XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wysokie zużycie paliwa - K24
#1
Napisano 17:37, 19.07.2010
Poruszam się już jakiś czas swoją VII generacją i mam dosyć ponure wyniki jeśli chodzi zużycie paliwa. Nie wiem o co chodzi bo decydując się na K24 naczytałem się (także tutaj) sporo opinii o zużyciu paliwa w tym modelu i raczej nie spodziewałem się wielkiej rewolucji w stosunku do HA VI 1.8.
1.8 pod moją nogą (zmiana biegu przed 6000 tys. obr - norma, VTEC w użyciu - b. często) i w moich warunkach eksploatacji (krótkie odcinki) potrafiła dojść do 14l/100 km. Przy odrobinie umiaru - 12-13.
Tymczasem VII 2.4. Miasto, lekkie traktowanie raczej (do 5 tys obrotów i to raczej rzadko) - 17,5. W mieście przy ciężkim traktowaniu - nie sprawdzałem na tyle długich odcinkach, żeby dało się zmierzyć, na pewno jeszcze więcej. Trasa, równe tempo do 150km/h - ok. 10-11/100. Miasto + trasa (70/30) przy czym wyjazdy w trasy w sob/nd (wtedy odcinek miejski pokonuje się znacznie płynniej niż w tygodniu) - od. 13,5 do 15. Hmm..... To chyba nie są wartości typowe nawet dla 2.4 ? Raczej dla dobrze wypasionej trzylitrówki. Po opiniach na tym forum i na innych - spodziewałem się do 14l/100 w mieście.
Nie wiem co to może być (jeżeli jest nie-OK a chyba jest nie-OK).
Filtr powietrza nowy. Luz zaworów - OK. Świece - bez zarzutu, kolor izolatora, odstęp elektrod poprawny. Sprawdziłem skład spalin - OK choć akurat w wiarygodność pomiaru spalin zawsze wierzę słabo. Czyściłem też przepustnicę ale akurat z innego powodu.
Nie wiem co jeszcze może być nie tak. Podobny problem miałem w HA VI na początku - 15l/100 w mieście lekką nogą. Tyle, że tam jednak na pomiarze spalin wychodziło nie za dobrze (tyle, ze robiłem go w innym miejscu) i w efekcie na ryzyk-fizyk wymieniłem sondę lambda i zszedłem o dobre 3l/100.
Tu jest trochę problem bo zamienników lambdy brak, do ASO aż się boję zadzwonić zapytać (ile więcej niż 1000zł ?). Używka - trochę ryzyko bo nie wiadomo jaka będzie a wyłożyć 200zł a potem jeszcze ten 1000+ w ASO bez sensu.
Doradźcie coś...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#2
Napisano 21:44, 22.07.2010
Chyba cos jest nie tak.Chyba ze naprawde ostro ciśniesz......
#3
Napisano 21:54, 22.07.2010
Sondę można przecież sprawdzić tylko trzeba poszukać jak... np w serwisówce
#4
Napisano 22:30, 22.07.2010
Wiarygodne sprawdzenie jest trudne - potrzebny oscyloskop i trzeba się wpiąć gdzieś w pobliżu ECU.
[ Dodano: 2010-07-22, 23:35 ]
Dziwne zjawisko..Ja w swojej Hani za 50 zł ro bie 90-100 km przy sredniej jezdzie.
Chyba cos jest nie tak.Chyba ze naprawde ostro ciśniesz......
Ciężko powiedzieć, wydaje mi się, że nie. Taką konsumpcję jak u mnie to mi kolega raportuje jeżdżąc po Warszawie ale A4-ką 3.2. Jak czytam opinie o moim 2.4 to wszyscy piszą, że w mieście powinno być do 14/100. Czyli mam con. 3l/100 za dużo.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5
Napisano 20:14, 12.08.2010
#6
Napisano 22:04, 12.08.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 11:13, 19.10.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych