Skocz do zawartości


RODO w HAKP

opcja Vtec a LPG


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:52, 09.07.2010

Witam

Założyłem instalację Stag 300+ mam honie 1,8 LS 2000 i na Pb przy 2500 obr załanczal mi sie Vtec i bylo to mityczne wgniecenie w fotel nikestety na gazie nie ma tego efektu. Zaznaczam ze samochod nie muli ani nie szarpie przyspiesza dobrze ale nie ma tego odejscia jakby Vteca nie bylo. Gdzies przeczytalem ze Stag sam dobiera mieszanke ile jest potrzebne a moze trzeba ustawic to recznie?
  • 0

#2 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 09.07.2010

Vtec załącza się przy 4200 nie 2500. Przy 2500 to on jeszcze nie jedzie.
  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:58, 09.07.2010

Wątpię żeby vtec załączał Ci się przy 2,5 tys ale poczekaj na wypowiedż posiadaczy 1.8

[ Dodano: 2010-07-09, 11:59 ]
Spóźniłem się
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:21, 09.07.2010

tez bylem zdziwiony ale tak jest przy 2500 obr na 5 biegu jade 90 km/h i jest to zalecana predkosc ekonomicznej jazdy. I nie zaleznie na ktorym biegu po przekroczeniu 2500 no moze 2600 mam odjazd na vtecu albo mam popsuty obrotosciomierz


aha i jeszcze jedna w takim razie kwestia na jalowym biegu mam 500 obr a u was w takim razie ile jest
  • 0

#5 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:26, 09.07.2010

VTEC w 1.8 - 4200 rpm. Aczkolwiek zawór VTEC dostaje impuls z ECU już przy ok 3000 rpm (sprawdzone empirycznie). Co do LPG i VTEC - to trzebaby było sprawdzic na hamowni jak to wygląda i czy silnik dostaje w momencie załączenia tego czego chce czyli czy nie ma spalania ubogiej mieszanki. Poszukaj podobnych tematów na forum. Kojarzę, że ktoś gdzieś kedyś opisywał "dostrajanie" VTEC-a na LPG?
  • 0

#6 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 09.07.2010

Na 5 biegu 90 przy 2,5 tys ? Zdaje mi się, że to już po 3 tyś powinno podejść.
  • 0

#7 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 09.07.2010

ja myślę że trzeba zdemontować LPG oddać na złom i wtedy zacznie znowu jeździć :ok :mrgreen:
  • 0
F1

#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:13, 09.07.2010

Myśleć możesz... :mrgreen:
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:21, 09.07.2010

a na biegu jalowym jakie macie obroty? bo ja 500 bo jak tu mam za niskie to znaczy ze cos jest nie tak z obrotosciomierzem aczkolwiek samochod jesdzi dobrze i na LPG i na Pb tylko nie ma efektu odejscia jakby vtec sie nie zalaczal nz LPG
  • 0

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:26, 09.07.2010

A skąd wiesz, że masz 500? Patrzysz na obrotomierz czy sprawdzałeś np. na jakimś diagnostycznym urządzeniu? Podziałka na obrotomierzu nie jest na początku liniowa i ta pierwsza kreska wcale nie oznacza 500 rpm. A prawidłowe obroty na jałowym to z tego co pamietam 750 + - 50. U mnie trzymają sie na grubość wskazówki nad pierwszą kreską.
  • 0

#11 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:31, 09.07.2010

sprawdź ciśnienie LPG na reduktorze jadąc na VTECu
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:39, 09.07.2010

A skąd wiesz, że masz 500? Patrzysz na obrotomierz czy sprawdzałeś np. na jakimś diagnostycznym urządzeniu? Podziałka na obrotomierzu nie jest na początku liniowa i ta pierwsza kreska wcale nie oznacza 500 rpm. A prawidłowe obroty na jałowym to z tego co pamietam 750 + - 50. U mnie trzymają sie na grubość wskazówki nad pierwszą kreską.



to mam tak samo nad pierwsza cienka kreska na grubosc wskaznika w polowie podzialki 1000, to juz jestem spokojny
  • 0

#13 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:52, 09.07.2010

sircrash, sprawa jest prosta. Nie patrz na obroty, Vtec'ki itd. tylko zatrzymaj się na prostej, włącz PB i rozpędzaj auto do V biegu, następnie powtórz wszystko na LPG i jeżeli jest "rażący" spadek mocy - odczuwalny przez Ciebie to powrót do gazownika na poprawkę (bo pewnie instalacja na gwarancji - nie napisałeś kiedy założyłeś).
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:40, 09.07.2010

dzieki za pomoc i pozdrawiam

[ Dodano: 2010-07-14, 08:53 ]
moj vtec nie dawal mi spokoju i znalazlem odpowiedz u mnie jest prawdopodobnie od 2700obr

zrodlo zródlo
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq