XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze sprawadzeniem oleju w coupe VI
#1
Napisano 21:41, 22.06.2010
#2
Napisano 22:14, 22.06.2010
po jednej mańce, działa jak "zamknięta śluza"
wszystko jest ok, po pierwszym wyjęciu bagnetu należy go przetrzeć, ponownie wsadzić i wtedy powinno być ok
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 10:39, 23.06.2010
#5
Napisano 00:02, 26.06.2010
#6
Napisano 00:48, 26.06.2010
A co do tego, że bagnet jest "zanurzony" tylko z jednej strony to fakt, śmiesznie pomyślane ale żeby nie Twój temat to chyba bym nie zwrócił na to większej uwagi
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#7
Napisano 08:58, 26.06.2010
ok,a na jakim poziomie trzymasz olej?Blisko max na calkowicie zimnym?
A od kiedy to sie sprawdza olej na zimnym silniku
Mnie troche dziwi ze zawsze trzeba przekrecac bagnet zeby zobaczyc stan.Pierwsze auto w ktorym cos takiego widzialem :P
Hondy to wogóle dziwne autka jak sie popatrzy na niektóre rozwiązania Ale wkońcu za to je tak lubie
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#8
Napisano 23:43, 01.08.2010
ok,a na jakim poziomie trzymasz olej?Blisko max na calkowicie zimnym?
A od kiedy to sie sprawdza olej na zimnym silnikuMnie troche dziwi ze zawsze trzeba przekrecac bagnet zeby zobaczyc stan.Pierwsze auto w ktorym cos takiego widzialem :P
Hondy to wogóle dziwne autka jak sie popatrzy na niektóre rozwiązania Ale wkońcu za to je tak lubie
a jak najlepiej sprawdzac i jaki powinien byc jego poziom?Ja sprawdzam na zimnym, bo wtedy caly olej splywa do miski i dopiero oceniamy jego prawidlowy stan ktory powinien byc pomiedzy znacznikami min i max.Zgadza sie?
#9
Napisano 08:09, 02.08.2010
A od kiedy to sie sprawdza olej na zimnym silniku :?
A jaka to różnica, czy 10-15 minut po zgaszeniu, czy 5-6 godzin po zgaszeniu już na całkowicie zimnym - nie ma żadnej jak dla mnie.
I tak cały olej spłynie i tak.
Chyba że się mylę to wyjaśnijcie na czym polega różnica.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych