XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie przy zimnym i na niskich obrotach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:03, 05.06.2010
[ Dodano: 2010-06-06, 12:37 ]
Widzę, że nikt nie ma pomysłu, a może jest jakiś czujnik do wymiany? Może wycinając podkładkę przy przepustnicy coś zostało zatkane? Ten model nie ma przepływomierza?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:36, 06.06.2010
Mam ten sam problem i mimo starań forumowiczów nie dało się tej usterki usunąć.
Dzisiaj jeszcze wpadłem na to, żeby sprawdzić zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa !! Bo strasznie duże podcisnienie się robi podczas jazdy - może ten zawór się nie otwiera w odpowiednim czasie i nie pozwala oparą paliwa wpaść do kol. ssącego.
Nie wiem czy to dobry trop, ale trzeba to sprawdzić bo już też wszystko powymieniałem, wyregulowałem zawory itd...
Na początek może przed jazdą poluzuję korek zbiornika i zobaczę co będzie się działo.
Jak byś na cos ciekawego wpadł to daj znać na forum.
Pozdro.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 06.06.2010
#4
Napisano 15:08, 08.06.2010
http://www.accordklu...opic.php?t=6139
_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:55, 08.06.2010
WArto też przesmarować linkę od gazu bo może się przycinać stąd zacinające się obroty.
Ja przepraszam ze ostatnio z moich postów wynika że krokowy to źródło wszelkich problemów z obrotami ale..... tak chyba z reguły jest niestety...
#6
Napisano 23:50, 08.06.2010
Przepustnica, egr, krokowy u mnie czyściutkie jak nówka
Sprawdzę ten przewód i popatrzę czy nie bierze lewego powietrza ale raczej nie. Na ciepłym silniku i na LPG jest ok
http://www.accordklu...opic.php?t=6139
_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:34, 10.06.2010
Sprawdź czy gdzieś ci nie bierze lewego powietrza, wyczyść krokowy i egr i porządnie wyczyść rurę dolotową (od filtra do kolektora). Koszta niewielkie a jest szansa że pomoże (u mnie pomogło a objawy troszkę podobne miałem).
WArto też przesmarować linkę od gazu bo może się przycinać stąd zacinające się obroty.
Ja przepraszam ze ostatnio z moich postów wynika że krokowy to źródło wszelkich problemów z obrotami ale..... tak chyba z reguły jest niestety...
Wyczyszczę tą rurę, może to lewe powietrze będzie przyczyną, egr - walczę z nim już długo. Jak tak dalej pójdzie to wezmę "kredyt" i kupię nowy /podobno około 1500zł/ bo szału dostaję.
Wczoraj jadąc dość szybko po zakrętach na wyjściu z zakrętu silnik zaczął przerywać, spadły obroty, w momencie przerw zaczęła mrugać kontrolka chek engine. Zatrzymałem się pochodził nierówno na niskich obrotach. Zgasiłem, odpaliłem i było jakby w porządku. Musiałem się wrócić z trasy po drugie auto, przegoniłem ją 200 i było w porządku. Odstawiłem do mechanika ale powiem Wam, że jakoś tracę zaufanie do Hani. A miało być tak dobrze. Wracam do kraju za dwa tygodnie, nie wiem co mój mechanik wymyśli....
[ Dodano: 2010-06-10, 16:37 ]
Przy mnie jeszcze na szybkiego podłączył się pod gniazdo z takim małym urządzeniem i okazało się że błędów nie ma.
#8
Napisano 15:36, 11.06.2010
A Ty sam zrób diagnostykę, nie bez przyczyny świeci się ta pomarańczowa kontrolka.
Tematów jak to zrobić jest od groma.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 16:28, 11.06.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:30, 12.06.2010
[ Dodano: 2010-06-16, 08:41 ]
Ktos mi powiedział, że mam iść tropem sond lambda? Sprawdzę je. Jak uda mi się usunąć usterkę to dam znać co to było bo widzę, że mam duży problem. Mało tematów i mało odpowiedzi. Walcze dalej wierząc w niezawodność Hani.
#11
Napisano 19:15, 19.07.2010
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:13, 22.07.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:34, 06.08.2010
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:40, 06.08.2010
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:18, 06.08.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych