XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wspomaganie w acco
#1
Napisano 16:33, 02.02.2010
Ostatnio zauważyłem w swoim aucie , że zrobiło się mocniejsze wspomaganie, jakby kierownica straciła swoją "twardość" i przez to mniej pewnie się prowadzi auto. Co to może być?
Czy siła wspomagania zależy od oporu jaki opony dają na podłoże? Czy ktoś wie coś w tym temacie.
Pozdrawiam
#2
Napisano 17:12, 02.02.2010
#3
Napisano 18:44, 02.02.2010
Nie sądziłem, że ubytek 2 cm z każdej opony może aż tak wpłynąć na siłę wspomagania. Po kilku dniach przyzwyczaiłem się.
#4
Napisano 19:38, 02.02.2010
I tu pytanie: czy odczucie mocniejszego wspomagania i lżejszej pracy kierownicy w temp. w okolicach 0 st. i niżej może być spowodowane , że mam opony letnie i one przez swoją twardość nie dają takich oporów w asfalt jak zimówka? Pozdrawiam
#5
Napisano 19:45, 02.02.2010
Myślę, że tak.czy odczucie mocniejszego wspomagania i lżejszej pracy kierownicy w temp. w okolicach 0 st. i niżej może być spowodowane , że mam opony letnie i one przez swoją twardość nie dają takich oporów w asfalt jak zimówka?
twarda guma = mniejsza przyczepność = mniejsze opory = lżejsza praca kierownicy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych