XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymiana płynu chłodzącego
#1
Napisano 08:33, 21.07.2010
#3
Napisano 12:00, 23.07.2010
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#4
Napisano 15:01, 24.07.2010
#5
Napisano 22:51, 24.07.2010
Ja również taki posiadam.
Co do pojemności Twojego układu to nie wiem. Ale nie jest to drogie, zawsze możesz kupić więcej.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 12:42, 25.07.2010
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#7
Napisano 12:47, 12.08.2010
Czytając poradnik dla hondy http://www.accord6ge...accord_diy.html natchnąłem się na coś takiego:
7. Napełnić płynem chłodzącym chłodnicę aż do dolnej krawędzi króćca wlewowego.
8. Poluzować śrubę odpowietrzającą w górnej części silnika. Dokręcić śrubę, jeśli zacznie wypływać płyn chłodzący bez pęcherzyków powietrza.
Gdzie można znaleźć ową śrubę odpowietrzającą? Przyjrzałem się dobrze pod maską i u mnie nic takiego nie ma.
Jeszcze jedno, jeżeli mam reduktor LPG to czy on się sam odpowietrzy, czy trzeba wykonać jakieś czynności?
Pozdro
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#8
Napisano 14:19, 12.08.2010
ja nie odpowietrzałem i było ok. jak masz reduktor nisko zamocowany to nic nie trzeba robić.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 11:57, 15.08.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych