XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana góry F18A3->F18B2
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:29, 13.02.2010
Czy do F18A3 podejdzie góra od F18B2
I jeśli tak to co by mi jeszcze było potrzebne?? Komp to na bank, a jak z aparatem zapłonowym?
Może ktoś się w taki coś bawił, albo słyszał coś na ten temat... Każda sugestia mile widziana
#2
Napisano 15:28, 30.03.2011
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:55, 31.03.2011
to sie nazywa MINI-ME, poprostu zamiana głowicy i wszystkiego co potrzebne. Miałem to samo zrobione w civicu ale czy w f18 sie da to nie mam pojęcia ale chetnie bym też skorzystał z jakiś podpowiedzi;] Wiadomo że najłatwiej(ale i najdrożej) to swap,tylko jaki to ma sens skoro mój silnik ma oginalny przebieg 95700?heh
Aleś Amerykę odkrył...
Rób, rób...zobaczysz, ile Ci to da. Przekonasz się, jaki nakład kasy wyłożysz, a po wszystkim i tak, chociażby zdrowe F20, będzie się zbierać lepiej niż to F18 po zmianie czapki...
#4
Napisano 11:45, 31.03.2011
Do zobaczenia na trasie.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:47, 08.04.2011
Ps . Cieszę się że nie jestem sam z tym słabym f18 , który chce go trochę podkręcić Pozdrawiam
#6
Napisano 18:02, 08.04.2011
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 13:09, 11.04.2011
Daruj se człowieku ta dziecinna krytyke.Widze że masz bardzo marne pojęcie o tym co można zrobić w hondach wiec jak nie masz zamiaru wnieść niczego pomocnego do tematu to lepiej nie pisz nic. Wiadomo że jak zakładać czpke to tylko z vteciem.Robili to nawet w eg3 czyli w civicu Vgen 1.3(na gaźniku)jak chcecie robić mini-me non-vtec -> vtec, to życzę powodzenia.
Pzechodzili na wtrysk zakładali głowice z6,a9,b7 i ogień! Wystarczy poszukać,a skoro tam sie dało to zrobic to tu tymbardziej powinno sie dać.
#8
Napisano 13:18, 11.04.2011
Fakt jest taki - że pewnie da się to zrobić podobnie właśnie jak w jajkach, ale trzeba dobrze zgłębić temat powodzenia panowie
#9
Napisano 13:34, 11.04.2011
#10
Napisano 13:48, 11.04.2011
BTW - uderzcie do Pentaq'a - on jest łebski w takich sprawach.
#11
Napisano 14:26, 11.04.2011
Kolego, jakie takie wszystkie mody widziałem. Wszystko da się zrobić, czy jest tylko to opłacalne względem uzyskane zysku w osiągach?Wystarczy poszukać,a skoro tam sie dało to zrobic to tu tymbardziej powinno sie dać.
Tutaj nie rozchodzi się o dodanie VTEC, tylko o to czy zmieni się kompresja. To ze zwiększonej kompresji można uzyskać większą moc.
Z D14A2 da się wyciągnąć 130KM, ale czy warto?Widze że masz bardzo marne pojęcie o tym co można zrobić w hondach
Do zobaczenia na trasie.
#12
Napisano 15:26, 11.04.2011
apropo kolega kiedyś z d13b2 wyciagnął 130 koni czy warto? TAK-ponieważ na wyscigach pozostał w swojej klasie a zwiększył moc o 90%. Wiadomo accordeonem nikt na wyscigi nie jezdzi ale fajnie jest mieć coś lepszego niż seria;]
[ Dodano: 2011-05-18, 14:17 ]
dowiedziałem sie że można wymienić koloektor ssący na ten z preludy 2.3 i wydechowy dać z accorda 2.2 na ten 4-2-1, ciekawy jestem tylko czy po tym nie bedzie wyskakiwać czek endżin :-/ wie ktoś coś na ten temat?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych