XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nie odpala jak cieply
#1
Napisano 16:40, 29.06.2010
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:49, 29.06.2010
Czy w czasie odpalania na ciepłym słychać jakikolwiek odgłos? w sensie pracy rorzrusznika? Bo jak nie to zacznij od wymiany szczotek w rozruszniku
[ Dodano: 2010-06-29, 17:52 ]
Aha - i sprawdź u jakiegoś mechanika napiecie ładowania akumulatora - może jest słabizna już a alternator nie wyrabia.
Przypomniało mi się w fiacince miałem podobnie jak ty - na ciepłym silniku czasem trzeba było trochę pomielić. Rozrusznik pracował ale wydawał ciągły dźwięk a nie ten charakterystyczny przerywany dla odpalania. W fiacince do wymiany były szczotki alternatora i chyba bendiks ale zdążyłem sprzedać ją i nie wiem czy nowy właściciel to naprawił. Problem w fiacince, podobnie jak u ciebie, występował tylko na ciepłym silniku. Na zimnym odpalał prawie na dotyk.
Po mojemu to właśnie rozrusznik u ciebie nawala. Jak ci odpali z pychu NA CIEPŁYM spokojnie to będziesz miał 80% diagnoze . Aha - żeby sobie ułatwić życie znajdź jakiś luźny wiadukcik - byle spadek był prosty i bez zakrętów, wdrap się na górę jak silnik będzie porządnie zagrzany, zgaś auto z kluczyka jak się zacznie lekko toczyć w dół, ustaw kluczyk na zapłon, dwójka i płynnie puść sprzęgło - powinien odpalić i potwierdzić moją teorię
#3
Napisano 16:55, 29.06.2010
Jeżeli chodzi o to co napisałeś to już wsztsko sprawdziłem (jestem mechanikiem) tylko nie mam czasu bawić się w ciucubabke z taka upierdliością którą strasznie ciężko zlokalizować- lepiej się zapytać moze ktoś już się pobawił
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:57, 29.06.2010
[ Dodano: 2010-06-29, 17:58 ]
Poza tym z czujnikiem położenia wału miałbyś też problemy na zimnym silniku...
#5
Napisano 16:58, 29.06.2010
Tutaj się nie zgodze, nie zawsze wychodzi bo może o być uszkodzony tak ze nie działa jak jest ciepły i tylko np do 300rpm (potem jakoś załapuje). Miałem juz taką sytuacjeCzujnik położenia wału wyszedłby ci na checku, a ty o tym nie wspominasz wiec....
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:59, 29.06.2010
Powodzenia życzę.
PS. tu masz jeszcze teorie które mówią o problemie z wtryskiem i całkiem sensowne uzasadnienie co do problemów z odpalaniem na ciepłym : http://forum.omegakl...ead.php?t=19710
#7
Napisano 17:01, 29.06.2010
Własnie dlatego się zastanawiam czy to on. Ale napewno to nie rozrusznik i problem z ładowaniem. Podpięty pod kompa pokazuje ladne 14,3V Musze spróbować jeszcze z cewka zapłonową, mam drugą na półce to podmienie. Ale powiem że chyba pierwszy raz nie wiem od czego zacząć...Minuta odpoczynku nie sprawi że czujnik będzie dużo bardziej "wystygnięty"....
Ale dzięki za rade, zawsze moze wpadnie jakiś pomysł
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:06, 29.06.2010
[ Dodano: 2010-06-29, 18:07 ]
A w każdym razie wykluczysz czujnik położenia wału....
#9
Napisano 17:08, 29.06.2010
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:12, 29.06.2010
#11
Napisano 17:12, 29.06.2010
Nie pomaga. Sprawdź odpalanie z wciśniętym pedałem gazu.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 17:20, 29.06.2010
#13
Napisano 17:22, 29.06.2010
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:22, 29.06.2010
A może PPP? Nie wiem Accordów to też dotyka, ale chyba tak.
PPP? Partnerstwo Publiczno Prywatne? WTF? Homer - naprawiłeś swoje acco już?
#15
Napisano 17:24, 29.06.2010
Prawie Pewny ProkuratorPPP? Partnerstwo Publiczno Prywatne?
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych