XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z silnikiem
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:23, 03.07.2010
Sytuacja dosyć dziwna. Jadę z prędkością około 100, Nagle wkazówka obrotomierza spada do zera. Słychać metaliczny dźwiek w silniku przy próbie ponownego odpalenia. Poziom oleju i wszelkich płynów w normie. Auto nie chce odpalić, rozrusznik ma poważne problemy z jego obróceniem. Auto miało wymienione wszystkie wtryskiwacze i łancuch rozrządu w pod gwarancja w serwisie Hondy w Uk (około miesiac temu od tego czasu zrobilem 2500 mil). W tej chwili stoi w Polsce w ASO. Póki co nie mogą dojść co jest grane. Prawdopodobnie czeka nas rozbieranie całego silnika. Najgorsze jest to ze kończy sie wkrótce MOT. Orientuje się ktoś czy można w Polsce zrobic badania angielskiego auta? Czy ktoś mial podobne problemy z tym silnikiem.
Pozdrawiam
#2
Napisano 13:10, 03.07.2010
Co do przeglądu MOT niestety w Polsce go nie zrobisz, to tak jak jakbyś chciał podbić przegląd polskiego auta w UK - nierealne. W Polsce jak Cię psiarnia zatrzyma to nawet się nie skapują, że masz nieważny MOT, w europie jadąc po autostradach ja przynajmniej nie widziałem, żeby jakoś specjalnie zatrzymywali auta i sprawdzali dokumenty. Wjeżdżając już do UK albo Ci się uda przejechać bez kontroli albo niestety mogą namierzyć Cię kamery bądź zatrzyma policja, wtedy dobrze by było jakbyś przed wyjazdem do UK zadzwonił do jakiegoś warsztatu i umówił się na konkretny dzień i godzinę na przegląd. Jeżeli policja doczepi się, że nie masz MOT-u po prostu dajesz im namiary warsztatu oni dzwonią i potwierdzają że masz wyznaczoną już datę przeglądu i jedziesz dalej.
.......................................................................................................................................................................................................
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:45, 07.07.2010
#4
Napisano 18:20, 07.07.2010
Pozdrawiam
#5
Napisano 21:05, 07.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych