XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Siłowniki klapy kombi - wartość "siły" w ori?
#1
Napisano 19:12, 04.04.2010
Ja niestety mam założone zamienniki, na których nie mam podanych tego rodzaju informacji, a dziś jeden zaciął się w pozycji otwartej podczas zamykania klapy. Nie sądziłem, że silnik, który mamy zamontowany pod dachem, ma aż tyle siły - przy zblokowaniu siłownika zerwało mi dziś oba mocowania (średnica główki ok. 4-5 mm), a strzeliło tak, jakby ktoś strzelał z pistoletu. Teraz został mi tylko lewy, który nie jest w stanie unieść/utrzymać klapy w górze. Gdy wyjąłem ten urwany zza podsufitki, okazuje się, że jest tak zblokowany, że nie mam na tyle siły, żeby go złożyć, opierając chociażby o asfalt.
Przy okazji, czy ma ktoś może numer części dla oryginalnych siłowników?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#2
Napisano 22:08, 04.04.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 08:25, 05.04.2010
Dzięki Mikolaj.Sciagnij EPC lub http://www.japancars.ru/cat/honda/
Plusik poleciał.
Dla zainteresowanych:
siłownik lewy: 04746SEG000
siłownik prawy: 04741SEG000
Cena 127.93 €
Niestety wartości siły nie znalazłem
Może któryś z szanownych użytkowników tourera mógłby odchylić podsufitkę i zerknąć, czy na oryginalnych siłownikach podana jest ta wartość
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:44, 06.05.2010
Lepo jak rozwiązałeś ten problem ? Znalazłeś wartość siły dla siłowników?
U mnie od kilku dni silnik nie daje rady sam otworzyć klapy a i ręcznie operacja wymaga już siły. Z zamykaniem jeszcze sobie radzi.
Więc mam nadzieje ze to też problem siłowników a nie elektrycznego mechanizmu.
dzięki !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych