XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zestaw prac - prośba o porady
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:48, 24.06.2010
Z okazji wakacji i zasadniczo ładnej pogody (zdarza się) oraz okoliczności że przez 2 tygodnie będę słomianym wdowcem ))) przymierzam się do lekkiej renowacji optycznej swojego auta.
Do zrobienia są:
1) wypolerowanie lamp (to nie problem)
2) nakładka zderzaka prawy przód - jest porysowany po przycierce i pojawiło się sporo "pajączków". Rysy są dość głębokie i przez poprzedniego właściciela dość niedbale "zamazane" markerem hondowskim. Wygląda to masakrycznie
3) nakładka zderzaka lewy tył - nakładka jest pęknięta i lekko opadnięta przy nadkolu a w rogu rysy podobne jak z przodu.
I teraz tak - co do p. 2 to zamierzam - papierem ściernym zetrzeć ile się da, szczególnie pajączków i wyrównać jak tylko się da wszystkie nierówności, potem oczyścić dokładnie (ale wypełnienia lakierem się nie pozbędę już raczej), zaszpachlować (tak max 2 mm głębokości potrzebuję) a potem znowu papierem ściernym wyrównać żeby nie było bruzd, położyć lakier bazowy, lakier właściwy i lakier ochronny bezbarwny, potem jak wszystkie wyschnie pasta tempo i polerować pewnie z pół dnia aż do uzyskania efektu końcowego
A co do p.3 - chciałbym zdjąć nakładkę, od wewnętrznej stronie dać włókno szklane + żywica, czymś to ścisnąć przez noc żeby pęknięcie się skleiło i potem zasadniczo jak w p. 2 cała robota pt. szpachlujemy lakierujemy.
Czy macie jakieś rade a propos powyższego? Czy coś nie tak zamierzam czy też z uwagi na koszty jest to bezsensowne i lepiej po prostu rozejrzeć się za nakładkami w kolorze i sobie je wymienić?
#2
Napisano 21:32, 24.06.2010
#3
Napisano 22:02, 24.06.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 05:39, 25.06.2010
#5
Napisano 07:48, 25.06.2010
- nie wiem o czym mowa?położyć lakier bazowy, lakier właściwy i lakier ochronny bezbarwny
Na to baza i do godziny na bazę lakier bezbarwny.
Co do tyłu to nie baw się w żadne lepienie bo i tak Ci to pęknie za jakiś czas. W warszawie na pewno jest jakiś zakład zajmujący się spawaniem plastików. W cenie żywicy i maty ktoś Ci to profi pospawa.
Papierek 2000 w miejscu które chcesz spolerować i typowa pasta polerska np. Farecla g3 i zajmie to tylko chwilępasta tempo i polerować pewnie z pół dnia aż do uzyskania efektu końcowego
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#7
Napisano 09:40, 25.06.2010
Potwierdzam.. jeśli robisz to pierwszy raz to lepiej sobie odpuścić. Srebro to na prawdę ciężki temat. A jeśli ze spray'a chcesz to robić to nie polecam. Lepiej do kosztu materiałów dołożyć z 200zł i zrobić to u lakiernika.a ja obstawiam że z lakierowaniem i usuwaniem pajączków to ci nic nie wyjdzie, szkoda twojego czasu, jeśli robisz to pierwszy raz
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych