Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zamykanie klapy silnika/ zamek

VII klapa przod

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 23.04.2016

czesc nie wiem czy to tylko u mnie tak jest ale klapa silnika strasznie ciezko sie zamyka tzn trzeba nia niezle pi....ac zeby sie zamknela chodzi o ten zamek nad grillem pewnie... wciskajac ja z kolei tez jakos niechce wskoczyc czy to taki urok czy cos u mnie jest nie teges?

 


  • 0

#2 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:28, 23.04.2016

U mnie zamyka się normalnie , znaczy lekko .


  • 0

Andrzej
 


#3 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 23.04.2016

sprobuje to umyc myjka i popsikac wd40


  • 0

#4 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:56, 23.04.2016

Hej :)

sprobuje to umyc myjka i popsikac wd40

Po tym WD40 to lepiej zabezpiecz to jakimś smarem (WD40 świetnie wypłukuje, ale niekoniecznie smaruje)...

Klapa powinna bez problemu zamykać się puszczona z 15-20 cm...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#5 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 23.04.2016

po co przy zamku jest jakis przewod z wtyczka do wpiecia?


powiem tak troche sie bawilem tymi gumowymi wkretami moze to spowodowalo ze ten zamek lapie nizej lub wyzej?


  • 0

#6 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:26, 24.04.2016

naturalnie. wkręć po 1 obrocie te gumowe wkręty i klapa się będzie zamykać lżej.


  • 0

#7 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:31, 24.04.2016

po co przy zamku jest jakis przewod z wtyczka do wpiecia?

powiem tak troche sie bawilem tymi gumowymi wkretami moze to spowodowalo ze ten zamek lapie nizej lub wyzej?

Kabel z wtyczką? Poniżej zamka powinien być czujnik temperatury. Może od tego.

Wysłane z mojego Galaxy S7
  • 0

#8 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 25.04.2016

wykrecilem i wkrecilem te gumowe bolce ale zamykanie nadal ciezko chodzi :/ sama klapa "spuszczona" z 10cm sie nie zamknie trzeba uzyc sily


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klapa przod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq