XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spadek obrotów na niedogrzanym silniku latem
#1
Napisano 16:11, 14.06.2010
Jak silni się dobrze nie rozgrzeje to po puszczeniu gazu obroty spadają na sekunde poniżej 750 czasem prawie do zera i podnoszą się do 750. Dzieje się tak tylko jak jest wysoka temp powietrza- powiedzmy ponad 20st, a najbardziej jak jest ponad 30 st. W tamtym roku też tak miałem, ale tylko latem, przyszła zima i jak reką odjął. obroty nigdy nie zeszły poniżej 750.
Teraz zaczęły się upały i znów się zaczeło.
Ale też ten spadek występuje jak silnik jest nie do końca rozgrzany, jak się rozgrzeje to wszystko ok.
Jak jest zimny też jest ok. Problem jest tylko wtedy jak silnik już zejdzie na ze "ssania" (nie wiem jakiego słowa użyć wieć się nie czepiać ) do 750 obrotów, a wskazówka temperatury nie jest w swoim najwyższym prawidłowym położeniu ( czyli kreska dwie pod połową).
Musi mieć to jakiś związek z temp powietrza dolotowego, albo z ilością tego powietrza.
Co mylicie jakiś czujnik do wymiany?
Nie ma różnicy czy na PB czy na LPG.
Jakoś mi to strasznie nie przeszkadza, ale wolałbym mieć prawidłowo
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2
Napisano 16:16, 14.06.2010
#4
Napisano 16:23, 14.06.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:01, 14.06.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:50, 19.06.2010
#8
Napisano 23:47, 19.06.2010
Taki stan pośredni jest najgorszy dla silnika. A przy wysokich temperaturach widać tego efekty.
Kompóter głupieje przez gorące powietrze.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych