XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Załamka po hamowni :(
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:28, 08.05.2010
Autko ma 130 tys przebiegu, od nowości serwisowane w Hondzie a tu taka niespodzianka - wyszło 170-172 KM i 220Nm. Pomiar był na kołach, bo to automat, ale innym z taką skrzynią po dodaniu 30% wychodziło OK, więc ewidentnie 20 rumaków gdzieś sobie zwiało. Dodatkowo przy ok. 6300 obr. nagły chwilowy spadek mocy, ale niektórzy mówili, że V-TECi tak mają.
Ma ktoś jakiś pomysł w czym może być problem? Czy bez diagnostyki w Hondzie się nie obędzie?
#2
Napisano 08:09, 09.05.2010
andref
#3
Napisano 08:21, 09.05.2010
poczytaj sobie ten watek, jak dla mnie to spartaczyli Ci pomiar
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#4
Napisano 09:04, 09.05.2010
#5
Napisano 10:32, 09.05.2010
#6
Napisano 10:37, 09.05.2010
#7
Napisano 10:39, 09.05.2010
#8
Napisano 10:44, 09.05.2010
http://chojnacki.com...d_stype_gta.jpg
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:03, 09.05.2010
Nawet jeśli tak ma być, to gdzie jest 20KM...?
Jako że to automat, pomiar na kołach, wg. gościa od hamowni należy dodać to w/w wartości 30%.
Co ciekawe w praktyce wydaje się, że auto jeździ całkiem normalnie:
Nie jest tak szybkie jak manual, wiadomo, przez skrzynię, ale nie wydaje się, żeby oprócz tego co ona zabiera, straciło jeszcze 20KM... Sam nie wiem co o tym myśleć
#10
Napisano 16:41, 09.05.2010
Oglądam ten filmik na youtube i widzę że 2,4 w automacie nie ma szans w przedziale 0-180km/h z 2,0 w manualu.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:26, 09.05.2010
jak powychodziło innym chłopakom tym co byli w Wawie na wspólnym wypadzie? Np Mikołaj, Rafał, Witkacy itp ?
Oglądam ten filmik na youtube i widzę że 2,4 w automacie nie ma szans w przedziale 0-180km/h z 2,0 w manualu.
No to masz, zgraj oba filmiki w odpowiednim czasie i będziesz miał porównanie
Do 100km/h wychodzi bardzo podobnie, ale drugi pomiar 0-180 na korzyść 2.4 w automacie.
http://www.youtube.com/watch?v=OtW7Pq0fuvc
http://www.youtube.com/watch?v=Ck5zdIkA3Pw
Co do pomiarów innych na zlocie to właśnie niestety nie było drugiego 2.4 w automacie do porównania
#12
Napisano 17:37, 09.05.2010
tu masz mojego ze spierdzielonym startem
start w 3sek 180km/h w 31sek
u ciebie start w 2sek 180km/h w 32sek
dodam nie skromnie że mogę znacznie lepiej wystartować na poziomie realnych 8,1-8,2s do 100km/h gdzie Ty w automacie tego nie osiągniesz. chętnie bym się z Tobą zmierzył tylko gdzie wystartować od 0 i polecieć do 200 side by side... tak samo chciałbym polecieć z iCTDi ...
#13
Napisano 20:18, 09.05.2010
#14
Napisano 20:55, 09.05.2010
Rafałowi z tego co mówił wyszło porównywalnie także chyba dobrze mierzyła.
Powiedziałbym, że idealnie mierzyła. U mnie na kołach wyszło dokładnie tyle ile miało wyjść
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:39, 10.05.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych