Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Silnik,vtec i jego praca- problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 djdrako16

djdrako16
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:litewka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 24.02.2010

dzięki za odpowiedź, jutro jade na warsztat wymieniać olej i filtry wie to i świece oblukam a i do gazownika też zaglądne ale przed tym jeszcze regulacja zaworów mnie czeka;/ THX za zainteresowanie

[ Dodano: 2010-02-25, 11:59 ]
a jeszcze jedno pytanie(troche może odbiegne od tematu): wymieniłem świece no i strzelanie ustało jednak mam inny problem cały czas słysze takie jakby cykanie i nie wiem co to jest, miałem zamiar ustawić zawory ale mechanik mojego ojca powiedział ze w tych silnikach się ich nie ustawia bo są hydrauliczne czy hydro-pneumatyczne??? czy to prawda? może to coś z czujnikiem vtek-a albo cooo? bo coś takiego na innych postach wyczytałem, a tak nawiasem mowiąc to vtek-a dogule nie czuje zebu się coś zmieniało jak przekrocze 4tys.obr z taka sama prędkością silnik się wkręca na obroty jak na niższych :/ jak zwykła 16V (miałem accorda 1.8 16V Vgen. ) no i teraz po zmianie świec silnik schodzi mi na luzie do baazdzo niskich obrotów(300 :( ) ale zrobie reset kompa i program uczenia może pomoże, prosze doradzcie coś

[ Dodano: 2010-02-25, 17:11 ]
ok temat już trochę ogarnąłem. zajrzałem jeszcze dzisiaj do przepustnicy i zgadnijcie co zobaczyłem??.... tak tak dobrze myślicie, tone smru jakiegoś i syfu ogólnie :/ :-(,nikt od nowości zapewne tam nie zaglądał (yhhhh) ale wziąłem rozpuszczalnika nitro, nalałem go do rozpylacza i wsio wyczyściłem zmontowałem zpowrotem, komp zresetowałem żeby od nowa się nauczył jak działąć :) no i efekt jest taki że wskazówka obrotomierza na luzie bez gazu jest poniżej 1 tyś a tą środkową kreską (sądze ze to dobrze, czy za dużo obrotów??) wiec zostało mi wyeliminować te cykanie takie (silnik brzmi niemal jak w ciągniku:/) i wymiana tłumnika zaraz za kolektorem wyd. bo siatka mi pękła i w środku też:/. wiecie może ile to może kosztować?? i czy można samą tą siatkę wyciąć i nową wstawić(wspawać)?

[ Dodano: 2010-02-25, 17:38 ]
aaa i zapomniałem dodać że nie mogłem znaleźć zaworu EGR w mojej Hani, czy to możliwe że go nie mam??? :shock: kolektor ssący mam plastikowy dla jasności
  • 0

#2 Pegaz1987

Pegaz1987
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Złotniki k. Krakowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 15.03.2010

witam co do cykania to sprawdz czy na gazie tez cyka czy tylko na benzynie, bo jak na gazie to moga wtryskiwacze badz listwa wtryskowa ew. dawno nie ustawiane zawory, w naszej generacji Hondy niestety nie ma samoregulacji. wiecej o regulacji szukaj na forum, byl juz ten temat wałkowany, a obroty u mnie sa w okolicy polowy miedzy 0 a 1000 jak bylem na diagnostyce gazu pokazywalo 700-720 obr na biegu jałowym
  • 0

#3 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 15.03.2010

Tak dla ścisłości , to w Twoim silniku nie ma vtec-a.
  • 0

#4 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 16.03.2010

Tak dla ścisłości , to w Twoim silniku nie ma vtec-a.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#5 djdrako16

djdrako16
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:litewka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 16.03.2010

ok poradziłem sobie już ze wszystkimi problemami, wymieniłem świece, wyregulowałem zawory, wymieniłem filtry,olej,przeczyściłem przepustnice i silniczki krokowe (gazu też) i accordzik śmiga jak należy
  • 0
bo prawdziwe życie zaczyna się powyżej 4000 obr/min :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq