XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jakie max obroty w i-DTEC ?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:55, 25.02.2010
Mam pytanko:
- do ilu obrotów max podkreciliście swojego 2,2 iDTEC 150 KM ?
Ja dzisiaj w trybie S (mam automata) wkręciłem go na 5000 i na 2 biegu było 90 km/h
Ale jakoś miałem wrażenie ze nie chciał pojść dalej mimo skali do 6500 (chyba)
Kręcił ktoś wyżej ?
pzdr
#2
Napisano 22:04, 25.02.2010
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:06, 25.02.2010
kolego to diesel ...
tyle to ja wiem
moze rozwiniesz ...
#4
Napisano 22:39, 25.02.2010
diesle na CR, zreszta tak jak i inne nie kreca sie do 6500 obrotow, i to bez znaczenia czy to honda czy nie, koniec przy 5 tys. nastepuje praktycznie w kazdym, a sens krecenia silnika konczy sie juz duzo szybciejmoze rozwiniesz ...
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 22:45, 25.02.2010
#6
Napisano 22:58, 25.02.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:44, 02.03.2010
Zeby czasami ci kopyta nie pokazal ,takie obroty to sa zabojcze dla silnika ,baw sie tak dalej bez pelnego obciazenia to sie doczekasz niezlej kaszany w silniku,na remont silnika nawet nie licz,a gwarancja przejdzie ci kolo nosa ,jak sprawdza w jakim zakresier obrotow byla kolizja w silniku to wina wylacznie uzytkownika.Wiec powodzenia w kreceniu na czerwone w dieslu.
nie wiem o co ci chodzi z tą kaszana w silniku i gwarancją ...
dla wyjasnienia - jak walnę gaz w podłogę to w trybie D zmiana biegu nastepuje przy 4000 a w trybie S przy 4500 , czyli na początku czerwonego, wiec takie zmiany są ustawione fabrycznie
to wkrecenie na 5000 było w trybie S i na manualnej zmianie (manetki) wiec teoretycznie (nie sprawdzłąme w gwarancji) dozwolone
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:04, 02.03.2010
Co do sensu kręcenia diesla, to o ile pamiętam vw ma jakiś puchar tdi na tor i tam błotniaki kręcą do 5500, a moc mają w okolicach 4500 więc jak widać sensu nawet w autach wyczynowych nie ma. Jak napisał V12, po prostu nie zdąży się wypalić ładunek w cylindrze i moc będzie gwałtownie spadać.
Zamiast kręcić wysoko lepiej jedź do np. masters tuning, oni robią już chip do VIII i to jak twierdzą bez śladów dla ASO
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:21, 02.03.2010
Jak nie będziesz kręcił bez obciążenia to nic się nie stanie (z silnikiem w każdym razie) - po to właśnie producent zrobił odcinkę żeby nie kręcić wyżej. Przy 5000 jest pewnie właśnie odcinka paliwa i dalej elektronika mu nie pozwoli.
Co do sensu kręcenia diesla, to o ile pamiętam vw ma jakiś puchar tdi na tor i tam błotniaki kręcą do 5500, a moc mają w okolicach 4500 więc jak widać sensu nawet w autach wyczynowych nie ma. Jak napisał V12, po prostu nie zdąży się wypalić ładunek w cylindrze i moc będzie gwałtownie spadać.
Zamiast kręcić wysoko lepiej jedź do np. masters tuning, oni robią już chip do VIII i to jak twierdzą bez śladów dla ASO
ok, sens mojego postu był inny - chciałem sprawdzić czy jest taka odcinaka i na ile jest ustawiona, po wymianie ifo wychodzi ze 5000 to wszystko
natomiast inną sprawą jest sens kręcenia silnika do tych obrotów, z dośwaidczenia juz wiem ze powyżej 4000 zaczyna się "lipa" - samochód juz nie ciągnie
co innego beznzyna - jezdziłem 2,0 w CR-V wiec wiem o co chodzi
a mastersa chyba na wiosne odwiedzę - już trochę popytałem co i jak
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych