XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania ale tylko jadąc do wawy i inne problemy
#1
Napisano 14:39, 16.02.2010
Dwa tygodnie temu jechał do wawy do siostry. Po zjechaniu z bocznych dróg na "autostradę" okazało się że powyżej 80-90km nie da się jechać i występują mocne drgania.
Kółka wyważałem dzień wcześniej więc pomyślałem że coś spartolili. Jakoś doczołgałem się do celu. Samochód postał z godzinkę i trza było wracać.
I zdziwko NIC nie drży prędkość 100, 120, 140 i NIC się nie dzieje.
Wczoraj wyjechałem do doktorka również do wawy i co.....
znów drgania ale powyżej 90km/h
Po drodze mała pauza w salonie hondy i jazda dalej z drganiami
Po wizycie, wracając 0 (ZERO) drgań.
Normalnie nie wiem co się dzieje. Na stację diagnostyczną na razie nie pojadę bo mam przegląd za 2-3 tygodnie więc po co 2x płacić.
Występuje jeszcze jedna ciekawa rzecz.
Jadąc ok 30-40km/h i skręcając po lekkich łukach w prawo kierownica chodzi płynnie. Ale skręcając w lewo czuć (czasami nie zawsze) dziwne skoki na kierownicy.
Czyżby coś mogło się stać z maglownicą która puka od kilkudziesięciu tys km ale tylko przy wyłączonym silniku? (było to sprawdzane i luzów nie było)
Jest też lekkie ściąganie w lewo po zmianie opon na zimę. I czasami nawet kierownica lekko skręca jak ją się puści. Może to wina opon albo może coś z hamulcami (klocki już się kończą) będziemy sprawdzać na przeglądzie.
Miał ktoś podobne objawy?
#2
Napisano 14:49, 16.02.2010
#3
Napisano 14:54, 16.02.2010
#4
Napisano 15:00, 16.02.2010
#5
Napisano 15:11, 16.02.2010
a co za tym idzie śnieg-lud osadza się i zatrzymuje na felgach
To jakiś mały, koczowniczy lud musi się osadzać na tych felgach co to za lud Glinuś? Krasno-lud?
#6
Napisano 15:20, 16.02.2010
#7
Napisano 15:24, 16.02.2010
A coś w sprawie "płynności" pracy kierownicy przy skręcaniu w lewo?
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:43, 16.02.2010
Jak w temacie sytuacja powtórzyła się 2 razy.
Dwa tygodnie temu jechał do wawy do siostry. Po zjechaniu z bocznych dróg na "autostradę" okazało się że powyżej 80-90km nie da się jechać i występują mocne drgania.
-mam to samo i tak samo mysle jak Glinuś, ze to snieg i lud osadza sie na felach od srodka
-nie mam pojecia dlaczego nie wywala go sila odsrodkowa przy wiekszych predkosciach, ale wystarczy jak postoi gdzies na parkingu podziemnym, albo go umyje i mam spokoj do czasu, kiedy nie wjezdzam w wiekszy snieg
#9
Napisano 20:47, 16.02.2010
No dobra. To poczekamy i zobaczymy jak przyjdzie odwilż.
A coś w sprawie "płynności" pracy kierownicy przy skręcaniu w lewo?
Ja dodam do siebie, że to na 99% zewnętrzny przegub. Odczuwasz skoki kierownicy w skręcie bo blokuje kula w jednej prowadnicy, podobnie jest z wibracjami podczas jazdy na wprost. Jak się "ułoży" to jest git, a jak nie to czytaj powyżej. Sprawdź manżety na przegubach! Nawet jak pojeździsz to może być i 5 lat, a może jutro Ci go zmieli. Warsztat! Nie ryzykuj zblokowania koła, niech ściągną manżety i to obejrzą dokładnie.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:04, 17.02.2010
#11
Napisano 21:47, 17.02.2010
ja tez obstawiam przegub ale moze wewnętrzny lub wieloklin wyrobiony na półosi pośredniej bo ja założyłem nowe półosie i dalej cos drży miedzy 80 a 110 km/h zobacz czy przegłub wewnetrzny rusza ci sie na na tej ośce.koleś z serwisu powiedzial mi ze coraz wiecej autek przyjeżdża z tako dolegliwoscia
Tak, tylko że są te skoki na kierownicy w skręcie, a to objaw uszkodzonej kuli lub prowadnicy zewnętrznego przegubu.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:27, 18.02.2010
#13
Napisano 08:42, 19.02.2010
Przegub wydaje się być w porządku.
Sam myślałem o przekładni bo już od dłuższego czasu mi stukała i chyba w końcu się wytarła prowadnica.
Teraz pytanko
Czytałem że chyba w łodzi jest zakład specjalizujący sie w naprawach przekładni i że robią to w 1 dzień jak się umówię.
Macie namiary na ten warsztat i może jakieś doświadczenia z nim?
P.S.
czy to ten zakład http://maglownica.com/ ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych