Accord 2.0 Tourer 2011
Siedział mi tył nierówno - różnica była 1,5cm na osi. Postanowiłem więc wymienić sprężyny i padło na wzmacniane Lesjofors.
Po wymianie sprężyn (zatankowane 60l LPG i 3/4 baku PB) wygląda to tak:
lewa strona 65,8 (przed wymiana bylo 64,8)
prawa strona 67,3 (przed wymiana bylo 66,2)
różnica na osi 1,5 (przed wymiana bylo 1,5)
Byłem na stacji diagnostycznej żeby sprawdzić nacisk na koła i bez kierowcy w środku wygląda to tak:
przód lewy 409kg, prawy 430kg
tył lewy 399kg, prawy 385kg
Po wymianie auto podniosło się ale nie tyle ile myślałem i oczekiwałem, więc pewnie dodatkowo skończy się na podkładkach pod sprężyny. Pocieszenie, że prowadzi się jednak odczuwalnie dużo sztywniej i mniej tył pływa po drodze.
Najbardziej zastanawia mnie jednak różnica w wysokości do nadkola na tylnej osi. Jaka może być tego przyczyna? Auto nie jest walone, nie ma żadnych luzów, amortyzatory sprawne, sprężyny jak pisałem nowe.
Użytkownik Marco edytował ten post 11:46, 07.03.2022