Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2.4 silnik kręci tylko do 5000 obrotów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:06, 09.03.2010

witam wszystkich klubowiczów
niedawno nabyłem hondę accord type-s 2005r i mam problem gdyż auto jedzie tylko do 5000 obr i nic więcej
pali sie też check,co to może być?
nie byłem jeszcze w aso z tym bo auto jest w trakcie rejestracji,brak oc itp.
poza tym objawem jeżdzi nirmalnie nie krztusi sie nie dusi...
proszę o radę jestem nowy na tym forum wiec dziekuje za pomoc i wyrozumiałość
  • 0

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:09, 09.03.2010

dlugimarian, w czasie jazdy kreci sie tylko do 5000? czy na postoju? bo jak na postoju to normalne.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:16, 09.03.2010

jak podczas jazdy to coś z VTEC. Sprawdź olej - nie załączy się, gdy jest zbyt niski stan.
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:05, 09.03.2010

Na postoju powinna kręcić max.do 4300 obr,natomiast przy jeździe tylko do 5000 to jak napisał Driv3r sprawdź olej,a jak to nie pomoże przydał by się dobry program komputerowy Hondy (ewentualnie ASO)-problem trzeba zdiagnozować.
  • 0

#5 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 09.03.2010

jak podczas jazdy to coś z VTEC. Sprawdź olej - nie załączy się, gdy jest zbyt niski stan.

vtec w 2.0 włącza się od 5000? Zresztą bez vteca też by się wkręcił wyżej.

Jak to wygląda? Odcina zapłon, czy po prostu nie ma "siły" się wkręcić?
  • 0

#6 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2,301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:43, 09.03.2010

pali się check więc silnik pracuje w trybie awaryjnym - nikt nie doczytał?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:19, 10.03.2010

pali sie też check,co to może być?

przyczyn palenia się check jest około 100 tys wię przyczyn może być wiele numer błędu dopiero coś mówi ;-)

pali się check więc silnik pracuje w trybie awaryjnym - nikt nie doczytał?

wystarczy odpiąć dwa lub trzy czujniki przekręcić zapłon i check się zaświeci i będzie się świecił a silnik będzie pracował poprawnie Hania zbada wszystkie obwody i będzie śmigała poprawnie .. co nie znaczy że nie trzeba sprawdzić co jej dolegało :)
  • 0

#8 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:23, 10.03.2010

Zacząłbym od zdiagnozowania problemu świecącej się kontrolki "check" ;-)
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq