Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Silniczek krokowy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:03, 17.07.2010

a js nie mogę sobie z tym poradzić.Czyściłem przepustnice,krokowy,wymienione kable i świece regulowane zaworu i dalej nic.Musze jeszcze sprawdzić poduszki pod silnikiem tylko ie wiem jak i mam delikatny wyciek z pod aparatu zapłonowego też morze to coś być z zapłonem
  • 0

#17 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 06.09.2010

Żeby nie robic smietnika i nie pisac kolejnego tematu to napiszę tu ;-)
A wiec sprawa wygląda tak:
- odstawiam auto do garażu pracujące jak najbardziej ok
- po 2 dniach wsiadam przekręcam kluczyk na zaplon i widze swiecącego sie checka (odstawiając auto nie bylo go na 100%)
- błąd 14 czyli silniczek krokowy, otwieram maske sprawdzam połączenie, kabelki wężyki i wsio jest ok.
- odpalam, 2 razy odpalil od razu a raz ledwo po okolo minucie walki
- silnik pracuje z obrotami 1500 do 1000 (szybka oscylacja)
- po odpaleniu zostawiam silnik pracujacy sobie na jakies 3 minuty (w tym czasie otwieram bramy etc. :-P )
- wracam, gaszę odkrecam korek od chlodnicy, wylewa sie z kieliszek plynu pod cisnieniem ( w tym czasie resetuje tez kompa, ale to tylko po to zeby check mi sie nie swiecil, sam reset kompa nic nie pomaga)
- zamykam maske wsiadam odpalam i wszystko jest ok, można jechać :mrgreen: i nie wywala checka
Zauważyłem też ze przy obecnej pogodzie, np te 17stopni bez slonca, jazda w miescie bez korkow, jedynie zatrzymywanie sie na swiatlach czyli ma 30 sek. predkosc 40-70km/h wiatraki odpalaja sie :-? (bez wlaczonej klimy oczywiscie)

Macie jakies pomysly chlopaki?
Zapowietrzony uklad?
Silniczek czyscilem wczesna wiosna chyba gdzies.
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#18 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:25, 06.09.2010

- wracam, gaszę odkrecam korek od chlodnicy, wylewa sie z kieliszek plynu pod cisnieniem ( w tym czasie resetuje tez kompa, ale to tylko po to zeby check mi sie nie swiecil, sam reset kompa nic nie pomaga)


No trochę dziwne że płyn wylatuje po zgaszeniu. Uszczelka pod głową?


no i tego nie rozumiem

w tym czasie resetuje tez kompa, ale to tylko po to zeby check mi sie nie swiecil, sam reset kompa nic nie pomaga


  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#19 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 06.09.2010

Aero87 napisał/a:

- wracam, gaszę odkrecam korek od chlodnicy, wylewa sie z kieliszek plynu pod cisnieniem ( w tym czasie resetuje tez kompa, ale to tylko po to zeby check mi sie nie swiecil, sam reset kompa nic nie pomaga)


No trochę dziwne że płyn wylatuje po zgaszeniu. Uszczelka pod głową?

Moim zdaniem to chyba nic dziwnego, na nakretce nawet jest naszprechane cos tam ze nie wolno jak cieply :mrgreen:
a może u siebie to ktoś sprawdzi?? :-P
Tylko uważajcie na lapki i pyszczki ;-)
i ja nie puszczam korka do konca, caly czas przytrzymuje go i upuszczam tej nasz umowny kieliszek i zakrecam.
Płyn nie jest wymieszany z olejem ani olej z plynem wiec raczej nie uszczelka.
a no i przed pierwszym rozruchem odkręcałem korek chlodnicy i nic nie cieklo (cisnienia nie bylo)
Coś pierdzieli sie krokowiec chyba badz cos z czujnikami temp?? :-/
Ale check wywala bez odpalania nawet, tylko przekrecenie na zaplon na zimnym i juz mam blad nr14

no i tego nie rozumiem

Aero87 napisał/a:

w tym czasie resetuje tez kompa, ale to tylko po to zeby check mi sie nie swiecil, sam reset kompa nic nie pomaga

Po zagrzaniu i zgaszeniu samochodu wyjmuje bezpiecznik, po to aby wykasowac check bo wiem ze po ponownym odpaleniu juz mi go nie wywali ;-)
Nie chcę z nim jeździć, tylko o to mi chodzi ;-)
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:31, 07.09.2010

Wiesz, ja też walczę z checkiem od sondy, i rozumiem o co Ci chodzi. To nie przystoi Hondzie :->

Może krokowiec po prostu padł, to że był czyszczony niewiele znaczy.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:59, 28.10.2011

Panowie mam podejrzenie co do silniczka krokowego bo wywala mi błąd P1491??? Ktoś wie w czym problem dokładnie?







! Poszukałem trochę w necie, na amerykańskich stronach i wszystkie znaki wskazywały na to, że błąd P1491 odnosi się do EGR-a a nie do silniczka krokowego.

Oczywiście zamiast pomyśleć wziąłem się do roboty i wyczyściłem krokowca i przepustnicę, na pewno nie na darmo, ale w tym przypadku nie pomogło. Wolne obroty spadały za nisko, silnik nie równo pracował i był nadal problem przy odpalaniu.

Po przeczytaniu kilku amerykańskich forów odnoszących się głownie do civików, zajrzałem do EGR-a i tu przyczyna, zaciął się od brudu w pozycji otwartej, po wnikliwym płukaniu wszystko wróciło do normy, jest ekstra.

Dla zainteresowanych dodam, że w/g amerykańskich forów bardzo ważny jest ten kanał doprowadzający spaliny do EGR-a, często jego zapchanie lub duże ilości brudu powodują ten błąd.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq