Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

7g 2.4 lpg wypadanie zapłonu p0300 p0301 p0302 p0303

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#31 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:12, 24.02.2023

Kiedyś miałem przypadek że winna była nieszczelność w dolocie - o dziwo przy wkrętce wklejanej na klej. Zmiana kleju i wketki pomogła.

Znowu wyskoczyły mi check i błędy P0300, P0302, P0303, P0304 też zauważyłem nieszczelność na dolocie, prowizorycznie to uszczelniłem i check znikł auto jeżdzi normalnie, ale co mnie niepokoi że podpinając diagnostyke ciągle te błędy wyskakują ale checka nie wywala. Czy mogę z tym jeżdzić?


Użytkownik mauser edytował ten post 11:36, 24.02.2023

  • 0

#32 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:06, 24.02.2023

a usuwałeś te błędy? jeżeli nie, to usuń, one samoczynnie nie znikną


  • 0

#33 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:21, 24.02.2023

a usuwałeś te błędy? jeżeli nie, to usuń, one samoczynnie nie znikną

Tak, pomimo usuwania pojawiaja się spowrotem. 


  • 0

#34 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,295 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:35, 27.02.2023

Wtryski LPG do sprawdzenia/czyszczenia i stero od LPG.

Do zaworow też możesz zajrzeć. 10kkm to też już kawałek drogi

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 11:35, 27.02.2023

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#35 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:53, 27.02.2023

Gdyby to wtryski gazu to na benzynie nie było by błędów?
  • 0

#36 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,295 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:27, 27.02.2023

Niekoniecznie
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#37 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:42, 27.02.2023

Przed chwilą rozmawiałem z gaziarzem i powiedział że nie ma możliwości żeby odpowiadała w czym kolwiek instalacja LPG gdy błędy są również na benzynie.
  • 0

#38 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,295 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 05:44, 28.02.2023

To słaby gaziarz. Jeśli jest zwarcie w instalacji lub uszkodzony sterownik to brak podawania paliwa również będzie skutkować wypadaniem zapłonu i błędami na obu paliwach
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#39 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:57, 28.02.2023

wystarczy że nie będzie poprawnie kontaktowało na kostce sterownika gazu, a jak wiadomo sygnał do wtrysków benzynowych leci poprzez sterownik gazu, a więc kiepski styk->niepoprawne wysterowanie wtrysku benzynowego->nieodpowiednia dawka paliwa, albo nawet jej brak->nie ma innej możliwości jak brak zapłonu->komp wywala błąd

brak styku może być też wewnątrz sterownika gazowego, jakiś zimny lut, może jakiś przekaźnik...

ogólnie zeby wyeliminować całkowicie instalację lpg, trzeba zewrzeć przecięte przewody zasilające wtryski benzynowe, prawdopodobnie te przecięcia masz pod osłoną kolektora dolotowego

 

ps. a ten gaziarz niech chociaż weźmie instrukcję do pierwszego lepszego sterownika lpg i zerknie w schemat, wygląda na to że amatorzy muszą go jego fachu uczyć, w sumie potwierdza to powszechnie znaną opinię że większość gaziarzy nie zna się na swojej robocie...


  • 1

#40 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:38, 17.12.2023

Panowie Accord 2.4 LPG z 2006 r. Na LPG wyskakuje check z błędami P0300, P0301, P0302, P0304, auto nie przyspiesza, nierówno pracuje gasnie przy odpuszczeniu gazu, później długo kreci nim zapali. Z tak objawiająca się usterka musiałem przejechać ok 150 km by wrócić do domu z trasy. Wczoraj wyłączyłem LPG i jeździłem na benzynie, auto jeździ normalnie. Luz zaworowy regulowany 10 tys temu, świece DENSO IRIDIUM SKJ20DR-M11 wymienione 44 tys temu, wtryski AC W03 z przebiegiem 87.000 km. Co obstawiacie?


  • 0

#41 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,295 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:00, 17.12.2023

Wtryski
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#42 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 22:21, 17.12.2023

albo reduktor upuszcza podciśnieniem, jaki masz reduktor?


  • 0

#43 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:38, 18.12.2023

albo reduktor upuszcza podciśnieniem, jaki masz reduktor?


AC R01 (250)
  • 0

#44 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:30, 18.12.2023

heh czyli czerwony wynalazek od staga, też go mam i zadowolony nie jestem, 10 lat juz go klepią i w dalszym ciągu nie usunęli niedomagań, poczytaj na lpg forum, jest tam bardzo długi wątek na temat tego reduktora

 

musisz sprawdzić czy przyczyną są nie trzymające wtryski czy może reduktor, skoro wypadają zapłony to musi być mocno zalewane paliwem, ewentualnie cewki zapłonowe są zużyte i nie dają rady z gazem, ale czy aż trzy byłyby uszkodzone? chyba raczej nie, aczkolwiek wszystko możliwe


  • 0

#45 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:09, 20.12.2023

Jakby ktoś miał podobne objawy to informuję, że u mnie do wymiany były wtryski. AC W03 wyleciały po przejechaniu 87.000 km, a założone zostały AC W031 BFC oczywiście wraz z kompletem filtrów.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq