Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szarpanie na Gazie. Pomocy!!!!!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:45, 08.06.2010

Witam. We wrzwśniu założyłem do swojego autka sekwencje firmy KMU i niestety jest problem od samego początku eksploatacji. Do puki autko jedzie na benzynce jest , jak tylko przechodzi na gaz czuć szrpanie przy łagodnym dodawaniu gazu. Najwieksza częstotliwość szarpan jest w przedziale 2000-2700obr/min i przy równej prędkości. :k . Zrobiłem chyba wszystko co mogłem zrobic zeby zlikwidowac ten defekt i zero efektu. Wymieniłem od września dwa razy komplet świec, przewody, new kopułka. Zapłon wykluczony. Z gazownikiem, kótry montował instalacje Zrobiliśmy 100km po autostradzie żeby sprawdzic wtryskiwacze, wprowadziliśmy idealną mape i nic :-( > Przyśpieszyliśmy zapłon o 3 stopnie, z 15 na 18(zalec fabryczne 15+-2stopnie). Po tym przyśpieszeniu jest bardziej czuły na pedał gazu i jest ciut mocniejszy, ale szarpanie ciągle jest. Moze ktoś coś doradzi. Pomocy!!!! Pozdrawiam
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:48, 09.06.2010

A ile Ci pali?
  • 0

#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:29, 09.06.2010

co ma ile pali do tego ze jest zle ustawiona instalacja.... jak sekwencja to listwa wtryskowa i parownik do sprawdzenia i ustawienie instalacji.
a tak na marginesie daj foty co masz pod maską :-/
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:41, 09.06.2010

Jeśli chodzi o spalanie to w trybie miejskim w granicach 13-14(bardzo krótkie odcinki, przeważnie korki :k ), w trasie 10( z klimą i śr predk 120km\h), takze nie ma tragedii. Jeśli chodzi o fotki to postaram sie w najbliższym czasie wrzucić. Listwa wtryskowa jest , został sprawdzony każdy wtryskiwacz odrębnie na autostradzie, a parownik to porusze ten temat u gazownika. Myślałem, żeby przyśpieszyć zapłon jeszcze o 2 stopnie z 18 na 20, tylko nie wiem czy jest to wskazane jak producent zaznaczył, że 15+-2 stopnie, tylko ze nie przewidzał montażu instalacji LJakiej firmy macie przewody zapłonowe?? Podobno to ma spory wpływ na właściwa prace układu zapłonowego na LPG.
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:30, 09.06.2010

co ma ile pali do tego ze jest zle ustawiona instalacja.... jak sekwencja to listwa wtryskowa i parownik do sprawdzenia i ustawienie instalacji.
a tak na marginesie daj foty co masz pod maską :-/


Jak przelejesz mapy, to będzie poszarpywać.

Co do kabli, to mam Seiwę i jest ok.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:10, 09.06.2010

Słyszałem, że tylko NGK mogą zastąpić orginalne przewdody. Ja kupiłem Janmora czy jakos tak
  • 0

#7 Maciek.C

Maciek.C
  • Forumowicz
  • 647 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 09.06.2010

a jak wygląda kat?ja wywaliłem i wszystko odeszło w moment (stał bokiem)miałem wywalac instalacje a okazało sie jedno katalizator
  • 0

#8 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:09, 09.06.2010

Jakiej firmy macie przewody zapłonowe?? Podobno to ma spory wpływ na właściwa prace układu zapłonowego na LPG.


Wśród słabych gazowników powstał pewien mit/spychologia. Jak coś nie tak z LPG to szuka się przyczyny w przewodach i świecach lub mechanice.
Podstawowa sprawa ! Jeżeli autko pracuje OK na PB i instalacja LPG jest założona jak się należy to wszystko ma śmigać OK niezależnie od paliwa na jakie jest przełączone. Ja mam autko kupione z ok. 170 tys. założyłem LPG, teraz jest ponad 230 i żadnych przewodów nie wymieniałem TYLKO same świece.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:16, 16.07.2010

witam
mam dokladnie ten sam problem, w dokladnie takim samym aucie co Marian_pl
instalacja BRC zakładana w Lublinie na ul. Łęczyńskiej
zmieniali juz wtryski(dysze?) na mniejsze tzn było 2.6 teraz 2.2 i szarpie dalej moze troche mniej ale i silnik jest slabszy na tych
juz tez mi rece opadaja i juz nie wiem co dalej

Marian_pl udalo ci sie to zrobic??
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:45, 31.07.2010

Niestety nic. Pojeżdże z pół roku na przewodach które kupiłem niedawno i wymienie na polecane przez gościa który montował mi instalacje. A jeśli zmiana przewodów nie pomoże albo gośc to naprawi albo będę z nim gadał inaczej. Musze sie narazie męczyć.Przyznam, że większych problemów nie ma, ale jak jestem gdzies w trasie szlak mnie trafia. Ogólnie jest w pożądku, spalanie waha sie między 10-12L, przyspieszenie nieznacznie gorsze niż na benzyce, tylko to szarpanko. Pozdrawia All
  • 0

#11 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:50, 01.08.2010

jest jeden przypadek gdy sprawne przewody WM wymagają wymiany - gdy w gnieździe świecy znajduje się olej i przy wyjmowaniu fajki trafi on na czubek świecy, a przy zakładaniu do środka fajki

u mnie były inne objawy tego, ale ja nie mam sekwencji

więc jeśli już znowu będziesz zmieniał przewody WN to jednocześnie zmień świece (NGK ZFR6F-11) i upewnij się, że w gniazdach świec jest sucho, żeby gazownik do tego już się nie mógł przyczepić
  • 0
AK

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:17, 28.10.2010

Witam, chciałem odświerzyć trochę temat; mam dokładnie ten sam problem z tym, że ja mam jeszcze automat; już chciałem jechać do speca od skrzyń auto ale ostatnio jechałem dłużej na benzynce :lol: i szarpania nie było tak czuć - zacząłem szukac na forum i trafiłem na ten temat; proszę powiedźcie czy wasze problemy to juz przeszłość i co było przyczyną (widze ze może być reduktor lub zawory) mam instalke brc, świece kable wymienione więc to nie to (zresza Siwy ma racje że wtedy nie ma znaczenia rodzaj paliwa, sorki że przydługo pzdr.

[ Dodano: 2010-10-28, 14:16 ]
Przejrzałem dokładnie forum i widzę, że temat sie powtarza; w innych tematach rozwiązaniem był reduktor i wtryskiwacze - czy ktoś zna dobrego gazownika z Olsztyna? Ja jeżdżę do swojego od początku instalacji tj. lipiec 2008 ale zawsze jest coś nie tak - jak nie powiesz co ma zrobić konkretnie to sam nie robi - zero inwencji - chciałbym aby ktoś zobaczył co jest, zdiagnozował problemi naprawił, thnx z góry
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq