Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z obrotami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:53, 28.02.2010

Witam wszystkich ponownie:) Mam ponownie pewien klopot z moja accord-ką a mianowicie silnik sie dziwnie zachowuje,gdyz jak jest zimny i jest na benzynie jak sie odpali to obroty wskakuja na 2000,natomiast gdy sie rozgrzeje to zaczynaja skakac od 1000 do 2000. W gazie natomiast jak jest zimny to dobrze chodzi zas gdy sie rozgrzeje to zaczyna sie dlawic i tak jakby nie mial sily i przygasa:/
W gazie musze mu na polsprzegle przygazowac tak do 2 tysiecy obrotow i dopiero moge ruszac,bo inaczej by mi zgasl:/
Ma to jakis zwiazek z benzyna,bo to zaczyna sie dziac gdy silnik sie rozgrzeje. Slyszalem ze problem moze tkwic w lambdzie.
Generalnie silniczek krokowy byl czyszczony bo ponoc on mogl byc temu winny,ale to nie pomoglo :/
Jestescie mi w stanie pomoc? Mam nadzieje ze w miare zrozumiale opisalem swoj problem:/
Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi :)
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 10:08, 28.02.2010

czy zadałeś sobie trochę pracy i przeglądnąłeś forum
problem falujących obrotów był przerabiany kilka razy zarówno w dziale silnik jak i w dziale instalacje gazowe
  • 0

#3 Kwiat_pl

Kwiat_pl
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Sosnowiec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 15.03.2010

Witam wszystkich ponownie:) Mam ponownie pewien klopot z moja accord-ką a mianowicie silnik sie dziwnie zachowuje,gdyz jak jest zimny i jest na benzynie jak sie odpali to obroty wskakuja na 2000,natomiast gdy sie rozgrzeje to zaczynaja skakac od 1000 do 2000. W gazie natomiast jak jest zimny to dobrze chodzi zas gdy sie rozgrzeje to zaczyna sie dlawic i tak jakby nie mial sily i przygasa:/
W gazie musze mu na polsprzegle przygazowac tak do 2 tysiecy obrotow i dopiero moge ruszac,bo inaczej by mi zgasl:/
Ma to jakis zwiazek z benzyna,bo to zaczyna sie dziac gdy silnik sie rozgrzeje. Slyszalem ze problem moze tkwic w lambdzie.
Generalnie silniczek krokowy byl czyszczony bo ponoc on mogl byc temu winny,ale to nie pomoglo :/
Jestescie mi w stanie pomoc? Mam nadzieje ze w miare zrozumiale opisalem swoj problem:/
Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi :)


Zawór termiczny szybkiego biegu jałowego ma na górze dekielek przykręcony dwiema śrubkami, przy rozgrzanym silniku po zdjęciu dekielka zobacz czy jest wyczuwalne podcisnienie? Jeśli tak to wkręc wkładkę woskową dokońca- powinno byc ok! W moim przypadku to pomogło.Powodzenia.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:04, 17.03.2010

witam:)
moja siostra miała identyczne objawy i okazało się że to sonda lambda:)a panowie mechanicy chcieli jej pol auta prawie wymienic (i tak naciagneli ja na pare czesci) o tym ze sonda dowiedziała się od kilku uzytkowników z tego forum i jak powiedziała mechanikom w warsztacie to się w głowe pukali co baba wymysla. Uparła się i po wymianie sondy wszystko ustapiło:)

ps. i co najlepsze pan kierownik warsztatu mial identyczny model auta co ona :D...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq