Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Luźny i drgający lewarek od zmiany biegów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:53, 03.05.2010

Mam następujący problem w swoim Accordzie VI 99 r. diesel. Lewarek ma bardzo duże luzy. Nie można określić jaki aktualnie jest wrzucony bieg. 3 i 5 bieg wygląda jak by był wrzucony 1 bieg. Nie ma problemu w wrzucaniem biegów. W niczym to nie przeszkadza ale strasznie denerwuje i hałasuje. Biegi wchodzą bardzo lekko. Nie ma żadnych zgrzytów itp. No i lewarek cały drży a przy tym bardzo hałasuje. Gdy go lekko przytrzymam hałasy ustępują. Byłem u mechanika, który stwierdził że wyrobił się przegub do zmiany biegów przy skrzyni biegów. Drugą rzeczą są drżenia które słychać tylko wewnątrz auta. Gdy stoję przed autem silnik pracuje wzorowo ale w środku słychać delikatne wibracje. Podobno to jakaś poduszka.
Mieliście coś podobnego? i Gdzie ewentualnie kupię poduszki pod silnik i ten przegub do zmiany biegów.
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:41, 03.05.2010

poduszka pod skrzynią biegów
  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:24, 04.05.2010

Za luźny lewarek odpowiada tylko mechanizm w tunelu
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:35, 04.05.2010

wyrobione tzw wybieraki ...
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:04, 17.05.2010

Cześć,
Jestem już po naprawie. Łatwo nie było ponieważ większość Accordów VI to benzyniaki a diesle to prawdziwe unikaty. Mechanicy mieli nie złą zagwozdkę z tym autem:). Na forum również trudno o pomoc ponieważ jak już pisałem wcześniej większość forumowiczów to użytkownicy benzyniaków. Posiadacze Accordów w dieslu nawet nie próbujcie szukać używanych części bo ich nie ma!!! Jest mnóstwo "dawców" do benzyniaków ale diesla nie uświadczysz. Większość pomocy uzyskałem na forum Rover-ków, bo właśnie silnik diesla pochodzi od Rovera. Tak silnik pochodzi od rovera ale już poduszki, cięgna są dopasowane do Accorda i zupełnie nic!!! nie pasuje ani od Rovera ani od Accorda benzyniaka.
Dosyć wstępu:)
Przyczyną luzów na lewarku i drgań były wybite poduszki pod silnikiem(taki lizak z przodu na dole) oraz cięgno zmiany biegów. Diesle maja cięgna(taka gruba rura z przegubami) a benzyniaki chyba linki i dlatego nie ma w benzyniakach drgających lewarków itp.. Części w sklepach nie mozna zdobyć. Wszystko kupiłem w serwisie Hondy. I tu pierwsze zdziwienie. Ceny tańsze niż zamienników do benzyny. za poduszki zapłaciłem 80 zł za sztukę (oryginał z salonu hondy!!!) a za cięgno 250 zł. Nastawiałem się na poważną inwestycję a z wymianą (banalnie prosta) zapłaciłem 500 zł. Teraz jazda to przyjemność:) Diesel jest trochę głośny ale koszt eksploatacji i wygoda rekompensuje mi tą małą wadę.
Pozdrawiam Wszystkich:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq