Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Poradźcie Panowie [Kraków]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 seiya

seiya
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 26.06.2010

Witam Panów i Panie.
Wiem, że ogólnie temat LPG był wałkowany wiele razy, aktualnie jestem w fazie czytania wątku "Jakie instalacje". Póki co mam w planach założyć gaz u tych panów - http://autotestserwis.pl - jako że zakład jest 5 minut od miejsca w którym pracuję, a i opinie wydają się być dobre (np. http://www.autocentr..._128889751.html, http://www.autocentr..._534285678.html - wcześniej firma działała pod szyldem BKZ Auto, po czym rozbiła się na dwie niezależne firmy z tego co udało mi się doczytać na innym forum). Byłem już pogadać z panem Adamem. Polecił mi on na początku BRC Sequent 24 (ew. tańszą wersję Light), aczkolwiek kiedy pokazałem mu konfigurację polecaną w FAQ forumowym, stwierdził że takie instalacje też robią i nie byłoby problemu.

Pytanie moje natomiast jest takie: czy któraś z osób na tym forum, mogłaby zerknąć na galerię instalek dostępną na stronie AutoTestSerwis i powiedzieć czy te instalki są zrobione w miarę dobrze (przynajmniej z tego co da się zauważyć po tych zdjęciach). Byłbym bardzo wdzięczny :)

A drugie pytanie, czy powinienem wybrać instalkę BRC SQ24 czy raczej polecanego na forum STAGa w przypadku gdy byłyby po takiej samej cenie? Z którą instalką byłoby mniej problemów patrząc długoterminowo?
  • 0

#2 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 29.06.2010

To zależy czy chcesz mieć problemy czy nie. Nie mówię źle o BRC ale jak łatwo zauważyć, nikt kto ma konfigurację polecaną przez forum nie ma problemów więc wybór należy do Ciebie. Domyślam się, na Landi Cię nie stać w takim razie wszyscy (z wyjątkiem jednego forumowicza) polecą Ci STAGa. A patrząc długoterminowo ja polecam Landi
  • 0

#3 seiya

seiya
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 29.06.2010

Szczerze powiedziawszy to o cenę Landi się nie zapytałem nawet, zrobię to przy następnej wizycie u gaziarza.
A wracając do STAGa, to jak wygląda sprawa z tym całym dostrajaniem instalacji - wystarczy to zrobić raz dobrze, czy trzeba się bawić co jakiś czas?
  • 0

#4 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 29.06.2010

Trzeba się bawić z tego co obserwuję na forum to jakieś regulacje się robi chyba co 10tyś. W Landi się praktycznie nie robi. W BRC nie wiem
  • 0

#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:26, 30.06.2010

Jeżeli gazownik założy Staga i zrobi to dobrze to wystarczy raz, a jak się uczy to będzie poprawiał cały czas.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 seiya

seiya
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 30.06.2010

W takim razie mam jeszcze pytanie do użytkowników BRC o ile jacyś są. Jak się zachowuje VTEC na tej instalacji?

A i jest może ktoś w stanie powiedzieć jaki przebieg może wytrzymać taka polecana na forum instalacja STAGowa? Wiem, że to się może drastycznie różnić w zależności od sposobu instalacji i od tego jak kto dba o samochód, ale może jakieś przybliżone wartości byłby ktoś w stanie podać?
  • 0

#7 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 30.06.2010

Siwy, nie raz czytałem, że ktoś ze stagiem jedzie na regulację. Nawet ktoś mi proponował jechać na regulację po zimie :mrgreen:
  • 0

#8 seiya

seiya
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:21, 01.07.2010

No to jak to w końcu jest? Bo już byłem dosyć przekonany do tego STAGa, a teraz to sam nie wiem. Dzwoniłem swoją drogą do gaziarza z pytaniem o Landi. Nie był w stanie podać dokładnej ceny ale powiedział, że w granicach 3200 - 3500zł by kosztowało.
  • 0

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:41, 01.07.2010

Staga regulowali mi raz jak zakładali i po 10 tys km sprawdzenie, przegląd, praktycznie nic sie nie zmieniło, niewielka korekta wprowadzona zostałai za 10 tys kolejny przegląd.
To jak się ma LAndi to wogóle nie ma przeglądów instalacji? Filtrów też sie nie wymienia? :roll:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:02, 01.07.2010

To jak się ma LAndi to wogóle nie ma przeglądów instalacji? Filtrów też sie nie wymienia?

Są przeglądy, wymienia się filtry ale nie ma czegoś takiego jak kalibracja czy korekta bo się apy rozjechały.
  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:59, 01.07.2010

ale nie ma czegoś takiego jak kalibracja czy korekta bo się apy rozjechały.


w stagu tez nie ma jak jest założony jak potrzeba..... zasada prosta masz duzo kasy zakladasz landi... masz mniej zakładasz staga i jest malina :mrgreen:
  • 0

#12 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 01.07.2010

Są przeglądy, wymienia się filtry ale nie ma czegoś takiego jak kalibracja czy korekta bo się mapy rozjechały

Dokładnie to miałem na myśli.m
  • 0

#13 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 01.07.2010

Po co te licytacje... Obie instalacje są dobre i jeżeli masz możliwość wyboru, to którą byś nie wybrał będzie dobrze.
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:49, 12.07.2010

Witam wszystkich.
Mam pytanko odnośnie tego czy do silnika 1.8 136 kM potrzebne jest dodatkowe smarowanie zaworów przy założonej inst. gazowej
  • 0

#15 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 12.07.2010

http://www.accordklu...opic.php?t=2979 :arrow: http://gazeo.pl/lubr...koniecznosc.php
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq