Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Demontaż radia w Accord VIII - jak?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:54, 19.04.2010

Czy ktoś z forumowiczów wie jak zdemontować radio w wersji Elegance.
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:36, 19.04.2010

Jeszcze nie praktykowałem demontażu radia tylko dołu, ale obstawiam że trzeba zacząć górnej części tunelu centralnego - czyli otoczenia lewarka biegów razem z przyciskami grzania foteli. Wyjmuje się to podważając po bokach i z tyłu przy podłokietniku (całość jest na zatrzaski - łatwo to ukruszyć więc nic na siłę).
Jak to zdemontujesz (trzeba odpiąć i odkręcić gałkę biegów oraz odpiąć przewody do włączników foteli) to jeśli mnie pamięć nie myli, zobaczysz śruby na których jest przymocowany schowek centralny (ten przed popielniczką). Wg mnie jak go zdemontujesz to będzie widać od spodu śruby mocujące zestaw audio. Czy trzeba tak jak w VII odkręcać od góry i jak się tam dostać nie mam pojęcia.

A przy okazji - dlaczego chcesz wyjąć radio?
  • 0

#3 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:08, 19.04.2010

nie wiem jak w Elegance, ale pytałem jak wyjąć w Executive - to się wyjmuje razem z panelem od klimy także lepiej nie ruszać... :roll:
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#4 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:10, 19.04.2010

W VII tez razem, bo to jeden element, nie ma co sie bac, conajwyzej jedna wtyczka wiecej do odlaczenia.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#5 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:31, 19.04.2010

tylko demontujesz większość konsoli. Ze zdjęciem nie ma problemu - ja to chciałem zdejmować, aby okleić tą klapkę pod panelem klimy, natomiast odpuściłem po konsultacji z ASO, że owszem, na pewno to zdejmę, ale... mogą się założyć o roczną pensję, że nie poskładam tego do kupy z powrotem.
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:22, 19.04.2010

Driv3r, wszystko się da :-P Nie wierze, że ten element jest trudniej rozbieralny niż ta część przy dźwigni biegów. Ja się nawet dostawałem do miejsc gdzie idą wiązki przewodów (w progach) i wszystko było na zatrzaski. Tu pewnie będzie trzeba jeszcze zdemontować panel sterowania klimą, ale obstawiam, że też jest na wsuwki plus 2 lub 3 śruby na dole od strony "klapki".
Problem w tym, że jak się chce rozkręcić VII to jest od groma poradników w sieci, a do VIII nie ma nic - ale ktoś musi zostać pionierem :mrgreen:

update:

niestety śruby są prawdopodobnie pod listwami (tymi srebrnymi) dekoracyjnymi, ale one też są na zatrzaski.


a tak przy okazji:

http://www.autodvdgp...ooth-p-749.html
  • 0

#7 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:41, 19.04.2010

rafal66, podobno nie ma problemu z rozkręceniem i skręceniem, tylko z podłączeniem tego podczas skręcania, bo jest ciasno i nic nie widać.
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#8 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:32, 20.04.2010

Można wzorować się na VII, jest nawet klip z montażem iPoda gdzie pokazano etap po etapie dojście do radia. Tam jednak pokazano manual i gałka została odkręcona sprawnie. Ja mam automat i zaciśnięty pierścień na skórze. Może wystarczy podnieść mieszek do góry ale jest b.krótki. Na marginesie głupio, aby dostać się do wyświetlacza na samej górze trzeba rozbierać wszystko od dołu. Serwisant sugerował śrubkę pod siatką głośnika od navi ale takiej nie ma - sprawdziłem.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:12, 20.04.2010

Ja mam automat i zaciśnięty pierścień na skórze.


ja mam taki pierścień w akcesoryjnej gałce. tam jest normalny spinacz do kabli zaciskający mieszek na plastikowym elemencie, trzeba sobie kupić taką małą spinkę, a tą przeciąć (oczywiście wszystko od spodu). Sam ten element na którym to jest zaciśnięte siedzi w gałce pewnie też tak jak u mnie, czyli dwa bolce po bokach na wcisk. Da się zdemontować, ale łatwo połamać.

[ Dodano: 2010-04-20, 11:13 ]

tylko z podłączeniem tego podczas skręcania


a to może być problem. tym bardziej, że o ile pamiętam jak było w VII, producent poskąpił na długości wiązek kablowych.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq