Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wydech, jak szybko naprawić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:45, 03.05.2010

Wiem, że nie są panowie zwolennikami prowizorczych napraw samochodów,
ale nie mam na razie innego wyboru.

Sprawa wygąda tak. Miałem dziurawy wydech (auto było za bardzo na glebie i kiedy bylem na lewarku zauważyłem dziurkę -
długość małego palca ale wąziutka, taka ryska jakby po prostu od przecierania). Zauważyłem, że auto chodzi głośno.
Byłem u mechanika i kazałem mu zespawać, niestety po pół dnia zadzwonił. Okazało się, że poprzedni właściciel zrobił kompletną
masakrę z całego wydechu. Wyobraźcie sobie na przykład, że gdzieś w środku w jednej rurze jest włożona jakaś węższa i się rusza swobodnie ( tak mi powiedział mechanik) Nie mógł tego zrobić, zalecał mi wymianę całego wydechu.

No i teraz szukam właśnie kompletnego układu wydechowego, ale problem z głośnością mojej Hani jest. Jak dam po gazie bardziej to pierdzi mi jak szalona;/ a za to jest przeciez mandat i przeglad.. Boje sie po miescie jezdzic normalnie.. Jak jade i to wcale nie deptam mocno to ogladaja sie wszyscy za mna z daleka...

Pytanie brzmi. Jak można na razie prowizorycznie zakleić chociaż tę dziurkę? Mi mechanik powiedział, że to nie to i nie robił tego.
Ale ja wolałbym się upewnić. Czym mogę zakleić, żeby może jakiś procent chociaż ucichło? Do czasu wymiany całego wydechu..
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:51, 03.05.2010

kiedyś można był kupić w sklepach motoryzacyjnych tzw spaw na zimno to była pasta i bandaż/siatka stalowa
  • 0

#3 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 03.05.2010

Jeśli to jest na prostym odcinku, to bierzesz kawałek blachy ocynkowanej wycinasz odpowiedni prostokąt, profilujesz delikatnie na rurze, smarujesz miejsca styku w miarę grubą warstwą pasty do wydechów (tubka ok. 10 zł) wszystko skręcasz kilkoma opaskami zaciskowymi zależnie od długości uszkodzenia na jakiś czas Ci wystarczy. Jeśli dziura jest na zakrzywionym elemencie, to tak jak napisał Jarek, bandaż azbestowy i na to opaski.
  • 0

#4 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:52, 03.05.2010

Wszystko bardzo fajnie, tylko co ten temat ma wspólnego z działem "zawieszenie" :?: :hmm:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq