Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem ze sprawadzeniem oleju w coupe VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 22.06.2010

juz tlumacze o co chodzi bo sprawdzenie oleju to zaden problem ale czy macie tak jak ja tzn w wyjeciu bagnetu musze przekrecic go na druga strone,bo na tej pierwszej(czyli ta ktora od razu widac po wyjeciu bagnetu) widac rozmazany olej(czasami go brak) a dopiero na drugiej stronie widze dokladnie jaki jest stan oleju.Czy to normalne?
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:14, 22.06.2010

po prostu bagnet zatrzymuje cały olej w misce po jednej stronie i dlatego jest jego ślad
po jednej mańce, działa jak "zamknięta śluza" 8-)

wszystko jest ok, po pierwszym wyjęciu bagnetu należy go przetrzeć, ponownie wsadzić i wtedy powinno być ok
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 23.06.2010

no ok tylko ja nawet jak wyjme,przetre i zobacze to znowu olej jest tylko po jednej stronie bagnetu(trzeba go odwrocic).
  • 0

#4 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:25, 23.06.2010

U mnie jest identycznie, nie ma powodu do obaw
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#5 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:02, 26.06.2010

ok,a na jakim poziomie trzymasz olej?Blisko max na calkowicie zimnym?Nie zastnawialo cie dlaczego tylko na jednej stronie bagnetu jest widoczny olej?Mnie troche dziwi ze zawsze trzeba przekrecac bagnet zeby zobaczyc stan.Pierwsze auto w ktorym cos takiego widzialem :P
  • 0

#6 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:48, 26.06.2010

Trzymam idealnie pomiędzy dziurkami, blisko maxa na zimnym to raczej kiepski pomysł bo pod wpływem temp. wyjdzie Ci na ciepłym że masz za dużo.
A co do tego, że bagnet jest "zanurzony" tylko z jednej strony to fakt, śmiesznie pomyślane ale żeby nie Twój temat to chyba bym nie zwrócił na to większej uwagi ;-)
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:58, 26.06.2010

ok,a na jakim poziomie trzymasz olej?Blisko max na calkowicie zimnym?


A od kiedy to sie sprawdza olej na zimnym silniku :?:

Mnie troche dziwi ze zawsze trzeba przekrecac bagnet zeby zobaczyc stan.Pierwsze auto w ktorym cos takiego widzialem :P


Hondy to wogóle dziwne autka jak sie popatrzy na niektóre rozwiązania ;-) Ale wkońcu za to je tak lubie :mrgreen:
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#8 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 01.08.2010

ok,a na jakim poziomie trzymasz olej?Blisko max na calkowicie zimnym?


A od kiedy to sie sprawdza olej na zimnym silniku :?:

Mnie troche dziwi ze zawsze trzeba przekrecac bagnet zeby zobaczyc stan.Pierwsze auto w ktorym cos takiego widzialem :P


Hondy to wogóle dziwne autka jak sie popatrzy na niektóre rozwiązania ;-) Ale wkońcu za to je tak lubie :mrgreen:


a jak najlepiej sprawdzac i jaki powinien byc jego poziom?Ja sprawdzam na zimnym, bo wtedy caly olej splywa do miski i dopiero oceniamy jego prawidlowy stan ktory powinien byc pomiedzy znacznikami min i max.Zgadza sie?
  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:09, 02.08.2010

A od kiedy to sie sprawdza olej na zimnym silniku :?


A jaka to różnica, czy 10-15 minut po zgaszeniu, czy 5-6 godzin po zgaszeniu już na całkowicie zimnym - nie ma żadnej jak dla mnie.
I tak cały olej spłynie i tak.
Chyba że się mylę to wyjaśnijcie na czym polega różnica.
  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:16, 02.08.2010

Jak dla mnie nie ma żadnej
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq