Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem 2.2 Bez+LPG 150KM!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:42, 22.04.2010

Witam.
Mam zamiar kupic Honde Accord z silnikiem 2.2.
Dzis byłem ogladać, jak na auto 15 lenie nie wygladala zle, lecz po odpaleniu silnik nierówno pracuje trzesie nim delikatnie na wolnych obrotach. Zarówno jak był zimny silnik, i po rozgrzaniu przełączył sie na LPG i tak samo pracował. Po wciśnieciu pedalu gazu ładnie wchodzi na obroty nic nie przerywa, strzela. Jednak gdy zchodzi z obrotów wraca do tego dziwnego stanu. Widać z pewnoscia jak to pisalem jestem NOWY w tych sprawach, moze to jest normalne dla Hondy z tym silnikem czy moze jakis drobny problem. Pomocy Dzia.
  • 0

#2 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 753 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:46, 23.04.2010

jak dla mnie to głowica do roboty - zapewne wypalone zawory
ewentualnie z zapłonem jakiś problem, ale ni sądzę żeby ktoś nie usunął wady zapłonu, a raczej ukrywa wadę głowicy
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:05, 23.04.2010

moze to jest normalne dla Hondy z tym silnikem


Normalne dla Hondy jest to, że silnik na wolnych nie telepie.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:26, 23.04.2010

bolo89 - silnik w tym wieku (i pewnie przebiegu grubo powyżej 200tyś) może już się lekko trząść na wolnych obrotach - wpływ na to ma wiele rzeczy (np. sztywne ze starości poduszki silnika, zła mieszanka, zużyte świece, kable zapłonowe, kopułka itp.)
Spróbuj się dowiedzieć, czy zawory były regularnie sprawdzane/regulowana od czasu założenia gazu lub weź auto do mechanika (jeśli sprzedający pozwoli) i niech sprawdzi - jeśli są bardzo ciasne, to znaczy, że raczej nigdy nie były regulowane i gniazda rzeczywiście mogą już być wypalone. Możesz też od razu sprawdzić kompresję.

I zaobserwuj, czy kontrolki CHECK ENGINE, ABS i SRS zapalają się i gasną po odpaleniu silnika, a po kilkunastominutowej jeździe testowej czy się nie zapala CHECK ENGINE lub ABS, czy obroty nie spadają za bardzo po naciśnięciu sprzęgła.
I czy na całkowicie zimnym silniku łatwo odpala.

pozostałe rzeczy sprawdzasz jak przy kupnie każdego innego auta
  • 0
AK

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:05, 23.04.2010

Panowie spokojnie nie obstawiajcie od razu awarii silnika.Samochód ma pewnie zainstalowaną instalację II gen.Właściciel auta na gazie przejechał-ile? obstawiam,że dużo i reduktor może być do wymiany.Druga sprawa jeżeli jeździł cały czas na lpg to pompa paliwa (częsty objaw w instalacjach II gen) może być do wymiany (może tylko filtr paliwa).Tak czy inaczej ja bym nie kupił tego Acco skoro na starcie trzeba wkładać jakby nie było nie małą kasę i szukać diagnozy.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq