XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ACCORD VIII wibracje nadwozia
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:02, 20.06.2010
Mam problem z Accord z 2008 Tourer.Samochód wibruje (wibracje o wysokiej częstotliwości coś jak maszynka do golenia).Przy predkości 140-180km/h drgania się nasilają i przenoszą na kierownicę i nadwozie (GPS z szyby sie odkleja).Piszę w dziale napędu bo zawieszenie i opony są ok.Geometria zrobiona opony zmieniane (na letnich i zimówkach to samo).Ostatnio pan w ASO powiedział ,że przyczyną może być koło dwumasowe.Samochód na biegu jałowym przy 1000rpm też dostaje wibracji jak traktor oraz prz gaszeniu.
Proszę o sugestie co może być przyczyną.
Od kiedy pojawiły sie te objawy autem nie da się przyjemnie jeździć. Za wszelkie porady będę wdzięczny.
Pozdrawiam.
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:36, 20.06.2010
Samochód na biegu jałowym przy 1000rpm też dostaje wibracji jak traktor oraz prz gaszeniu.
Tak, to może być dwumas. Dalsze elementy napędu nie, bo zjawisko by nie występowało na postoju. Musisz przycisnąć ASO żeby usunęło usterkę w ramach gwarancji. Z tego co widzę jesteś z Białegostoku, wydaje mi się że tam są jakieś problemy z ASO. Może podjedź do w-wy (Autowest lub Plaza) na diagnostykę i ewentualną naprawę.
Jeszcze pytanie - czy jak masz te wibracje przy 1000rpm i wciśniesz sprzęgło to znikają czy są dalej? W ten sposób wykluczymy skrzynie biegów jako źródło pochodzenia wibracji (jak nie znikną po wysprzęgleniu).
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:16, 21.06.2010
Sprawę będe monitorował i dam znać.
Dzięki za info.
Pozdrawiam.
#5
Napisano 15:33, 22.06.2010
Z tego co widzę jesteś z Białegostoku, wydaje mi się że tam są jakieś problemy z ASO. Może podjedź do w-wy (Autowest lub Plaza) na diagnostykę i ewentualną naprawę.
Dokładnie, jeżeli nic się ostatnimi czasy nie zmieniło to będą zwyczajnie robić z Ciebie idiotę a więc wizyta w wawie może być konieczna.
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:51, 25.10.2010
Po rocznym dochodzeniu i przeczytaniu setek stron na necie prawdopodobnie znalazłem przyczynę wibracji.
PRZEKŁĄDNIA KIEROWNICZA!!!Byłem w Czechach i przy ostrej jeździe w górach zauwazyłem stuki na kolumnie kierownicy.
Przy ruszaniu kierownicą (szybko lewo-prawo) głośne stuki na przekładni.ASO z Łajtstoku to normalne .Wizyta w Warszawie- diagnoza :za duże luzy na przekładni.Prawdopodobnie do wymiany.Tymczasowo wyeliminowali mi luz i samochód jeździ jak bolid zero luzu na kole.
27.10.2010 jadę na dokładne oględziny.
Poinformuję o wyniku.
Przy okazji to te objawy zaobserwowałem przy około 20tyś. km (obecnie 65) jeśli to pomoże to rok czasu byłem zwodzony przez ASO że wszystko jest ok a nie było.
Czy miał ktoś może problemy z maglownicą w VIII gen? Chodzi mi o 8 gen. bo ta jest z elektrycznym wspomaganiem a poprzednie miały hydrauliczne - ponoć.
Pozdrawiam wszystkich Hondziarzy
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:54, 25.10.2010
Czy miał ktoś może problemy z maglownicą w VIII gen?
no ja nie miałem, ale już ktoś walczył ze wspomaganiem. Ale tam chodziło o zmniejszenie siły wspomagania. Pamiętam, że w wątku o acco Bolinger'a (ale nie chodziło o jego samochód) ktoś to opisywał.
poprzednie miały hydrauliczne - pono
99,9% tak, z mojego dochodzenia wynika, że niektóre VII RHD na rynek japoński (dokładnie Euro-R) miały też elektrykę. Ale to nic nie zmienia w naszym temacie bo w Polsce ich nie ma. Pozostają więc VIII.
#8
Napisano 20:07, 25.10.2010
przebieg 26 tys km
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:12, 25.10.2010
w mazdzie 6 tez sa problemy z maglownica, kolega wlasnie walczy ze swoja furka...i ASo
przebieg 26 tys km
eeech, co się dzieje z tymi autami Masakra. Jeszcze parę lat i zamiast nowego samochodu trzeba będzie kupić starego mercedesa i odremontować.
Jak tak czytam forum, to widzę że nowe VIII sprawiają o wiele więcej kłopotów niż kiedyś sprawiały nowe VII.
#10
Napisano 20:20, 25.10.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:41, 25.10.2010
VIII gen to jakie są jej słabe strony
W sumie to mamy do tej pory dwa sygnały na temat wspomagania, jeden z hamulcami.
Niby niewiele, ale jak przejrzy się forum to a to diesel gaśnie, a to coś innego.
Choć z drugiej strony moja poza wpadką z uszczelnieniem wiązki (bo ASO nie sprawdziło po montażu czujników parkowania) jest bezawaryjna. Nie licząc nie działających świateł z tyłu w dniu odbioru z salonu, bo z fabryki przyszła z rozłączoną kostką
A VII dobrze wspominam, moja była niezniszczalna
Czyżbyś chciał się przesiąść, że pytasz?
#12
Napisano 20:55, 25.10.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:09, 25.10.2010
potem nie wiem ale raczej coś dużego ze stałym 4x4 i dużym bagażnikiem chociaż kto wie co będzie za 3 lata...
Legacy? no w ciągu tych trzech lat ładniejsze się nie zrobi A na poważnie, to jakbym miał teraz jeszcze raz decydować co kupić nowego to Acco znów miałby 99% szans. Co innego gdyby przybyło trochę funduszy, wtedy właśnie legacy - po prostu bym starał się na nie nie patrzeć
#14
Napisano 06:10, 27.10.2010
potem nie wiem ale raczej coś dużego ze stałym 4x4 i dużym bagażnikiem chociaż kto wie co będzie za 3 lata...
Legacy? no w ciągu tych trzech lat ładniejsze się nie zrobi A na poważnie, to jakbym miał teraz jeszcze raz decydować co kupić nowego to Acco znów miałby 99% szans. Co innego gdyby przybyło trochę funduszy, wtedy właśnie legacy - po prostu bym starał się na nie nie patrzeć
najlepiej 2,0D Boxter Diesel i wymiana sprzęgła co druga wymiana oleju
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:40, 27.10.2010
najlepiej 2,0D Boxter Diesel i wymiana sprzęgła co druga wymiana oleju
to olej w subaru się zmienia co 15kkm, a nie co 20kkm? Bo sprzęgło wytrzymuje 30 tysięcy, więc dwie wymiany by tak wychodziły
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych