XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem 2.2 Bez+LPG 150KM!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:42, 22.04.2010
Mam zamiar kupic Honde Accord z silnikiem 2.2.
Dzis byłem ogladać, jak na auto 15 lenie nie wygladala zle, lecz po odpaleniu silnik nierówno pracuje trzesie nim delikatnie na wolnych obrotach. Zarówno jak był zimny silnik, i po rozgrzaniu przełączył sie na LPG i tak samo pracował. Po wciśnieciu pedalu gazu ładnie wchodzi na obroty nic nie przerywa, strzela. Jednak gdy zchodzi z obrotów wraca do tego dziwnego stanu. Widać z pewnoscia jak to pisalem jestem NOWY w tych sprawach, moze to jest normalne dla Hondy z tym silnikem czy moze jakis drobny problem. Pomocy Dzia.
#2
Napisano 06:46, 23.04.2010
ewentualnie z zapłonem jakiś problem, ale ni sądzę żeby ktoś nie usunął wady zapłonu, a raczej ukrywa wadę głowicy
#3
Napisano 08:05, 23.04.2010
moze to jest normalne dla Hondy z tym silnikem
Normalne dla Hondy jest to, że silnik na wolnych nie telepie.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 09:26, 23.04.2010
Spróbuj się dowiedzieć, czy zawory były regularnie sprawdzane/regulowana od czasu założenia gazu lub weź auto do mechanika (jeśli sprzedający pozwoli) i niech sprawdzi - jeśli są bardzo ciasne, to znaczy, że raczej nigdy nie były regulowane i gniazda rzeczywiście mogą już być wypalone. Możesz też od razu sprawdzić kompresję.
I zaobserwuj, czy kontrolki CHECK ENGINE, ABS i SRS zapalają się i gasną po odpaleniu silnika, a po kilkunastominutowej jeździe testowej czy się nie zapala CHECK ENGINE lub ABS, czy obroty nie spadają za bardzo po naciśnięciu sprzęgła.
I czy na całkowicie zimnym silniku łatwo odpala.
pozostałe rzeczy sprawdzasz jak przy kupnie każdego innego auta
#5
Napisano 22:05, 23.04.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych