Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

7g 2.4 lpg wypadanie zapłonu p0300 p0301 p0302 p0303

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 14.07.2018

Witam
dzis w trasie auta zaczelo mi delikatnie przerywac, ale trzymalo moc. Pozniej zaczac mrugać check i po 30km wyskoczył blad p0300 p0301 p0302 p0303. Skasowałem blad auto nadal tak jakby przerywalo, po 50km chcek znowu zaczal mrogac i po kolejnych 50 znowu wyskoczyl i te same bledy. Auto ma ten sam problem na lpg i na pb.

Mozliwe ze wszystkie cewki padaja? Jakiej firmy cewki polecacie?
  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:26, 14.07.2018

Bardzo ważne pytanie - kiedy były zawory regulowane..

Wszystkie nie padną w tym samym czasie, spotkałem się kiedyś z dwoma..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 14.07.2018

zawory okolo 30tys wstecz...
  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:50, 14.07.2018

To gratuluję czekania 30tkm przy lpg..

Ustawiaj zawory, obstawiam podparte wydechowe..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 14.07.2018

a Cewki jak juz jakiej firmy polecacie?
  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:02, 14.07.2018

Zacznij od podstaw. Zawory i regulacja gazu. Cewki też nie padają wszystkie na raz
  • 0

#7 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 14.07.2018

Gaz jest swiezo po przeglądzie.
  • 0

#8 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1,326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:06, 14.07.2018

zrób jak koledzy pisza a cewki kup uzywki i włoż do auta razem z kluczem 10.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:08, 14.07.2018

Gaz jest swiezo po przeglądzie.

ZAWORY, później skasuj błędy...może się okazać, że cewki są ok...poważnie pisze, miałem taki przypadek w poliftowym cl7...


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#10 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 14.07.2018

ok w poniedzialek ogarne zawory, dzieki za pomoc :)
  • 0

#11 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 31.07.2018

Zapomnialem napisać, jedna z świec padła i to było przyczyna :)


  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:05, 31.07.2018

Jak to padła?

Jak zawory?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 leigimas

leigimas
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:kuj-pom
  • Silnik:k24
  • Wersja:Ex + pakiet Type S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 31.07.2018

Po wykręceniu świecy czuć było że w świecy był jakiś ruchomy element, wymieniłem odrazu wszytskie 4 swiece i auto jak nowe. Zawory były dobrze wyregulowane, naprawdę delikatna regulacja tylko była.


  • 0

#14 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:27, 31.07.2018

To dobrze, że część świecy nie poszła w tłok bo niezle szkody by narobiło..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#15 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 29.03.2022

Witam panowie nie chce zakladac kolejnego tematu wiec napisze tu. Mam podobny problem, zaczne od tego jak to sie stalo. Odpalalem na kable znajomego, w pewnym momencie poszly iskry z jego klem przy odpalaniu, ale nie przejelismy sie tym, jak juz odpalilismy i siadlem do mojego auta zobaczylem ze swieci check engine, VSA  z trójkącikiem i auto falowalo na obrotach, jezdzic nim nie jezdzilem, zgasilem podpialem elm pokazal sie blad P0303 czyli wypadanie zaplonu na 3-cim cylindrze i P2647 ale ten juz kiedys widzialem ze wystepuje. Sprawdzilem swiece, niedawno byly wymieniane i wygladaja jak nowe, cewka na 3 cylindrze tez jest okej. 

Gdzie dalej szukac problemu i czy dam rade cos z tym zdzialac samemu jako laik? Czy moglo pojsc jakies spiecie i narobilo szkód u mnie po tym odpalaniu na kable?

 

Edit: dodam ze check engine tez migal przez jakis czas, a po przeczytaniu innego tematu to miganie wskazuje na wypadanie zaplonu na 3 cylindrze, jutro zamienie cewki i jesli blad sie przeniesie na inny cylinder to wychodzi na to ze to wina cewki na 3 cylindrze, jesli dobrze mysle


Użytkownik Rcwik edytował ten post 09:57, 30.03.2022

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq