Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Proszę o radę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mario29

Mario29
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 02.05.2010

Witam.

Moja Honda zjada 1l na 2tyś.

Występujące objawy:

-na gorącym silniku słychać zawory od strony rozrządu - takie metaliczne bicie
(słychać przy większym obciążeniu już od 2 biegu)
-uwaga!!! czasami przy takim samym obciążeniu nie słychać zaworów
-odpala na zimnym za każdym razem bezproblemowo
-kontrolka od ciśnienia oleju gaśnie zaraz po odpaleniu
-po rozruchu na zimnym nie kopci na niebiesko ani na czarno
-na niższych biegach odczuwa się lekkie szarpanie
-na testach spalania wszystko w normie
-nie ma żadnych wycieków
-olej półsyntetyk
-przebieg 130tyś

Proszę o radę i jeszcze dodam czy z takim przebiegiem wymienić olej na mineralny? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:05, 02.05.2010

sprawdzić - wyregulować zawory
wymienić rozrząd jeżeli nie był wymieniany - zalecane duży przegląd na 120tyś
i jeżeli kręcisz silnik w okolicach 5 tyś to śmigać dalej - jak nie posmarujesz accorda to nie pojedziesz :))
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:14, 02.05.2010

Jarek dobrze tobie radzi,lecz gdyby to nie pomogło to zmierz ciśnienie na cylindrach zrób próbę olejową i powinno prawdę pokazać czy nieszczelne pierścionki czy uszczelniacze na trzonkach zaworów :tak!:
  • 0

#4 NYCHA

NYCHA
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:PRZEMYŚL
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 02.05.2010

Sprawdź czy nie poszedł czujnik spalania stukowego może to nie zawory... Co do pobierania oleju to tak jak kolega mówił próba olejowa
  • 0

#5 Mario29

Mario29
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 02.05.2010

Dziękuję za podpowiedzi dodam że pasek rozrządu według książki serwisowej był wymieniany przy 90tyś nie wiem tylko czy napinacze poprzedni właściciel wymieniał. Za miesiąc szykuję generalny przegląd zobaczymy jaka przyczyna i dam znać. Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-05-22, 13:19 ]
Witam ponownie.

Zaworki wyregulowane - odczuwa się lepszą moc.
Dalej jednak przy obciążeniu czasami coś dzwoni - lewa strona.

Dzisiaj podkręcę pasek klinowy od alternatora bo coś zaczyna piszczeć (mechanik sprawdził słuchawkami alternator i jest ok)


Tak więc odpada:
- zawory
- sprężyny zaworowe
- alternator
- rura od strony kolektora (osłona kolektora)


Do sprawdzenia:
- napinacze
- łożysko oporowe (coś tam świerszczy z prawej strony na wolnych obrotach - a dzwonienie słychać po lewej) - nie wiem czy czasami ten dźwięk nie przechodzi na lewą stronę.

c.d.n. pozdrawiam :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq