XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:20, 02.09.2013
#2
Napisano 10:42, 02.09.2013
Jeśli czasem się zapala a czasem nie - czyli żarówka ok, to problem jest prawdopodobnie banalny - złączka przy żarówce ma luz i nie styka. Czasem pomaga przywalenie z piąchy w lampę, ale najlepiej zacisnąć złączkę od żarówki.
#3
Napisano 11:28, 02.09.2013
#4
Napisano 15:18, 02.09.2013
#5
Napisano 06:37, 05.09.2013
Jak magik wyczeruje Ci modół komfortu daj znać bo accord takiego bajeru nie ma . Zamienić przetwornicę lampy lewej z prawą jak nie będzie poprawy przełożyć i żarnik. A na początek przeczyść kabelki od masy znajdujące się niedaleko lamp, bo żarówka postojowa ma tą samą masę ...Magik powiedział że to modół komfortu na 99% że to on tym steruje i z nim problem jest
PS: Wyjscie kabelków z bloku sterującego są połaczone równolegle, więc jak działa jedna lampa to druga też musi. Usterka może być w samej lampie lub nie kontakcie , obstawiam masę.
#6
Napisano 08:29, 05.09.2013
#7
Napisano 12:28, 29.08.2016
Jak już gdzieś wspomniałem od niedawna jestem posiadaczem accorda VII generacji po lifcie. Aktualnie walczę z basenem w aucie ale poza tym jestem prawie zadowolony z autka.
Jest to moje czwarte auto i pierwsze z poza VW grup.
Niestety jestem trochę zawiedziony brakiem jakiegokolwiek modułu komfortu.
Irytuje mnie brak następujących funkcji:
system skladania lusterek
domykania szyb
ryglowania drzwi powyżej jakiejś prędkości.
Poza tym:
Wyłącznie napięcia zapalniczki po wyjęciu kluczyka w zamian światła świecą się cały czas ( fack logic)
Wyłącznie napięcia radia po wyjęciu kluczyka.
Poczytałem trochę forum, pogooglałem i większość można zrealizować kupując gotowe moduły. Niestety jest ich kilka (osobny do szyb, lusterek,kierunków, do ryglowania drzwi nie znalazłem) a każdy trzeba osobno montować i każdy kosztuje nie mało. Z drugiej strony widzę, że część osób zna te auta na wylot, a nie tylko mnie irytuje brak w/w funkcji. W związku z tym wpadłem na pomysł zrobienia wspólnie klubowego modułu komfortu.
Z mojej strony mogę zaoferować projekt i oprogramowanie samego modułu. Ale potrzebuje nieco pomocy w montażu i dojściu gdzie czego szukać.
Teraz kilka szczegółów jak to widzę:
Dane wejściowe z pilota:
Impuls zamykania i otwierania drzwi.
Brak wykrycia przytrzmania guzika bez rozkrecania odbiornika.
Umożliwi nam to sterowanie szybami i lusterkami.
Jak to widzę:
Dwa szybkie nacisnięcia otwarcia drzwi wszystkie szyby w dół. Dwa nacisnięcia zamknięcia szyby w górę.
Pięć razy zamknięcie aktywacja automatycznego składania lusterek. Pięć razy otwarcie deratyzacja składania lusterek (np. Zimą).
Wszystko to można zrealizować montując modół w drzwiach a sam moduł nie jest trudny. Polega na zaliczeniu impulsów i załączeniu odpowiednich wyjść.
Ale to dopiero początek.
Jestem przyzwyczajony do jazdy z laptopem na siedzeniu pasażera a w moim życiu były dwie sytuację które sprawiły, że zamykam drzwi od wewnątrz(do tej pory robiło się to samo). Aby drzwi zamykały się same potrzeba:
Informacji o prędkości
Informacji o kolizji
Informacje o stanie kluczyka (otwarcie drzwi po wyjęciu)
Pytanie skąd wziąć te dane.
Do drzwi raczej nie idzie can w tym aucie aby uzyskać prędkość trzeba albo podpiąć się pod Can'a albo impulsator z koła lub skrzyni albo zegary (chyba najgorsze rozwiązanie)
To samo z kluczyki jak dostać ten sygnał?
Kolizja jest opcjonalnie ale lepiej niech się otworzą w razie potrzeby.
Kierunkowskaz to banalny temat tylko trzeba znaleźć dostęp do kabli. Tak więc jest trochę do przemyślenia w sprawie łatwego montażu.
Kasa... Chyba najważniejsze pytanie. Wydaje mi się, że przy 10 sztukach to będzie ok 60zł za części i ok 80-90 zł za cały modół. Im więcej ludzi tym taniej. Na początek itak będę musiał złożyć prototyp i go przetestować (może bez kolizji).
Pytanie czy ktoś jest jeszcze zainteresowany takim projektem?
#8
Napisano 21:11, 29.08.2016
Lusterka, żeby się składały, musisz najpierw wymienić na takie z zabudowanym silnikiem składania w podstawie. Domykanie szyb robisz w prosty sposób, montując moduł np. MPW4 a gaszenie świateł po zapłonie czy stałe zasilanie zapalniczki to trochę rzeźby w instalacji i działa, nie potrzeba do tego zaprzęgać informatyki.
#9
Napisano 23:47, 22.09.2016
Pomysł umarł?
#10
Napisano 06:46, 27.09.2016
#11
Napisano 22:37, 14.02.2017
Panowie i panie. Wiem ze ten temat juz byl przerabiany milion razy, niestety bylo to tak dawno ze zadne zdjecia i linki juz nie dzialaja, wiec postanowilem zalozyc nowy temat. Natomiast kupilem modul do skladania lusterek. Po znalezieniu wlasciwych kabli(przynajmniej tak mi sie wydaje bo sprawdzalem woltomierzem) modul po podlaczeniu sklada lusterka, i po wlozeniu kluczyka lusterka sie rozkladaja. No i to by bylo na tyle, z jego dzialania, po wyjeciu kluczyka modul nie reaguje na nic. lusterka sie nie skladaja. Czy ktos tem modul juz zakladal? linki i fotki dodam puzniej. Nastepny temat to domykanie syb z pilota, ktos mi powiedzial ze do podlaczenia modulu trzeba rozbierac drzi po kolei. Ja mialem nadzieje ze mozna to podlaczyc pod panel sterowania szybami u kierowcy. Czy ktos moze cos juz kiedys takie cacko podlaczal? Kazda pomoc mile widziana. Auto to Accord 7gen 2.2I ctdi Exclusive 2006
http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#12
Napisano 09:50, 09.11.2017
Witam
Chciałem się dowiedzieć gdzie mogę znaleźć nr modułu komfortu oświetlenia wnętrza w mojej hondzie accord bez jej rozbierania...?
Problem mam taki, że moduł ten ma jakieś zwarcie i pobiera prąd nawet po wyłączeniu auta.
Akumulator wytrzymuje to 2-3 dni i trzeba go od nowa ładować.
Elektryk, u którego byłem wyjął po prostu bezpiecznik i nie mam oświetlenia po otwarciu drzwi a wieczorem w teraźniejszej porze jest to dosyć niewygodne.
Do tego modułu było podpięte jeszcze radio, ale zostało przepięte gdzie indziej i działa normalnie.
Naprawa tego modułu w serwisie to koszt 2tys.
Chciałem znaleźć moduł używany, ale nie wiem jaki ma numer.
Pomoże ktoś...?
Ewentualnie jak sobie z tym poradzić, żeby to działało poprawnie...?
#13
Napisano 10:03, 09.11.2017
Witam,
Kolego a to nie jest problem związany z modułem MICU w załączniku link do tematu
http://www.accordklu...cu/#entry100899
#14
Napisano 10:23, 09.11.2017
Witam,
Kolego a to nie jest problem związany z modułem MICU w załączniku link do tematu
Naprawdę nie mam pojęcia.
Tyle się dowiedziałem od elektryka, który stwierdził, że ten moduł jest w słupku od kierowcy i że to on jest do wymiany.
#15
Napisano 14:51, 09.11.2017
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
...idzie naprawic ale nie w ASO Honda za 2 tysie ale u elektronika co naprawia radia telewizory itp.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych