Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z silnikiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:23, 03.07.2010

Witam,
Sytuacja dosyć dziwna. Jadę z prędkością około 100, Nagle wkazówka obrotomierza spada do zera. Słychać metaliczny dźwiek w silniku przy próbie ponownego odpalenia. Poziom oleju i wszelkich płynów w normie. Auto nie chce odpalić, rozrusznik ma poważne problemy z jego obróceniem. Auto miało wymienione wszystkie wtryskiwacze i łancuch rozrządu w pod gwarancja w serwisie Hondy w Uk (około miesiac temu od tego czasu zrobilem 2500 mil). W tej chwili stoi w Polsce w ASO. Póki co nie mogą dojść co jest grane. Prawdopodobnie czeka nas rozbieranie całego silnika. Najgorsze jest to ze kończy sie wkrótce MOT. Orientuje się ktoś czy można w Polsce zrobic badania angielskiego auta? Czy ktoś mial podobne problemy z tym silnikiem.
Pozdrawiam
  • 0

#2 Iron

Iron
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Radom PL / Hove UK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:10, 03.07.2010

Niezbyt ciekawa sprawa z tym silnikiem, miejmy nadzieję, że w ASO znajdą przyczynę i naprawią usterkę.
Co do przeglądu MOT niestety w Polsce go nie zrobisz, to tak jak jakbyś chciał podbić przegląd polskiego auta w UK - nierealne. W Polsce jak Cię psiarnia zatrzyma to nawet się nie skapują, że masz nieważny MOT, w europie jadąc po autostradach ja przynajmniej nie widziałem, żeby jakoś specjalnie zatrzymywali auta i sprawdzali dokumenty. Wjeżdżając już do UK albo Ci się uda przejechać bez kontroli albo niestety mogą namierzyć Cię kamery bądź zatrzyma policja, wtedy dobrze by było jakbyś przed wyjazdem do UK zadzwonił do jakiegoś warsztatu i umówił się na konkretny dzień i godzinę na przegląd. Jeżeli policja doczepi się, że nie masz MOT-u po prostu dajesz im namiary warsztatu oni dzwonią i potwierdzają że masz wyznaczoną już datę przeglądu i jedziesz dalej.
  • 0
-= moja Hania =-
.......................................................................................................................................................................................................

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:45, 07.07.2010

Dzisiaj byłem w serwisie. Powiedzieli mi ze udało im się uruchomić auto. Stwierdzili głośne stuki z lewej strony silnika. Wstępne podejrzenia to uszkodzona panewka. Jutro zamierzają ściągnąć głowice i prawdopodobnie cały blok. Doradzono mi poszukanie innego silnika gdyż koszty naprawy mogą przewyższyć jego koszt. Ogólnie masakra.
  • 0

#4 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 07.07.2010

No silnik cały kosztuje jakieś 3,5 klocka i nie wiadomo co kupisz.Remont wyjdzie taniej a napewno nie w ASO. Myśle ze w 1,5k-2k max się zmieścisz a będziesz pewny tego silnika ze jest igiełka. Takie jest tylko moje zdanie.

Pozdrawiam
  • 0

#5 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 07.07.2010

Keny, - długo dochodzili do tego, że to panewka. Po Twoim opisie było to dosyć oczywiste.. Swoją drogą która panewka? Główna czy korbowodowa. Prawdopodobnie najtaniej cie wyjdzie kupno samego kompletnego bloku silnika. Prawdopodobnie wał to i tak już szrot a nie wiadomo co z blokiem. Jeśli głowica jest OK to ja bym szukał bloku.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq