Cześć.
Kupiłem Acco z uszkodzoną skrzynią (synchronizator 2jki zgrzyta) i teraz zastanawiam się czy przy okazji wymieniania wkładać 5tke czy 6tke?
Jeżdżę 70% trasa reszta korki. Trasa to coś co przypomina utwardzoną nawierzchnię usianą licznymi naturalnymi przeszkodami terenowymi. No wiecie, zwykła asfaltowa droga przez lasy i pola Przez co rzadko przekraczam 90 - 100km/h
Przy okazji, jest gdzieś na forum jakiś tutorial z operacji np: wymiany sprzęgła, bo znaleźć nie mogę a bym sobie co nieco poczytał zanim się za to wezmę. Swapy w starych civicach robiłem ale to jednak nieco inne autko od EK3 itd.
Na co zwrócić szczególną uwagę przy wyjmowaniu skrzyni? Sanki trzeba czy nie trzeba wyjmować? lepiej z całym silnikiem czy samą skrzynie osobno. Warsztat mam i sporo narzędzi. Jest kanał i bloczek łańcuchowy 5t więc z podniesieniem nie ma problemów...