Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zmiana góry F18A3->F18B2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:29, 13.02.2010

Mam pewien pomysł, niezbyt kosztowny, a jednak gdyby było to możliwe poprawiający osiągi.
Czy do F18A3 podejdzie góra od F18B2 ??
I jeśli tak to co by mi jeszcze było potrzebne?? Komp to na bank, a jak z aparatem zapłonowym?
Może ktoś się w taki coś bawił, albo słyszał coś na ten temat... Każda sugestia mile widziana ;-)
  • 0

#2 stormus1

stormus1
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:chorzów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 30.03.2011

to sie nazywa MINI-ME, poprostu zamiana głowicy i wszystkiego co potrzebne. Miałem to samo zrobione w civicu ale czy w f18 sie da to nie mam pojęcia ale chetnie bym też skorzystał z jakiś podpowiedzi;] Wiadomo że najłatwiej(ale i najdrożej) to swap,tylko jaki to ma sens skoro mój silnik ma oginalny przebieg 95700?heh
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:55, 31.03.2011

to sie nazywa MINI-ME, poprostu zamiana głowicy i wszystkiego co potrzebne. Miałem to samo zrobione w civicu ale czy w f18 sie da to nie mam pojęcia ale chetnie bym też skorzystał z jakiś podpowiedzi;] Wiadomo że najłatwiej(ale i najdrożej) to swap,tylko jaki to ma sens skoro mój silnik ma oginalny przebieg 95700?heh


Aleś Amerykę odkrył...


Rób, rób...zobaczysz, ile Ci to da. Przekonasz się, jaki nakład kasy wyłożysz, a po wszystkim i tak, chociażby zdrowe F20, będzie się zbierać lepiej niż to F18 po zmianie czapki...
  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:45, 31.03.2011

Ja bym nie tykał. F18A3 i F18B3 mają różne koła rozrządu i inne paski.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:47, 08.04.2011

Też rozważam nad zmianą czapki w moim f18a3. A że pracuje w sklepie z częściami , po katalogach doszedłem do tego , że czapkę można śmiało założyć od f22 , gdyż motory f18, f20 , f22 z 5gen miały te same średnice tuleji tylko inne skoki . Ja myślę nad głowicą od F22 150KM . Jedyna rzecz jaka mnie ogranicza to przeróbka instalacji elektrycznej do Vtec. Gdyby nie to już bym się chwalił rezultatem .

Ps . Cieszę się że nie jestem sam z tym słabym f18 , który chce go trochę podkręcić :) Pozdrawiam
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:02, 08.04.2011

jak chcecie robić mini-me non-vtec -> vtec, to życzę powodzenia.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 stormus1

stormus1
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:chorzów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 11.04.2011

jak chcecie robić mini-me non-vtec -> vtec, to życzę powodzenia.

Daruj se człowieku ta dziecinna krytyke.Widze że masz bardzo marne pojęcie o tym co można zrobić w hondach wiec jak nie masz zamiaru wnieść niczego pomocnego do tematu to lepiej nie pisz nic. Wiadomo że jak zakładać czpke to tylko z vteciem.Robili to nawet w eg3 czyli w civicu Vgen 1.3(na gaźniku)
Pzechodzili na wtrysk zakładali głowice z6,a9,b7 i ogień! Wystarczy poszukać,a skoro tam sie dało to zrobic to tu tymbardziej powinno sie dać.
  • 0

#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:18, 11.04.2011

stormus1, nie masz się co unosić i denerwować ;-) akurat pablo.see to gość, który ma pojęcie o wielu sprawach. Niestety musisz liczyć się z tym, że na tym forum większość modów to mody wizualne. Nie wiele osób więc rozumie wasze intencje oraz tego typu pomysły. Nie biję tu co prawda do kolegi pablo.see, ale fakt jest taki - że tutaj na pewno nie wiele osób będzie wam w stanie pomóc w temacie.

Fakt jest taki - że pewnie da się to zrobić podobnie właśnie jak w jajkach, ale trzeba dobrze zgłębić temat ;-) powodzenia panowie :ok
  • 0

#9 stormus1

stormus1
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:chorzów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 11.04.2011

Wiesz prawda jest taka że skoro ktoś nie potrafi pomóc to po co sie odzywa.Nikt nie zakłada tematu po to żeby czytać takie komentarze.No ale juz trudno;] Widze że z bytomia-to szerokości i do zobaczenia na drodze.pozdr
  • 0

#10 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:48, 11.04.2011

stormus1, pewnie mnie widziałeś nie raz :-P mojej poczwaRy trudno nie zauważyć na drodze :DD taki szrot :DD

BTW - uderzcie do Pentaq'a - on jest łebski w takich sprawach.
  • 0

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:26, 11.04.2011

Wystarczy poszukać,a skoro tam sie dało to zrobic to tu tymbardziej powinno sie dać.

Kolego, jakie takie wszystkie mody widziałem. Wszystko da się zrobić, czy jest tylko to opłacalne względem uzyskane zysku w osiągach?
Tutaj nie rozchodzi się o dodanie VTEC, tylko o to czy zmieni się kompresja. To ze zwiększonej kompresji można uzyskać większą moc.

Widze że masz bardzo marne pojęcie o tym co można zrobić w hondach

Z D14A2 da się wyciągnąć 130KM, ale czy warto?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 stormus1

stormus1
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:chorzów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 11.04.2011

to czy warto to jest indywidualna sprawa kazdego zainteresowanego. A o ile w civicach było wszystko podane na talerzu,dosłownie jak przepis na ciasto tak tu w f18 już jest mniej informacji dot tematu. A posiadając info co potrzeba do takiej operacji?czy nie ucierpi na tym awaryjność,jakie to może przynieść zyski w osiągach,itd itp każdy bedzie mógł sobie mniej wiecej obliczyć ile potrzeba na to $$$ a na przyrosty jakiego typu można liczyć.

apropo kolega kiedyś z d13b2 wyciagnął 130 koni czy warto? TAK-ponieważ na wyscigach pozostał w swojej klasie a zwiększył moc o 90%. Wiadomo accordeonem nikt na wyscigi nie jezdzi ale fajnie jest mieć coś lepszego niż seria;]

[ Dodano: 2011-05-18, 14:17 ]
dowiedziałem sie że można wymienić koloektor ssący na ten z preludy 2.3 i wydechowy dać z accorda 2.2 na ten 4-2-1, ciekawy jestem tylko czy po tym nie bedzie wyskakiwać czek endżin :-/ wie ktoś coś na ten temat?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq