XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zbieżność poprawna a krzywa kierownica
#1
Napisano 10:59, 03.11.2019
Koledzy Jestem od marca szczęśliwym posiadaczem Accorda VIII 2.4
Po zakupie zleciłem w ASO ustawienie zbieżności po montażu nowych opon letnich. Auto nie ściągało ale kierownica była lekko przestawiona w lewo. Nie zwracałem na to uwagi do czasu gdy auto zaczeło mi nie stabilnie jeżdzić przez nierówności.
Po ponownym ustawieniu juz nie w ASO gdzie wszystko było na zielono tak jak należy w tolerancjach kierownica jest teraz odchylona lekko w prawo.
Wróciłem z powrotem na warsztat a tu po ponownym podlaczeniu nic się nie zmieniło i wszystko było jak należy tak jak wyjeżdzal.
Panowie się poddali i nic już nie mogli zrobić.
Teraz jeżdzę tak iż kierownica jest lekko odchylona w prawo, auto delikatnie ściąga w prawo.
Opony nowe , koła wyważane dwukrotnie 17 cali. Zawieszenie sprawdzane za kazdym razem przed kontrolą zbieżności jest wszystko ok. Przebieg auta 140 tys bezwypadkowe.
Zamierzam założyć nowe zimówki i chciałbym to ogarnąc jak należy aby opon nie zniszczyć,.
Jakieś pomyśly z waszej strony .
Pozdrawiam
#2
Napisano 11:11, 03.11.2019
Kierownice ustawiamy prosto (do jazdy na wprost) i wtedy krecimy końcówkami drążków zeby ustawić zbiezność.
Czy ktoś wogole sprawdzil jak ustawiona jest tylna oś? To ona wyznacza tor jazdy pojazdu.
Użytkownik remi_11 edytował ten post 11:11, 03.11.2019
#3
Napisano 11:38, 03.11.2019
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 14:34, 03.11.2019
#5
Napisano 17:38, 03.11.2019
Załączone pliki
#6
Napisano 19:57, 03.11.2019
Z czystej ciekawości - widziałeś datę na końcu arkusza który wkleiłeś?
To jest chyba data ostatniego serwisu. Pytanie czy jakakolwiek kalibracja sprzętu odbywała się od tego czasu.
Sprawdzali ciśnienie w oponach przez regulacją?
#7
Napisano 20:56, 03.11.2019
Załóż zimówki i zobacz jak wtedy bedzie stać kierownica i jak auto sie bedzie prowadzic. Nowa opona to teraz tylko pojecie wzgledne
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#8
Napisano 15:20, 04.11.2019
#9
Napisano 16:03, 04.11.2019
a sciąga Ci w prawo jak dodajesz gazu? Tzn masz 100 przyśpieszasz mocno do 140? A przy normalnej jeździe nie sciąga aż tak?
W poszukiwaniu mocy...
#10
Napisano 19:20, 04.11.2019
#11
Napisano 20:03, 04.11.2019
a sciąga Ci w prawo jak dodajesz gazu? Tzn masz 100 przyśpieszasz mocno do 140? A przy normalnej jeździe nie sciąga aż tak?
Bartłomiej, a podłączę się z pytaniem, bo chyba chciałeś coś zasugerować więc u mnie właśnie przy przyspieszaniu nieznacznie ściąga w prawo. Zbieżność ustawiona, luzów niby nie ma, ale obstawiam tuleję wahacza. A co chciałeś zasugerować, może mi się jakaś sugestia przyda?
#12
Napisano 11:33, 05.11.2019
makoox, to może być tuleja wahacza Ostatnio diagnosta mi o tym wspominał, bo zauważył że tuleja zaczyna delikatnie pękać i powiedział że gdy przy ruszaniu lub dodawaniu gazu będzie ściągać, to znaczy że skończyła żywot
#13
Napisano 08:55, 09.11.2019
Bartłomiej, a podłączę się z pytaniem, bo chyba chciałeś coś zasugerować więc u mnie właśnie przy przyspieszaniu nieznacznie ściąga w prawo. Zbieżność ustawiona, luzów niby nie ma, ale obstawiam tuleję wahacza. A co chciałeś zasugerować, może mi się jakaś sugestia przyda?
U mnie wszystko nowe wszystkie tuleje OEM tylko podejrzewam nadmiar mocy i momentu bo wcześniej nic nie było. Myśle o poliuretanowych tulejach
W poszukiwaniu mocy...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zbieżność ściąga kierownica
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych