Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord 1.8 136 KM wymiana silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:10, 28.06.2010

Witam chciałbym w mojej Hondzie wymienić silnik na jakiś nowszy z innej hondy który by podszedł do tego auta proszę o napisanie jaki silnik mógłbym wsadzić i jakie przeróbki musiał bym zrobić interesuje mnie silnik 1.8 lub 2.0
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:20, 28.06.2010

poszukaj silnika, ale koniecznie żeby w komplecie był słownik :lol:

ile masz kasy na te zabawy?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 28.06.2010

Wsadzaj r20 :mrgreen:
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:10, 28.06.2010

kasa za bardzo nie gra roli nawet jak by mnie to wyniosło 10000 zł przeboleje byle by chodziło długie lata wiec chce zamontować z nowszych hond silnik najlepiej jakby wszedł najnowszy. A 1.8 wcale nie jest mułem zbiera się dosyć dosyć jak dla mnie wystarczający przejechałem moją honda już ze 20000km w ciągu roku i na ten 1.8 nie narzekam ale mam wyciek oleju i mnie to wku za przeproszeniem jeden mechanik mi naprawił silnik wymiana uszczelniaczy i pierścieni gdyż żarł olej teraz zaś po przejechaniu 9000 km zaś skądś się leje dlatego mam plan najlepiej wymienić na nowszy z małym przebiegiem a najlepiej z zerowym i użytkować to auto bo jest jak dla mnie wybitnie superowe co prawda to nie silnik jak w Accord type R ale daje spoko rade wiec coś w tym stylu mnie interesuje
  • 0

#5 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 28.06.2010

Więc najnowsze 1.8 to jedynie z 2002 roku co najwyżej wyłapiesz.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:26, 28.06.2010

Marru, I co nic innego nie wszadze zadnego nowszego silnika. To kicha bede musiał inwestowac w ten ale mam nadzieje ze jest opcja wsadzenia np silnika z Accord gen 7 tam sa owiele nowsze silniki
  • 0

#7 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 28.06.2010

Ale w VII gen nie było 1.8, zaczynało się od 2.0. Wsadzić zawsze się da tylko czy jest sens? :roll:
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:36, 28.06.2010

Marru, Jak nie bylo 1.8 przeciesz ja mam 6 gen. 6 gen zaczynała sie od 1998 r do 2002 r puzniej była 7 gen i od tej generacji interesują mnie silniki a jak by nawet dało od nowszych. Czy to ma sens owszem gdyż jesli kupie nowszy bede mugł jezdzić a jezdzić a w tego bede wkładał i wkładał i nie wiem kiedy skończe rozumiem zawieszenie i inne bzdety ale to jest Honda i nie ma prawa zawieść a zwłaszcza ze mam 170 tys kilometrów nasmigane i to jest prawdziwy przebieg gdyz sprawdzałem wszystko w serwisie Hondy a ta Honda byla serwisowana własnie tam

[ Dodano: 2010-06-28, 13:39 ]
Marru, http://www.autocentr...e/honda/accord/
tu sa wszystkie generacje accordów
  • 0

#9 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 28.06.2010

Mój błąd myślałem o VII, napisałem o VI. :ok

Chodzi mi o to, że możesz bez problemowo poszukać 1.8 z VI gen i dalej cieszyć się swoją Hanią. Przecież te silniki nie rozsypią się po 200 tyś km. F18B2 jest silnikiem roku 2000 w przedziale 1.4 do 1.8. Na forum są Hanie z tym silnikiem, które wykręciły o wiele większy przebieg i dalej jeżdżą bez problemowo. Dlatego też moim zdaniem szkoda pieniędzy by bawić się w swap k20a6.
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:58, 28.06.2010

Marru, Powiem tak wiem ze ten silnik jest Oki wiem ze może przejechać ponad 250tys i do tekiego przebiegu miałem zamiar go trzemac a nawet dłużej jakby nie sprawiał kłopotu narazie daje go do mechanika by naprawił swuj błąd. Gdyż jak sie dowiedzialem nie miałem splanowanej głowicy i jak sie domyslam i jak inny mechanik powiedział mi poszła uszczelka pod głowicą wiec jeszcze raz bedzie wsadzana nowa denerwuje mnie poprostu to ze mechanicy nie potrafią tego porządnie zrobic dlatego nawet bym wsadzil cos nowszego by mieć spokuj na długie lata. To sa tylko takie moje spekulacje jesli by sie sypał ten silnik a ja bym latał od jednego mechanika do drugiego i walił bym kase to juz wole wsadzić cos nowszego i cieszyć sie tym autem dlatego pisałem ze nawet moze być 2.0 bo w 7 ger zaczynaja sie silniki od 2.0
  • 0

#11 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:59, 28.06.2010

Jak kolega napisze jeszcze jeden post z takimi błędami to kasuje temat.
Kompletny brak szacunku
Tego się nie da czytać
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#12 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 28.06.2010

Zrozum, że taniej wyjdzie kupić ZDROWE 1.8 niż ZDROWE 2.0 z VII gen bo do tego kosztu dochodzi jeszcze skrzynia i nie wiadomo ile osób w Polsce by to ogarnęło.
  • 0

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:07, 28.06.2010

ile masz kasy na takie modyfikacje?

to chyba byłby pierwszy acco VI z silnikiem VII. To jakaś rzeźba musi być i bez worka kasy to pewnie niezły ulep z tego wyjdzie. :shock:
Przecież to dwie zupełnie różne budy. W pale się nie mieści. Ale może mam za małą.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:10, 28.06.2010

Tych zdrowych 1.8 6 gen jest naprawdę mało jeżeli są jeszcze. Mój silnik jak mi wiadomo jest zdrów ale trafia do złych mechaników najwidoczniej.
Zajmę się tym silnikiem może w końcu go naprawią. Chyba ze ktoś zna na prawdę dobrego mechanika w okolicach Śląska który zrobi mi go na amen
  • 0

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:11, 28.06.2010

W pale się nie mieści. Ale może mam za małą.


:r

Kardas prosze cię, bo dostaniesz bana :r
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq