Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Type S VIII felgi 19”

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 NerVan

NerVan
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 01.01.2024

typeS w przypadku accorda tak 7 jak i 8 to tylko dokładki i biedniejsze wnętrze względem exe 2.4, nic więcej, zawieszenie jest takie samo, silnik, skrzynia i hamulce też, to nie typeR znany choćby z 6 gena, a co do kół - to auto ma służyć jako daily? będzie woził jakieś ciężary? podoba ci się naciąg opony?

 Zawieszenie takie samo? nie jest nic twardsze czy niższe?    auto dokładnie na co dzień   jak chodzi o ciężary ,no to nie przesadzajmy :) raz na 3 miesiące  przewiozę jakąś szafkę, czy 2 worki cementu i tyle :) krawężników po 10 szt. nie będę woził :P nie mówie o spasowaniu na mm że palec nie wejdzie  ale też nie koza :)


  • 0

#17 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:42, 03.01.2024

tak, zawieszenie niczym się nie rożni od innych, to nie typeR znany z 6 gena o czym pisałem wyżej, typeR w szóstce to był w zasadzie całkowicie inny samochód, który z "cywilnym" miał wspólną tak na dobrą sprawę tylko budę, był inny silnik, skrzynia, zawieszenie, hamulce, nawet wnętrze było inne (fotele recaro), wprowadzając nowy model (7 gen) honda wymyśliła że zwykłemu executowi 2,4 doda "sportowego" szlifu, tak żeby nie wydawać zbyt dużo kasy, ale żeby jakoś tam nawiązywał do poprzednika, no więc obwiesili spojlerami, zabrali kilka rzeczy z wyposażenia żeby było lżejsze i pooooszło, powstał typeS, który to mechanicznie/ konstrukcyjnie niczym nie różni się od executa, a 8 gen jest tylko ewolucją poprzednika (znaczy siódemki) i nic więcej ponad to, więc przejął wszystkie cechy siódemki

skoro daily to się zastanów na szerokością felgi i ET, to co zaproponowałeś bez rzeźby typu spory negatyw co wiąże się z cieciem opon, czy rolowania rantów nie wejdzie, a juz na bank będzie niepraktyczne, poczytaj na forum, wszystkiego się dowiesz


  • 0

#18 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:59, 03.01.2024

W moim temacie 8gen masz zdjęcia 8gena na seryjnym zawieszeniu i z kołami 235/40/19. Co do zawieszenia - o ile pamietam, w sedanie types jest grubszy tylny stabilizator, ale jeśli chodzi o wysokość/twardość sprężyn, to od execa się nie różni. Ja swoim jeżdżę już na takim setupie 5 lat, nie ma problemu z komfortem, nigdy nie zdarzyło mi się uszkodzić felgi/zawieszenia na nierównościach. Mogę bez problemu ładować auto pod sam dach - camber mam seryjny.

Rafisz, to co napisałeś odnośnie 8gena troszkę mija się z prawdą - types 8gen w dieslu ma trochę zmian mechanicznych względem serii (wyższa moc, lepsze sprzęgło, lepsze hamulce)

Użytkownik accordmaniac edytował ten post 15:00, 03.01.2024

  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#19 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:00, 03.01.2024

no tak, diesel rzeczywiście jak piszesz, to mi jakoś umknęło, może dlatego że w 7 nie było takiego typka, a w accordowym pierwowzorze wersji type (chodzi mi szóstkę), nie było hondowego ropniaka wogóle, miałem to zedytować, ale teraz po twoim wpisie już nie ma sensu :)

co do tego staba - jest chyba taki sam, ruska strona wyrzuca ten sam numer tak dla exe jak i typka 52300-TA1-A01 dla sedana i 52300-TL0-E01 dla kombiaka oczywiście benzyna, dla diesla rzeczywiście więcej zmian było, pewnie dlatego że tego łatwiej tuningnąć, ale w zamieszeniu jakieś kosmetyczne sprawy musiały być bo w aftermarkecie nie ma innych sprężyn dla typków wzgledem "cywilnych" wersji, oczywiście porownujemy cywilne 2.2 vs 2.2 typek i cywilne 2,4 vs 2.4 typek, ale jak widzę (katalog lesjofors) i tu rożnice są tylko na przedniej osi i tylko benzyna vs diesel, tylna jest taka sama nieważne czy cywilny czy typkowy, benzyna czy diesel, sprawdzałem dla kombiaka bo taki ma NerVan, sedana juz mi się nie chce ;)

 

koniec ot z mojej strony, bo temat o felgach a nie różnicach wersji ;)


  • 0

#20 NerVan

NerVan
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 03.01.2024

  No mysle, że może wlecieć np eibach -35 mm  do tego 19/235/40. 9.5j na tył zrobić na równo z błotnikiem nie powinno być problemu chyba? i przód 225/40/ 8.5 J et może w okolicy 40 zeby nie wystawało za bardzo.


 


Użytkownik NerVan edytował ten post 17:03, 03.01.2024

  • 0

#21 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:03, 03.01.2024

ta felga (9,5 et35 z poprzedniej strony) względem serii 7,5 et55 wysunie ci się o 4,5 cm na zewnątrz... poziomica w rękę + jakakolwiek miarka i zmierz czy ci wejdzie, oczywiście jeżeli masz inne niż te takie typowe z ósemki, to przed pomiarami sprawdź co to za felga, wymiary masz od wewnątrz


  • 0

#22 NerVan

NerVan
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:40, 04.01.2024

ta felga (9,5 et35 z poprzedniej strony) względem serii 7,5 et55 wysunie ci się o 4,5 cm na zewnątrz... poziomica w rękę + jakakolwiek miarka i zmierz czy ci wejdzie, oczywiście jeżeli masz inne niż te takie typowe z ósemki, to przed pomiarami sprawdź co to za felga, wymiary masz od wewnątrz

 Względem seri która nie wiem ile jest schowana wiec to mi dużo nie powie :dobani:  no ale przeglądam tematy użytkowników  i  większość jeździ na 18:P  Natomiast przy zestawieniu 19 często jest albo koza, albo gwint.   Ciekawi mnie obniżenie samymi sprężynami czy będzie to strzał w 10 :ckm:  :ckm: (złoty środek dla mnie ) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq