XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozszczelnienie klimy
#1
Napisano 20:50, 20.03.2010
Czy to możliwe, że rozszczelniło się połączenie na styku wąż-odcinek aluminiowy ?
Po zimie nie załącza mi się klima, pewnie spadek ciśnienia gazu
Szukałem śladów barwnika pod maską ale jedyna podejrzana rzecz na którą natrafiłem to fakt, że gumowy odcinek łączący sprężarkę ze skraplaczem (ten wygięty w dół w U) jest w połowie suchy i matowy a w połowie błyszczący. Jest sucho więc to nie jest od wody z jezdni - raczej jest czymś zatłuszczony. A że zaczyna się to od styku ze sztywnym odcinkiem od strony sprężarki to pewnie to będzie olej z układu klimatyzacji
Pozdr,
Zbyszek
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#2
Napisano 22:17, 20.03.2010
oczywiscie ze mozliwe, jadz na serwis klimatyzacji, tam panowie sprawdza kontrastem czy i gdzie masz ew. wyciek, bo ubytki z ukladu sa norma, nawet jak weze sa nieuszkodzone, wiec jak kilka lat czynnika nie dopuszczano to ubylo go juz tyle ze kompresor nie startujeCzy to możliwe, że rozszczelniło się połączenie na styku wąż-odcinek aluminiowy ?
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 22:20, 20.03.2010
oczywiscie ze mozliwe, jadz na serwis klimatyzacji, tam panowie sprawdza kontrastem czy i gdzie masz ew. wyciek, bo ubytki z ukladu sa norma, nawet jak weze sa nieuszkodzone, wiec jak kilka lat czynnika nie dopuszczano to ubylo go juz tyle ze kompresor nie startujeCzy to możliwe, że rozszczelniło się połączenie na styku wąż-odcinek aluminiowy ?
pozdr
Ubytki normalne ale nigdy nie miałem aż takich żeby przestała się włączać sprężarka. Na serwisie ostatni raz byłem w czerwcu 2009, zamierzałem niedługo znów jechać. Klimę używałem ostatni raz zanim zaczęły się mrozy w grudniu, wtedy jeszcze działała...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#4
Napisano 22:21, 20.03.2010
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 23:17, 20.03.2010
Robiłem w tym serwisie "klik" i jak narazie działa
Pozdr
Grzesiek
#6
Napisano 23:24, 20.03.2010
#7
Napisano 23:43, 20.03.2010
na minusie i tak sie nie zalaczy, wiec po co samego siebie oszukiwac i przycisk AC naciskac w mrozy, ktore trwaly w tym roku duzo dluzej jak tydzienklimatyzacja musi być załączona minimum raz w tygodniu i to bez względu czy temperatura jest na plusie czy minusie
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 10:17, 21.03.2010
na minusie i tak sie nie zalaczy, wiec po co samego siebie oszukiwac i przycisk AC naciskac w mrozy
Z tego co ja się dowiedziałem/usłyszałem od mechanika to chodzi o sprężarkę klimy aby popracowała trochę.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#9
Napisano 10:55, 21.03.2010
no ale ona ma zabezpieczenie aby nie zalaczyc sie jak temp. otocznia jest mniej jak iles (najczesciej to okolo 2 stopni), a w PL tej zimy w wielu miejscach przez 2 miesiace bylo chlodniej niz 2 stopnie, wiec to cale wlaczanie w takich warunkach klimatyzacji aby sie "przesmarowala" to jeden wielki kit , klimatyzacje nalezy regularnie zalaczac aby sie przesmarowala, ale jak pogoda tego nie umozliwia to nie da rady i tyleZ tego co ja się dowiedziałem/usłyszałem od mechanika to chodzi o sprężarkę klimy aby popracowała trochę.
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 10:40, 24.03.2010
Cześć,
Czy to możliwe, że rozszczelniło się połączenie na styku wąż-odcinek aluminiowy ?
Po zimie nie załącza mi się klima, pewnie spadek ciśnienia gazu
Szukałem śladów barwnika pod maską ale jedyna podejrzana rzecz na którą natrafiłem to fakt, że gumowy odcinek łączący sprężarkę ze skraplaczem (ten wygięty w dół w U) jest w połowie suchy i matowy a w połowie błyszczący. Jest sucho więc to nie jest od wody z jezdni - raczej jest czymś zatłuszczony. A że zaczyna się to od styku ze sztywnym odcinkiem od strony sprężarki to pewnie to będzie olej z układu klimatyzacji
Pozdr,
Zbyszek
Mialem to samo w tym samym miejscu. Trzeba wyciagnac ten caly przewod i zakuc w jakims zakladzie ktory sie zajmuuje klimatyzacjami lub tak jak ja to zrobilem w zakladzie ktory sie zajmuje zakuwaniem przewodow cisnieniowych (do koparek itp)
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#11
Napisano 18:16, 24.03.2010
Szanowni Państwo będziecie mieć problemy z rozszczelnieniem klimatyzacji jeżeli nie będziecie użytkować jej zgodnie z instrukcją. klimatyzacja musi być załączona minimum raz w tygodniu i to bez względu czy temperatura jest na plusie czy minusie - każdy fachowiec od klimy i każda instrukcja to mówi.
Spróbuj załączyć przy ujemnych temperaturach na zewnątrz (przypominam, że ostatnio mieliśmy dość długo z tym do czynienia ). I tak próbowałem parę razy. A jak już się okazało, że jest cieplej i można by włączyć to już nie działała.
Zresztą niewłączanie szkodzi sprężarce a nie na robieniu się wycieków.
[ Dodano: 2010-03-24, 18:26 ]
No to mały update.
Albo nie miałem barwnika w układzie (dziwne, bo powinni dodać przy dopełnianiu w zeszłym roku) albo wyciek jest już dość wiekowy i barwnik zdążyła zmyć woda itp. (tej zimy nie było trudno). W każdym razie w zakładzie barwnika nie było widać w lampie UV ale jak w twarz wyciek jest stamtąd - widać nawet olej i poprzyklejany do niego piach na belce pod tym przewodem.
W każdym razie wczoraj układ był pusty, został napełniony gazem (150zł w plecy) i jutro jadę na sprawdzenie choć wg. mnie nie ma złudzeń gdzie cieknie.
W zakładzie koszt naprawy z gwarancją podali mi 280zł co się mija z celem (i sami mi to zresztą uczciwie doradzili) jako że cena nówki w ASO wynosi 305 zł brutto. Używka wchodziła by tylko w grę z auta z kierą po naszej stronie. Z anglika ta część ma zupełnie inny kształt (choć łączy dokładnie te same elementy tak samo umiejscowione) ze względu na inny przebieg przewodów i próba jej zastosowania w aucie z kierownicą po lewej spowodowałaby konflikt z przewodem idącym od sprężarki doi parownika.
Skoro mówicie że była na to akcja serwisowa to przed zamówieniem dopytam o to jeszcze w ASO.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12
Napisano 17:13, 26.03.2010
Sprawdziłem dzisiaj przewody i rzeczywiście jest zawilgocony ten przewód w kształcie litery "U", widac że poci się zaraz pod zaciśnietą obejmą . Klima działała jeszcze w grudniu. Te przewody mają jakąś wade fabryczną , bo to nie pierwszy przypadek.
#13
Napisano 17:24, 26.03.2010
Żadna akcja serwisowa mnie nie obejmuje Po napełnieniu i dwóch dniach jeżdżenia z barwnikiem widać teraz wyraźnie w lampie UV że to właśnie stamtąd gaz wycieka (tj. z tego złączenia). Od razu został odessany cały gaz, żeby dalej nie wyciekał (na szczęście w dwa dni prawie nic nie ubyło).
Nowy przewód w ASO 305 zł brutto i dostępny prawie od ręki (tj. zamówiłem wczoraj a będzie do odbioru jutro).
Jeżeli ktoś w przyszłości myślałby o używce to z anglika NIE BĘDZIE pasować.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#14
Napisano 19:37, 26.03.2010
czy nowy wolny jest juz od wady?Nowy przewód w ASO 305 zł brutto i dostępny prawie od ręki
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#15
Napisano 19:43, 26.03.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych