XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Świst turba w zakresie ok. 1400-2000 obrotów
#1
Napisano 14:05, 07.05.2010
http://www.accordklu...highlight=turbo
W moim silniku zaczynają się pojawiać podobne obiawy. Na zimnym silniku w zakresie 1400-2000 obrotów słychać dość głośny, uporczywy świst.
Coś na w tym rodzaju jak na załączonym linku znalezionym w sieci...
http://s58.photobuck...t=VIDEO0057.flv
Obiawy zanikają częściowo gdy silnik jest rozgrzany. Podobny link z sieci...
Dodam, że niedawno miałem wymieniany kolektor wydechowe w ramach gwarancji i wydaje mi się, że te odłosy nasiliły się właśnie po tej wymianie. Sprawdzałem wszystkie przewody dochodzące do turba i wyglądają ok.
Samochód nie kopci i nie bierze oleju.
Zastanawiam się czy coś nie spiepszyli jak zakładali i stąd te odgłosy... najgorsze, że jak do nich pojadę to silnik będzie rozgrzany... pozostaje pozostawienie samochodu na noc w celu sprawdzenia.
Będę zobowiązany za wszelakie sugestie.
ps.Myślę, że gość się nie pogniewa że użyłem jego filmiki.
#2
Napisano 19:05, 07.05.2010
#3
Napisano 17:28, 08.05.2010
Jak kupiłem auto to też się nad tym zastanawiałem, ale po pogadance z fachowcem od hondziawek i użytkownikami i-ctdi uspokoiłem się.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:34, 08.05.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:16, 09.05.2010
#6
Napisano 12:18, 09.05.2010
andref
#7
Napisano 14:12, 09.05.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:17, 09.05.2010
Chociaż na początku też myślałem, że coś nie tak jest.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych