Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szarpanie przy zimnym i na niskich obrotach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:03, 05.06.2010

Witam, mam takie coś, że po odpaleniu za każdym razem tj jest po nocy ale też po dłuższym parkowaniu zaraz po ruszeniu mam dziurę tzn. silnik zachowuje się tak jakby nie miał paliwa lub miał go za dużo. Muszę wtedy wcisnąć sprzęgło i delikatnie go przegazować i Hania jakoś zaczyna się toczyć. Do tego zacina mi się tak do 3-4 tyś obr. Czasem więcej czasem mniej to denerwujące w jezdzie miejskiej. Podobnie jest po puszczeniu gazu - silnikem delikatnie szarpnie. Jak ją bujne tak powyżej 4-5 tyś to normalnie odlatuje. P.S. Miałem problem z zaworem Egr - wymieniłem 3 x na używane, zmieniłem też sondę lambda, świece, kable, filtry nowe, sprzęgło też, przeczyszczona przepustnica i kolektor. Brak mi pomysłów. Pozdr.

[ Dodano: 2010-06-06, 12:37 ]
Widzę, że nikt nie ma pomysłu, a może jest jakiś czujnik do wymiany? Może wycinając podkładkę przy przepustnicy coś zostało zatkane? Ten model nie ma przepływomierza?
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:36, 06.06.2010

Czesć.
Mam ten sam problem i mimo starań forumowiczów nie dało się tej usterki usunąć.

Dzisiaj jeszcze wpadłem na to, żeby sprawdzić zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa !!!! Bo strasznie duże podcisnienie się robi podczas jazdy - może ten zawór się nie otwiera w odpowiednim czasie i nie pozwala oparą paliwa wpaść do kol. ssącego.

Nie wiem czy to dobry trop, ale trzeba to sprawdzić bo już też wszystko powymieniałem, wyregulowałem zawory itd...

Na początek może przed jazdą poluzuję korek zbiornika i zobaczę co będzie się działo.

Jak byś na cos ciekawego wpadł to daj znać na forum.

Pozdro.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:16, 06.06.2010

Witam, dzięki, będę szukac dalej. Oczywiście jak coś znajdę to dam znać.
  • 0

#4 prezessiedlce

prezessiedlce
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Siedlce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 08.06.2010

mam to samo, na wolnych jak odpale wskazówkę mam na 1 jak dodam gazu idzie do 0 i znowu do góry, żeby ruszyć musze lekko sprzęgło i mocno gaz
  • 0
Kliknij i skomentuj moja Hanie!

http://www.accordklu...opic.php?t=6139

_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:55, 08.06.2010

Sprawdź czy gdzieś ci nie bierze lewego powietrza, wyczyść krokowy i egr i porządnie wyczyść rurę dolotową (od filtra do kolektora). Koszta niewielkie a jest szansa że pomoże (u mnie pomogło a objawy troszkę podobne miałem).

WArto też przesmarować linkę od gazu bo może się przycinać stąd zacinające się obroty.

Ja przepraszam ze ostatnio z moich postów wynika że krokowy to źródło wszelkich problemów z obrotami ale..... tak chyba z reguły jest niestety...
  • 0

#6 prezessiedlce

prezessiedlce
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Siedlce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 08.06.2010

W Oplu (corsa b, astra I) krokowy był przyczyną falujących obrotów więc w accordzie pewnie też jest.

Przepustnica, egr, krokowy u mnie czyściutkie jak nówka ;-)
Sprawdzę ten przewód i popatrzę czy nie bierze lewego powietrza ale raczej nie. Na ciepłym silniku i na LPG jest ok
  • 0
Kliknij i skomentuj moja Hanie!

http://www.accordklu...opic.php?t=6139

_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:34, 10.06.2010

Sprawdź czy gdzieś ci nie bierze lewego powietrza, wyczyść krokowy i egr i porządnie wyczyść rurę dolotową (od filtra do kolektora). Koszta niewielkie a jest szansa że pomoże (u mnie pomogło a objawy troszkę podobne miałem).

WArto też przesmarować linkę od gazu bo może się przycinać stąd zacinające się obroty.

Ja przepraszam ze ostatnio z moich postów wynika że krokowy to źródło wszelkich problemów z obrotami ale..... tak chyba z reguły jest niestety...


Wyczyszczę tą rurę, może to lewe powietrze będzie przyczyną, egr - walczę z nim już długo. Jak tak dalej pójdzie to wezmę "kredyt" i kupię nowy /podobno około 1500zł/ bo szału dostaję.
Wczoraj jadąc dość szybko po zakrętach na wyjściu z zakrętu silnik zaczął przerywać, spadły obroty, w momencie przerw zaczęła mrugać kontrolka chek engine. Zatrzymałem się pochodził nierówno na niskich obrotach. Zgasiłem, odpaliłem i było jakby w porządku. Musiałem się wrócić z trasy po drugie auto, przegoniłem ją 200 i było w porządku. Odstawiłem do mechanika ale powiem Wam, że jakoś tracę zaufanie do Hani. A miało być tak dobrze. Wracam do kraju za dwa tygodnie, nie wiem co mój mechanik wymyśli....

[ Dodano: 2010-06-10, 16:37 ]
Przy mnie jeszcze na szybkiego podłączył się pod gniazdo z takim małym urządzeniem i okazało się że błędów nie ma.
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:36, 11.06.2010

Niech zmieni urządzenie.

A Ty sam zrób diagnostykę, nie bez przyczyny świeci się ta pomarańczowa kontrolka.
Tematów jak to zrobić jest od groma.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 13Homer

13Homer
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 11.06.2010

A jak zawory? Wyregulowane?
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:30, 12.06.2010

Oczywiście zawory wyregulowane.

[ Dodano: 2010-06-16, 08:41 ]
Ktos mi powiedział, że mam iść tropem sond lambda? Sprawdzę je. Jak uda mi się usunąć usterkę to dam znać co to było bo widzę, że mam duży problem. Mało tematów i mało odpowiedzi. Walcze dalej wierząc w niezawodność Hani.
  • 0

#11 Mario29

Mario29
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 19.07.2010

Tak tylko podpowiem - a czy pompa paliwowa nie zatarła się? - objawy są takie, że silnikiem poszarpuje a jak wciśniesz mu w dechę to załapuje i jest ok. Piszę ten post miesiąc po Twoim poście więc pompa powinna już paść, jeżeli mój trop był dobry pozdrawiam - daj znać co i jak.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:13, 22.07.2010

Auto chodzi coraz lepiej. Ale drobnych szarpniec nie udało się zlikwidować. To chyba nie pompa. Ale pozostaje nadal dziwne zachowanie po odpaleniu. Pierwsze, drugie wciśniecie gazu i nic jakby brak paliwa lub jego nadmiar, przez chwilę silnik nie ma mocy, potem go przegazuje - nadal delikatmie i jest ok. Aha, jeden z mechaników kazał mi sprawdzić co będzie gdy po odpaleniu po chwili jak chodzi na jałowym biegu, przegazuję Hanie - oczywiście nie za ostro. I wtedy jak ruszę czy bedzie nadal problem. Zrobie to jutro i podjadę do niego. Ciekawe co wymyślił.
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:34, 06.08.2010

po wymianie rozrzadu i sady lambda mam ten sam problem
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:40, 06.08.2010

Z takich prostszych i najtanszych rzeczy jakie jeszcze mozna sprawdzic to sa swiece i kable zaplonowe, moze jest przebicie jakies, ale raczej wyglada to na sonde i zla mieszanke.
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:18, 06.08.2010

dziwne bo na starej lambdzie idzie git ale pali sie check lambda nowa to orginal uzywka.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq