


  • 0

#2 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 23:35, 01.09.2022

użyj szukajki i kontynuuj w istniejącym dziale, na temat szarpania silnika było kilka razy, choćby tutaj http://www.accordklu...adanie-zapłonu/ tu też http://www.accordklu...adanie-zapłonu/

zakręć zawór na butli, wypal gaz, pojeździj na PB  i sprawdź czy problemy nadal występują, pisałeś o wymianie świec - nowe to ngk? bywają z nimi problemy szczególnie gdy wyprodukowane we Francji, było o tym na forum http://www.accordklu...-wymiana-świec/, wałek rozrządu w jakim stanie - nie jest wytarty? też było o tym na forum, masz K24Z3 więc problemy znany i po krótkiej lekturze dowiesz się o co chodzi, jest o tym temat w podpiętych, cewki też do sprawdzenia

 

zamykam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq