Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wyłączanie się instalacji i inne problemy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 jejek16

jejek16
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Dolny Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:33, 27.05.2010

Witam koleżeństwo.
Zakładam nowy temat gdyż po przeszukaniu naszego forum nie otrzymałem odpowiedzi na dręczące mnie pytania. Ale do brzegu.
Mam założoną w swojej Hondzie instalację Zavoli:
- sterownik Zavoli Alisei
- reduktor Zavoli Zeta S
- wtryskiwacze Zavoli PAN
Mam też kilka z nią problemów. Od jakiegoś już czasu moje auto jest wyraźnie przytłumione podczas jazdy na gazie. Ostatnie regulacje były robione jakieś pół roku i 5 tyś.km. temu, przy okazji wymiany reduktora i filtrów. Sugerując się wskazówkami choćby z tego forum postanowiłem wymienić wtryski. Mój wybór padł na listwę Magic Jet. Tutaj rodzi się pytanie, czy Zavoli Alisei obsłuży tą listwę?
Następną sprawą jest problem który objawił się jakiś tydzień temu. Podczas jazdy na gazie instalacja potrafi się wyłączyć, słychać taki sam sygnał jak ten który sygnalizuje koniec gazu. Jeśl zgaszę auto i uruchomię je jeszcze raz normalnie przełącza się na gaz, czasem po chwili sytuacja się powtarza,czasem jest normalnie.
Ma ktoś pomysł na jakieś rozwiązanie. Nie chciałbym się zdawać tylko na opinie gazownika.
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:56, 28.05.2010

To co opisujesz to jest spowodowane spadkiem ciśnienia gazu poniżej minimalnej wartości, może to powodować zbyt słaby reduktor lub przycinający się elektrozawór.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:38, 28.05.2010

zavoli obsłuzy te wtryski ale trzeba bedzie strzelić ustawienie mapy od nowa pod kompem(zebrać mape paliwa i potem zrobic mape gazu). a tak jak napisał Siwy trzeba sprawdzić elektrozawór i parownik bo jak on kuleje to zawsze bedzie ci sie przełączać tylko S Zeta jest mocny wiec stawiam na elektrozawór lub zle ustawiony jest komp od gazu. musisz pojechać do zaufanego typa od gazu zeby ci ogarnął temat albo samemu laptop kabel soft i nauczyć sie sam dla siebie
  • 0

#4 jejek16

jejek16
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Dolny Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 29.05.2010

Tym razem prawdopodobnie zdam się na jakiegoś gazownika, ale chyba pójdę też za radą wolka.
Ma ktoś link do jakiegoś poradnika lub porad mówiących od czego zacząć?
  • 0
www.enkaustyka.com.pl

#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:21, 29.05.2010

Tym razem prawdopodobnie zdam się na jakiegoś gazownika


Ma ktoś link do jakiegoś poradnika lub porad mówiących od czego zacząć?


To w końcu chcesz to robić sam czy przez gazownika.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 jejek16

jejek16
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Dolny Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 29.05.2010

Przecież napisałem wyraźnie że zdam się tym razem na gazownika.
Nie jestem specjalnie zorientowany w temacie instalacji gazowych i jakieś "pomoce" pozwoliłyby mi zorientować się czy podołam sam w podobnych sytuacjach w przyszłości.
  • 0
www.enkaustyka.com.pl

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:15, 30.05.2010

weź poczytaj tego posta...
http://www.accordklu...opic.php?t=8439
ja tez nie wiedziałem dokładnie co i jak ale nauczyłem się. jest siwy, pablo.see i ojciec dyrektor Glinuś, którzy jak cos pomogą.... na allegro zainwestuj w kabel do swojej instalacji i reszta to laptop i nauka obsługi softu. jak cos to do zavoli cos mam z softu wiec nie powinno być problemu. zaznaczam iż zavoli jest troche inne niż stag.
  • 0

#8 jejek16

jejek16
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Dolny Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 31.05.2010

Wielkie dzięki. Spróbuje się wgryźć w temat. :ok
prosiłbym jeszcze o poradę odnośnie kabla.
Czy prócz ceny jest między nimi jakaś istotna różnica?

http://moto.allegro....stag_bingo.html

http://moto.allegro....tyk_gratis.html

http://moto.allegro....c_oryginal.html
  • 0
www.enkaustyka.com.pl

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:31, 31.05.2010

Co moge powiedzieć ja mam oryginał bo trochę bałem się takich innych zamienników że spale sterownik albo coś innego się stanie. ale wiem że niektórzy kupują zamiennika i jest OK. Osobiście mam pod RS232 czyli pod COM'a ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq