Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

pukniecie w kierownicy przy ruszaniu...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 roll22

roll22
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Houghton Regis
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 20.06.2010

Witam.
Mam problem :-/ a mianowicie kiedy ruszam z pierwszego biegu lub zmieniam z 1 na 2 to czuje w kierownicy delikatne jedno pukniecie,nie zawsze to wystepuje.Na wyzszych biegach pukniecia juz nie czuc..Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem i wie moze co jest przyczyna....
  • 0

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:09, 20.06.2010

normalnie to koncowka kieorwnicza, ale dodatkowe pytanie: czy wystepuje tez w zakrecie przy zmienie biegu?
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 roll22

roll22
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Houghton Regis
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:59, 20.06.2010

nic sie nie dzieje na skreconych kolach jak dodaje gazu(chociaz jutro dla pewnosci sprawdze),to jest naprawde bardzo delikatny luz gdy ruszam z pierwszego biegu,zmieniam na drugi,czasami jak wciskam hamulec to tez odczuje lekkie pukniecie-tylko raz puknie,albo jak redukuje bieg z 4 na 3.
Moja zona tez jezdzi tym autem i np.ona nic nie czuje zeby pukalo ale ja jezdze wiecej i wyraznie czuje...
z gory dzieki....
  • 0

#4 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:48, 21.06.2010

no to na diagnostyke podwozia i niech diagnosta koncowki drazkow kierowniczych sprawdzi, najczesciej drazki daja takie objawy

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#5 roll22

roll22
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Houghton Regis
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 21.06.2010

ok,dzieki,dam pozniej znac co to bylo..
  • 0

#6 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:26, 29.08.2010

ok,dzieki,dam pozniej znac co to bylo..

No i ????
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#7 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 29.08.2010

Jak chcecie najprostsza diagnostykę czy to końcówki drążków czy sworznie to złapcie za koło poziomo i zacznijcie delikatnie ruszać kołem na boki raz w jedną raz w drugą . Jeśli są wyczuwalne luzy boczne to wtedy drążki.

co do sprawdzenia Sworzni to trzeba podnieść samochód do góry i złapać koło pionowo jak pojawiają się luzy to sworznie.
  • 0

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:15, 29.08.2010

A kolega nie zmieniał ostatnio klocków hamulcowych?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 30.08.2010

Podepne się pod temat, ponieważ niedawno kupiłem swoją Hanię i podczas manewrowania (przód - tył) też słychać takie stuknięcie z przodu. Dodam, że z oględzin widać, że niedawno miała zmieniane tarcze hamulcowe i klocki. Możliwe, że np.: klocki zostały źle dobrane lub źle założone. To stuknięcie słychać raz z jednej strony a raz z drugiej. Przynajmniej tak mi się wydaje.
  • 0

#10 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:36, 30.08.2010

Pomylone prowadnice zacisku (trzpienie). Zmienić góra<->dół lub też mogą być źle ustawione tłoczki względem klocków.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#11 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 31.08.2010

u mnie oprócz stukania przy ruszaniu/hamowaniu, słychać puknięcie przy wychodzeniu z zakrętu jak już kierownica prawie się wyprostuje. Ale też nie zawsze to jest i tylko jak są zakręty w lewo
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:42, 01.09.2010

Mogą być już wyrobione frezy na półośkach-tak miałem w Galaxy 2003. Nie dość, że waliło przy każdej zmianie biegów to i przy dodawaniu/ujmowaniu gazu też. Łatwe do sprawdzenia-podnieść auto, wrzucić bieg i próba kręcenia przód/tył-lekki luz może być wyczuwalny na kole, ale nie za duży.
Lub poduszka pod skrzynią biegów-potrzebny kanał.
  • 0

#13 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:16, 04.09.2010

Łatwe do sprawdzenia-podnieść auto, wrzucić bieg i próba kręcenia przód/tył-lekki luz może być wyczuwalny na kole, ale nie za duży.


w ten sposób kolega sprawdzi czy ma luz w układzie napędowym. A czy na przegubach, frezach, dyferencjale to już trzeba spojrzeć na każdy element osobno.
  • 0

#14 roll22

roll22
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Houghton Regis
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 04.09.2010

bylem w kilku miejscach i rozne opinie uslyszalem,posluchalem jednej tzn.jezdzic i sie nie przejmowac a jak sie pogorszy to wrocic do majstra ;-) i tak jezdze i zrobilem juz 15tys km i bez zmian,ciagle sobie od czasu do czasu delikatnie popukuje...
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:34, 05.09.2010

u mnie w hondzi tak samo się dzieje! zdiagnozowałem że to jest luz w maglownicy! stukanie słychać tylko na zgaszonym silniku na zapalonym ginie! nie wiem czy to normalne? stuki są dość duże!zastanawiam się czy nie za duże!może jakaś regeneracja?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq