XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
szarpie, strzela z tłumika
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:54, 24.05.2010
mam jak dotąd nienajlepsze nastawienie do mojej instalacji lpg. Wczoraj cały dzień nie odpalana, a tak to generalnie przejeżdża codziennie średnio ok. 40-50 km. Dziś rano zafundowała mi kolejną „atrakcję”. Przy załączeniu się na gaz szarpnęło dość mocno, a potem przez ok. 5 km szarpało przy zmianie biegu czy to w górę czy w dół, poza tym auto jechało dość „zmulone”. Aż w końcu przy próbie ruszenia spod świateł, obroty spadły prawie do zera, honda strzeliła z tłumika po czym zgasła. Chwała Panu odpaliła za pierwszym razem i od tej chwili reszta drogi do pracy, że tak powiem jak ręką odjął. Żadnego szarpania przy zmianie biegów i żadnego zamulenia.
Kilka informacji:
- 29.04.2010 regulacja gazu, podobno uszkodzony tylko reduktor;
- 30.04.2010 wymiana reduktora;
- 05.05.2010 wymiana oleju, płynu w chłodnicy, wszystkich filtrów, mechanik stwierdził że świece i kable OK., do wymiany siatka tłumika;
- 14.05.2010 kolejna regulacja.
Powiem szczerze, lpg skróci żywotność nie tylko auta, ale chyba też moją.
#2
Napisano 23:49, 24.05.2010
wg mnie z opisu wynika że coś się zawiesiło przy przełączaniu na gaz i było zasilane oboma paliwami lub tylko benzyną, ale nie poprzez wszystkie wtryski - co ogólnie można nazwać problemem z elektryką od gazu
i następnym razem tyle nie jedź, tylko przełącznikiem benzyna-gaz przełączaj aż zaskoczy tak, jak powinno lub pozostaw na benzynie, jeśli na gazie nie chce jechać
#3
Napisano 06:37, 25.05.2010
Generalnie jak masz silniczek krokowy mógł on nie dawać odpowiedniej liczby kroków lub za duze dawki dozował do układu dolotowego i to mogło powodować strzały. ale to jest tylko gdybanie.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:11, 25.05.2010
#5
Napisano 10:20, 25.05.2010
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:32, 25.05.2010
#7
Napisano 17:00, 25.05.2010
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:06, 27.05.2010
Ja w instalacji to się w ogólnie nie orientuje i faktycznie nie Stag tylko Stako. Na świadectwie homologacji wszystkie części są tomasetto, oprócz reduktora który został wymieniony na lovtec.
A co to problemu to diagnoza mechanika mówi , że nie trzymają uszczelki, przez które olej zalewa świece.
Niestety uszczelki będzie miał dopiero na początku czerwca
Żeby jednak nie było pustego przelotu wymieni tarcze i klocki hamulcowe.
#9
Napisano 19:52, 27.05.2010
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:01, 28.05.2010
ok to wiadomo ze masz II gen na bank. ale czepiając się stako to butle robi
Dobra może inaczej, w którym miejscu mam spojrzeć żeby wiedzieć jak nazywa się ta instalacja ?
#11
Napisano 09:41, 28.05.2010
http://allegro.pl/it...torem_nowe.html
tutaj masz przykładowy sterownik i silniczek krokowy jaki jest dla instalacji gaz II gen. to na dole obok kabli a pod sterownikiem to silniczek krokowy
jak chcesz to zrób dokładne foty z pod maski i dojdzie sie co i jak
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#12
Napisano 22:54, 28.05.2010
A co to problemu to diagnoza mechanika mówi , że nie trzymają uszczelki, przez które olej zalewa świece.
Niestety uszczelki będzie miał dopiero na początku czerwca
olej zalewa świece od góry (u mnie też tam olej się przedostaje wkrótce po wymianie tych uszczelek, lecz to nie ma wpływu na działanie silnika), więc to nie to, ale jeśli Twojemu mechanikowi wydaje się, że to pomoże, niech wymienia
te uszczelki pod dekiel zaworów dla świec są dostępne w ASO od ręki na sztuki, ale lepiej kupić komplet - z uszczelką pod dekiel i pod nakrętki dekla
luzy zaworowe kiedy były sprawdzane/regulowane?
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:13, 29.05.2010
luzy zaworowe kiedy były sprawdzane/regulowane?
bodajże był to 05.05.2010
#14
Napisano 23:38, 29.05.2010
luzy zaworowe kiedy były sprawdzane/regulowane?
bodajże był to 05.05.2010
dobrze
no i wtedy te uszczelki powinny zostać wymienione, bo możliwe, że dopiero od tamtej pory zaczęło przeciekać - ale o kompetencji mechaników nie będziemy pisać...
zrób zdjęcie całości pod maską i podaj linka
i najważniejsze - napisz, że nie masz spalonej żaróweczki od kontrolki CE (nie pisałaś, czy jakiś błąd wyskakuje)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych