Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z checkiem.Instalacja BRC....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:35, 09.03.2010

Witam:)
Jestem posiadaczem H.Accord 2.4 z gazem...
Jak zakupilem auto gaz byl juz zalozony.
Czasem mi sie zapalal check pozniej coraz czesciej,az w koncu zapalil sie na stale.Na paliwie check gasl..
Pozniej zaczalem jezdzic na paliwie i bylo ok,ale czasem jezdze w trase i mi to dalo troche po kieszeni....
W koncu postanowilem Zrobic cos z tym problemem..Po dlugim poszukiwaniu gazownika z programem do mojej instalacji w koncu zanlazlem...
No I:
Po podlaczeniu pod kom. pokazalo 2 bledy:zbyt uboga mieszankai blad katalizatora..
Wiec wyregulowano sklad mieszanki i skasowano bledy...
Po wyjechaniu z warsztatu problem powrocil,chodz nie do konca bo silnik pracuje juz inaczej trzyma obroty i nie gasnie na wolnych obrotach,ale check sie pali.Pojezdzilem troche na tym nawet na nastepny dzien check zgasl i nie palil sie ze 3 dni...
Ale powrocil.Wiec udalem sie na nowo do warsztatu..
Po glebszych oglerdzinach stweirdzono ze jesli chodzi o instalacje to reduktor jest ok wystarczajacy dysze zolte czyli te najwieksze czyli nie powinno byc problemu...No i dopatrzyli sie ze mam zapaprana przepustnice i to moze byc ten problem.
Wiec postawili mi diagnoze:wyczyscic przepustnice i jeszcze raz skalibrowac gaz.
Wiec sie zgodzilem.
Po ustawieniach i czyszczeniu bylo wszystko ok:)
Ale po przejechaniu jakis 100km check sie na nowo zapalil i juz nie gasnie nawet na paliwie:(:(
Zadzwonilem do nich i powiedzialem ze problem powrocil to stwierdzili zebym przyjechal jeszcze raz to przeprowadza kalibracje na rolkach,a jak to nie da rady to bedzie trzeba szukac przuczyny dalej..np,wymiana katalizatora,a byc moze instalacja jest zaslaba i nie wyrabia....
Moze wy wiecie jak ten problem rozwiazac????Moze znacie jakiegos dobrego gazownika???Pochodze z okolic Łodzi...
Boli mnie to ze moja HANIA cierpi....
POMOCY!!!!!!
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:22, 09.03.2010

Ta instalacja z niczym innym jak wtryskami Rail BRC lub Keihinem nie będzie współpracować,dlatego poprosimy od Kolegi Piterem jakąś fotorelację spod maski,lub dokładne napisanie z jakich części składowych masz instalkę.
  • 0

#3 pg698

pg698
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wawa-Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 09.03.2010

chmm a mówili ze BRC to taka dobra instalacja.
U mnie STAG 300 Plus, Matrix HD544, Scorpion GT i od września 2009 brak checek engine, zero różnicy w mocy między LPG a PB spalanie ok 1-2l więcej niż PB.
Ale fakt faktem instalacja musi być dobrze założona i porządnie wyregulowana (2 razy - 1 zaraz po założeniu,2 jak się reduktor ułoży po ok 1-2kkm)
  • 0

#4 Migi

Migi
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 10.03.2010

chyba VII sie dobrze zagazowuje :-)
moze i ja pomyślę żeby przejść na napęd ekologiczny
  • 0

#5 ohus85

ohus85
  • Klubowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 10.03.2010

Klega Piterem ma wtryskiwacze żółte i zapewne nie są to valteki tylko Brc maxy takie jakie powinien mieć zmontowane też takie posiadam.Mają one taki plasticzek żółty na samej górze i jest to listwa Rail.
  • 0

#6 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:46, 10.03.2010

dopatrzyli sie ze mam zapaprana przepustnice

Jeśli w samochodzie z 2004 roku masz taki problem to....brak cenzuralnych słów :k
  • 0

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:16, 10.03.2010

Podejrzewam,że za Twoją historią stoi źle dobrany reduktor.W dalszym ciągu nie wiemy jakie masz zamontowane podzespoły,ale jeżeli masz reduktor Genius 1200 lub 1500 to są za słabe do mocy auta.Reduktor MaxSpecjalny mogący zasilić silnik o mocy do 200 kW. Taki
  • 0

#8 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:29, 10.03.2010

Wiec Tak:
Namierzylem innego gazownika,ktory niestety nie mial oprogramowania do Brc,ale po podlaczeniu pod komputer odczytal mi błąd:P0420...(Sprawnosc ponizej BAK 1) jest to blad katalizatora.Nastepnie skasowal mi blad.
Jednak po 100km check powrocil. Dzisiaj znowu odwiedzilem gazownika podlaczylismy pod komputer i skasowalismy na nowo...Blad ten sam:(
Teraz jestem umowiony na poniedzialek.Gazownik powiedzial ze byc moze ktorys z wtryskiwaczy jest juz naduzyty lub zapaprany i wlasnie bedziemy to sprawdzac:(
Problem jest taki ze na benzynie jest wszysko ok.check sie nie zapala wiec przyczyna chyba tkwi w instalacji gazowej.
A dlaczego wywala blad katalizatora to trzeba ustalic.
Moze ktos zna dobrego gazownika w Łódzkim???
Ostatnio bylem w Lodzi u patalachow i na pewno tam juz nie wroce bo pokrecili glowami nic nie zrobili a kase skasowali i zeby bylo smiesznie to 300zl i do tego mnie jeszcze chcieli naciagnac na kolejne 300:)
Porazka....

[ Dodano: 2010-03-10, 19:42 ]
Reduktor mam Genius MAX wtryskiwacze żółte....
  • 0

#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:57, 10.03.2010

Zobacz może tutaj:
http://www.czakram.p...z.php?name=0156
Wiem tylko,że specjalizują się w BRC,ale opinii o nich nie znam.
  • 0

#10 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:35, 10.03.2010

ja mam soft i kabel do BRC S24
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:53, 11.03.2010

DTC P0420: Układ katalizatora spalin poniżej progu efektywności :)
jeśli na benzynie masz wszystko ok to katalizator sprawny .... gaz musisz wyregulować .... sprawdź jakie masz dysze bo przy 2,4l to 2,8-3.0mm zalecane z doświadczenia dopiero auto odżywa. Jak się uczyłem na początku jak ustawić Hanię to też ten błąd P0420 wywołałem..... sprawdzałem ile potrzebuje.... a tego silniczka nie oszukasz.... jak jest dobrze wszystko poustawiane to pali wadero gazu jak źle to dwa... może to dziwne ale prawdziwe...
  • 0

#12 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:57, 05.12.2010

Czas na zakonczenie tematu:)
Powiem tak:
Odwiedzilem kilku gazownikow,kilka regulacji..,ktore nic nie dawaly..I duzo nerwow przy tym stracilem....
Wszystko wskazywalo na to ze to wina gazu..Moj błąd( P0420: Układ katalizatora spalin poniżej progu efektywności)
Chociaz z bledu wynikalo ze to katalizator...,ale na benzynie bląd ginąl czasami samoczynnie ,a po wykasowaniu nigdy nie powracal (jak jezdzilem na benzynie)....Dodam ze po przezączeniu na gaz bląd powracal po przejechaniu juz kilku kilometrow..lCzyli wydawalo by sie ze to wina gazu...I oczywiscie jezdzilem caly czas na benzynie zeby bledu nie bylo..,a on nigdy nie wyskoczyl...
Ale nie ma to jak koledzy z forum:),ktorzy mi duzo pomogli w tym temacie:)I to wlasnie kolega "baker84"opisal mi swoj problem z katalizatorem tylko na benzynie.I dzieki jego podpowiedziom postanowilem zmienic katalizator....I to byl jak najbardziej trafny ruch,bo po zmianie katalizatora bledu nie ma:)Zrobilem 1000km na gazie i nic nie wyskakuje a autko chodzi jak nalezy:)I mysle ze juz problem nie powroci:)Czyli wniosek taki ze u mnie byl juz katalizator na wykonczeniu...Jak go wyjąlem i wybebeszylem to bylo widac dokladnie w jakim marnym byl stanie...
Takze chcialbym podziekowac za pomoc wszystkim,ktorzy pomogli mi w w/w temacie:)
Pozdraiwam :db
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq