XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wtryskiwacz AG - reanimacja czujnika temperatury
#1
Napisano 10:40, 01.07.2010
Mam problem z wtryskiwaczem AG... zdjęcie poniżej. Posiada on zintegrowany czujnik temperatury. Jakiś dłuższy czas temu miałem problem z przełączaniem instalacji na LPG, ponieważ ten czujnik jest uszkodzony to pokazywał za niską temperaturę... miałem podłączone dodatkowo równolegle do tego czujnika potencjometr którym oszukiwałem sterownik gazu i podwyższałem temperaturę i przełączało na gaz... tylko pojawił się przez to kolejny problem, brak korekcji temperatury... silnik zaczął szaleć jak był zimny, obroty skakać i szarpie. Jak sie nagrzeje to jest wszystko OK. Podłączyłem się pod laptopa i odpaliłem program do diagnostyki i pokazało mi +9... +13 stopni. Podstawiłem pod czujnik temperatury sam potencjometr i zacząłem regulować. Przy 230 Ohmach pokazało mi 65 stopni, przy 460 Ohm było 45 stopni, przy 1Kohm było 25 stopni... Wygląda na to że sterownik gazu coś namieszał i przyjął że czujnik temperatury ma wartość 1 Kohm, a nie jak zamontowany we wtryskiwaczu 10 Kohm.
Teraz pytanie, gdzie mogę zmienić ustawienia żeby sterownik wiedział że zamontowany czujnik temperatury to nie 1Kohm a 10Kohm? Jest jeszcze inna opcja jak kupić czujnik 1Kohm, podłączyć ewentualnie szeregowo potencjometr ze 2 Kohm żeby wyregulować dokładnie odczyt temperatury do takiej jaką powinien sterownik odczytać i powinno działać. Jeżeli będę podmieniać na 1Kohm to jąką temperaturę ten czujnik ma wskazywać? Czy to ma być temperatura gazu czy silnika? Na zimnym silniku ile ma wskazywać? Ile na rozgrzanym? Jakie wartości temperatury on powinien standardowo pokazywać?
Pomóżcie proszę bo do reanimacji już mały krok
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych