Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czy zdechła mi maglownica?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 prezessiedlce

prezessiedlce
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Siedlce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 27.03.2010

Witam, dzisiaj zauważyłem następujący wyciek:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Proszę powiedzcie czy to oznacza, że muszę wymienić całą maglownicę?
Płyn w zbiorniczku jest koloru żółtego i jest cały zbiorniczek.
Mogę jeszcze powiedzieć, że jak ruszę tą osłonę gumową to leci mocniej z jednej strony, tjb. była w niej dziura.
  • 0
Kliknij i skomentuj moja Hanie!

http://www.accordklu...opic.php?t=6139

_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN

#2 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:54, 27.03.2010

na moje oko uszczelniacz puscil...
nie musisz wymieniac calej maglownicy wystarczy powymieniac uszczelniacze, jezzeli masz troche zdolnosci manualnych to powinienes sobie rade z tym dac, a jak nie bardzo to pozostaje wrsztat.
w tej gomie jest dziura
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#3 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 27.03.2010

Manżeta pękła (osłona przegubu).
Wymienić jak najszybciej i po kłopocie :ok
  • 0

#4 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 28.03.2010

Manżeta pękła (osłona przegubu).
Wymienić jak najszybciej i po kłopocie


Jaka osłona przegubu :k Przecież przegub jest po lewej stronie zdjęcia,a tu ewidentnie kapie z maglownicy. Po za tym smar grafitowy w przegubie nie jest zielony!
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#5 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 28.03.2010

Ano tak. Masz rację. Coś mi się źle spojrzało :ok
  • 0

#6 prezessiedlce

prezessiedlce
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Siedlce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 28.03.2010

No to jutro kupuję graty i lecę na miasto szukać mechaniora który mi to zrobi :)
Muszę kupić, uszczelniacze, osłonę, płyn do wspomagania i co jeszcze?
Jaki płyn proponujecie zalać?
I tak z ciekawości jakie są objawy kiedy rozleci się już na dobre maglownica?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi :) :)
  • 0
Kliknij i skomentuj moja Hanie!

http://www.accordklu...opic.php?t=6139

_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:39, 29.03.2010

I tak z ciekawości jakie są objawy kiedy rozleci się już na dobre maglownica?


Jeszcze nie przeżyłem, ale podejrzewam że nie da się skręcać :mrgreen:
lub jest to bardzo utrudnione.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 prezessiedlce

prezessiedlce
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Siedlce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 29.03.2010

na moje oko uszczelniacz puscil...
nie musisz wymieniac calej maglownicy wystarczy powymieniac uszczelniacze, jezzeli masz troche zdolnosci manualnych to powinienes sobie rade z tym dac, a jak nie bardzo to pozostaje wrsztat.
w tej gomie jest dziura


Pojechałem do 3 warsztatów w każdym odmówiono mi naprawy... powiedzieli, że wymienia się całość :(
Jeden z mechaników podpowiedział mi tylko, żebym kupił sobie płyn w uszczelniaczu - taki zagęszczacz za 15 zł i jeśli wyciek był mały to powinno pomóc ;) Zalałem taki wynalazek i mam nadzieję, że będzie dobrze a jak nie to dupa :(

Sam raczej tego nie wymienię, załatwiłem sobie książkę SAM NAPRAWIAM HONDA ACCORD i troszkę skomplikowana operacja jak dla takiego laika jak ja ;(
  • 0
Kliknij i skomentuj moja Hanie!

http://www.accordklu...opic.php?t=6139

_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN

#9 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:50, 30.03.2010

na moje oko uszczelniacz puscil...
nie musisz wymieniac calej maglownicy wystarczy powymieniac uszczelniacze, jezzeli masz troche zdolnosci manualnych to powinienes sobie rade z tym dac, a jak nie bardzo to pozostaje wrsztat.
w tej gomie jest dziura


Pojechałem do 3 warsztatów w każdym odmówiono mi naprawy... powiedzieli, że wymienia się całość :(
Jeden z mechaników podpowiedział mi tylko, żebym kupił sobie płyn w uszczelniaczu - taki zagęszczacz za 15 zł i jeśli wyciek był mały to powinno pomóc ;) Zalałem taki wynalazek i mam nadzieję, że będzie dobrze a jak nie to dupa :(

Sam raczej tego nie wymienię, załatwiłem sobie książkę SAM NAPRAWIAM HONDA ACCORD i troszkę skomplikowana operacja jak dla takiego laika jak ja ;(




http://www.maglownice.zacisze.biz/ skontaktuj sie z tym kolesiem ja u niego wymienialem uszczelniacze, calkiem wporzadku facet. mysle ze napewno sie z nim dogadasz. u mnie cieklo o wiele bardziej niz u ciebie. wymienil mi uszczelniacze i juz jakies 40 tys i nawet kropelki nie widac.


http://www.hondaacco...opic.php?t=2095
tu masz jeszcze ciekawy opis co i jak z tymi uszczelniaczami
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#10 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:53, 30.03.2010

widzę, że tu każdy wypisuje, co mu wyobraźnia podpowie...

w V gen. po lifcie uszczelniaczy nie wymienia się, tylko całą przekładnię (zamiennik na allegro ok 1100zł)
drugi sposób to regeneracja przekładni (jak w tamtym linku 600-1000zł), którą to robią wyspecjalizowane w tym warsztaty, więc nic dziwnego, że pierwszy lepszy mechanik się tego nie podejmie

maglownica się nie rozleci - jak ma luzy to jest śruba do regulacji; jak listwa wyrobiona, to całość do wymiany/regeneracji

płyn do wspomagania w ASO 75zł za 1 litr


Jeden z mechaników podpowiedział mi tylko, żebym kupił sobie płyn w uszczelniaczu - taki zagęszczacz za 15 zł i jeśli wyciek był mały to powinno pomóc ;) Zalałem taki wynalazek i mam nadzieję, że będzie dobrze a jak nie to dupa :(


zanotuj przebieg
jak padnie Ci teraz pompa albo uszkodzą się zawory w przekładni lub całkowicie wylecą uszczelniacze to podasz nam ilość kilometrów, ile wytrzymał układ po zalaniu "zapychacza"
  • 0
AK

#11 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:50, 31.03.2010

MOjemu ojcu w Carinie E wysiadła maglownica - jest to ból toyoty - i wyglądało to tak, że cały płyn ze wspomagania wyleciał z dużym ciśnieniem i przez to bardzo ciężko się kręciło kierownicą ale kupiliśmy używana maglownice z rozbiórki auta i już minął trzeci rok jak ją założyliśmy i nadal dobrze się zachowuje z tego co wiem ale roboty jest z tym sporo, potem zbiezność trzeba ustawić. Jeśli tylko maglownica stuka to będzie się to nasilać ale nic poważnego nie ma prawa się stać.
  • 0

Honda... szybsza niż wygląda.......





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq