XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pukniecie w kierownicy przy ruszaniu...
#1
Napisano 20:59, 20.06.2010
Mam problem :-/ a mianowicie kiedy ruszam z pierwszego biegu lub zmieniam z 1 na 2 to czuje w kierownicy delikatne jedno pukniecie,nie zawsze to wystepuje.Na wyzszych biegach pukniecia juz nie czuc..Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem i wie moze co jest przyczyna....
#2
Napisano 21:09, 20.06.2010
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 23:59, 20.06.2010
Moja zona tez jezdzi tym autem i np.ona nic nie czuje zeby pukalo ale ja jezdze wiecej i wyraznie czuje...
z gory dzieki....
#4
Napisano 15:48, 21.06.2010
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 19:04, 21.06.2010
#6
Napisano 17:26, 29.08.2010
No i ??ok,dzieki,dam pozniej znac co to bylo..
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#7
Napisano 19:53, 29.08.2010
co do sprawdzenia Sworzni to trzeba podnieść samochód do góry i złapać koło pionowo jak pojawiają się luzy to sworznie.
#8
Napisano 20:15, 29.08.2010
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 21:42, 30.08.2010
#10
Napisano 22:36, 30.08.2010
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 14:11, 31.08.2010
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:42, 01.09.2010
Lub poduszka pod skrzynią biegów-potrzebny kanał.
#13
Napisano 16:16, 04.09.2010
Łatwe do sprawdzenia-podnieść auto, wrzucić bieg i próba kręcenia przód/tył-lekki luz może być wyczuwalny na kole, ale nie za duży.
w ten sposób kolega sprawdzi czy ma luz w układzie napędowym. A czy na przegubach, frezach, dyferencjale to już trzeba spojrzeć na każdy element osobno.
#14
Napisano 22:57, 04.09.2010
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:34, 05.09.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych