Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gdzie kupic sekwencyjną instalację gazu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:40, 08.06.2010

Witam potrzebuję instalke gazu komplet przód do mojego accorda. chodzi mi o stag 4, reduktor scorpion i wtyrski magic jet.ewentualnie cos podobnego co bedzie dobrze chodziło z silnikiem 2.2 150KM
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:12, 08.06.2010

Myślę,że mógłbyś zapytać któregoś z polecanych instalatorów:
http://www.accordklu...opic.php?t=3417
  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:18, 08.06.2010

zenek bębenek albo marek z migazu
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:13, 08.06.2010

jakis kontakt do któregoś z wyżej wymienionych kolegów? \a i jeszcze pytanie, czy ta instalaka bedzie dobrze chodzić czy cos zmienic z podzespołów
myślałem coś takiego tyko reduktor scorpion http://www.allegro.p...został wysłany.
będzie to?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:09, 08.06.2010

PITEC
Gertrudy Konatkowskiej 4
60-465 Poznań
+48 517 160 050 (Piotr)
Bierz Stag 4 (300 plus kosztuje 50zł więcej), Magic III, Matrix HD544
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:42, 09.06.2010

no własnie miałem pytac o ten parownik magic III , jak to chodzi lepiej od zwykłego czy warto go kupować? a na matrix-y mnie troche narazie nie stac chyba kupie magic jet. a i pytanie czym sie różni matrix 544 od 344
  • 0

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:12, 09.06.2010

Matrix HD544
50 KM z gara przy 1.0 bara

Matrix HD344
30 KM z gara przy 1.0 bara

Bierz reduktor Magic III jak polecaja :!:
  • 0

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:23, 09.06.2010

kolego ty źle piszesz. to na magiki ciebie nie stać. matrix przeżyje je dwa razy. jak to mówią biednego nie stać na oszczędzanie. bierz reduktor magic III
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:15, 09.06.2010

tak ale te matrix hd544 to z 500zł kosztują :-( kurcze nie wiem czy za jakis czas np 2 lata nie bede autka sprzedawał i tu pytanie czy te magic jet wytrzymały by 2 lata z przebiegiem 15Kkm na rok?
aha gdzies na forum czytałem ze po zmianie wtryskiwaczy na matrix z magic jet spadło spalanie z ok 13 do 11.5 czy jakoś tak. możliwe to wogóle. skoro tak to możliwe ze wartało by dołożyc z 300 zł na matrix. aha no to powiedzmy ze robie 15tys na rok: magic jet po jakim czasie wymiana i matrix po jakim czasie wymiana. i drugie pytanko jeszcze czy sa możliwe regeneracje wtryskiwaczy magic i matrix i czy sie opłaca.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#10 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:39, 09.06.2010

Wtryskiwacze Magic wymieniasz w całości,a do Matrixów są zestawy naprawcze.
  • 0

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:03, 09.06.2010

dajcie spokój. widać, że kolega centuś straszny i tak kupi co tańsze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:37, 09.06.2010

centuś może nie taki bardzo bo co zarobie tow to autko pcham heh
więc napewno:
-komputer: stag 4,
parownik brać ten magic III czy coś innego można w podobnej cenie? jak coś to jaki inny równie skuteczny, (ktos mi tam polecił zavoli zeta S 180KM, bawic sie w czyjes propozycje czy ten magic lepszy. ale na chwile obecna zostanę z propozycja od was:
-parownik: magic III
-wtyskiwacze: heh i tu fakt mam problem, kasy za bardzo nie mam ale może propozycja z tym matrix HD544
ile taki zestaw może kosztować, oczywiscie plus wiazki kabli itp. ogólnie cały przód
aha czy cos jeszcze powinienem wiedziec przy kupnie instalki poza tymi propozycjami od was: parownik wtryski oraz komp
  • 0

#13 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 09.06.2010

po co ci ten gaz jak robisz rocznie 15tyś km i pewnie za 2 lata sprzedasz samochód :?: do instalacji dolicz jeszcze regulacje , stracony czas, i kilka innych standardowych kosztów przy LPG policz czy ci się to opłaci...
  • 0
F1

#14 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:19, 09.06.2010

kolego ty źle piszesz. to na magiki ciebie nie stać. matrix przeżyje je dwa razy.


Wtryskiwacze Magic wymieniasz w całości,a do Matrixów są zestawy naprawcze.


:evil: :baseball: kurka rurka, cholera jasna. Nie obrażajcie moich Magic'ów. W Magic'ach wymieniasz jeden wtryskiwacz za 60 PLN sztuka na 30-50 tys. km. bo pada z brudnego gazu a to ma również znaczenie jakie zastosujesz filtry. Ja mam Magic'ki i jest jak na razie gitara, wymieniłem jeden wtryskiwacz i ognia do przodu cały czas :mrgreen:
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#15 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:38, 09.06.2010

prosze o porady na temat zestawu a nie czy mi sie to opłaca na chwile obecna czy nie. prożba o odpowiedzi na temat. kilka pytań w moim powyższym poscie.
obecnie mam niesparwna instalke 2 gen której nie bede naprawiał, ze wzgledu na starte mocy na niej i zwężony dolot. a autko sprzedam może za dwa lata moze za 5 lub wiecej. w 5 miesiecy zrobiłem 6tys, na chwile obecna i mozliwe ze zmienie prace wiec ziennie bede robił 70km więc pewnie sie opłaci. koszt takiej instalki to według mnie 1300 sie powinienem zmiescic a założenie bedzie mnie kosztowało max 200zł

aha prosze o odpowiedzi na pytania w moim wczesniejszym poscie plus jedno.
mam 150 KM i 2.2 poj. jaki zapas mocy powinien byc w reduktorze. czy np PAROWNIK ZAVOLI ZETA S 180 KM bedzie? czy ten zapas jest zbyt mały i szukac cos powyzej 200KM
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq