Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Nowe wtryskiwacze- pierwszy start

VIII wtryskiwacz wymiana suchy start odpowietrzanie układu paliwo

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • SkÄ…d:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 16.12.2021

Witam

Szybkie pytanko, na dnich będę wymienial wtryski w moim 2.2 i-dtec (to nie mój pierwszy raz ;) jednak chciałem się upewnić jak powinno wyglądać pierwszy start/odpowietrzanie układu? Czy standardowe odpowietrzanie na zapłonie (jak przy wymianie filtra paliwa) wystarczy, czy jednak jest do tego jakaś procedura z wykorzystaniem HDS'a? Ostatnio po 3 krotnym odpowietrzaniu na zapłonie, musiałem pokręcić rozrusznikiem z 2 razy po 5 sekund, a więc te 10 sekund wtryskiwacze chodziły na sucho można powiedzieć, pytanie czy coś się może stać przez ten czas?

Pozdrawiam

Konrad


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:09, 17.12.2021

Poszukaj sobie manuala i zobacz albo odezwij siÄ™ jutro na PW do mnie to sprawdzÄ™ czy jest coÅ› o odpowietrzaniu.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • SkÄ…d:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 20.12.2021

Poszukaj sobie manuala i zobacz albo odezwij siÄ™ jutro na PW do mnie to sprawdzÄ™ czy jest coÅ› o odpowietrzaniu.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Manuala do VIII nie mam, w manualu od VII jest tylko normalna procedura odpowietrzania


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:18, 20.12.2021

Na obrazkach masz opis z esm 8 gen

ZaÅ‚Ä…czony plik  1.jpg   109,26 KB   12 Ilość pobraÅ„

ZaÅ‚Ä…czony plik  2.jpg   30,88 KB   9 Ilość pobraÅ„


  • 1

#5 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • SkÄ…d:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 20.12.2021

Na obrazkach masz opis z esm 8 gen

attachicon.gif1.jpg

attachicon.gif2.jpg

Ooo Dzięki Ci wielkie, tego potrzebowałem ;)


  • 0

#6 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • SkÄ…d:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 23.12.2021

Teoria teorią, manual manualem ale bez odpowietrzania poprzez odkręcone przewodu wysokiego cisnienienia się nie obyło- dziwne bo ostatnim razem poszło bez większego problemu.

 

Biorąc poprawkę na esm najlepiej wychodzi by zrobić to tak:

-włożyć wtryski, dokręcić na lekko poniżej 5Nm

-przykręcić przewody wysokiego cisnienia, dokręcić od strony listwy - 33Nm (lub dość mocno zwykłą 17-stką), przy wtryskach zostawic leciutki luz by powietrze z paliwem mogło pójść

-podpiąć wiązke

-przekręcić rozrusznikiem by paliwo poszło z każdej nakrętki (u mnie poszło najpierw z 4 potem 3,2,1) i dokręcić nakrętki przewodów by powietrze nie wróciło do środka (przed kręcenia rozrusznikiem przewód powrotu albo nałożyć na wtryski albo zablokować)

-dokręcić wtryski na 5Nm i później te 90-100 stopni

-powycierać wszystko, zakodować i odpalać, sprawdzić czy wszystko szczelne


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wtryskiwacz, wymiana, suchy start, odpowietrzanie układu paliwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq