XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:58, 21.02.2016
#2
Napisano 19:04, 21.02.2016
#3
Napisano 19:11, 21.02.2016
#4
Napisano 19:49, 21.02.2016
miałem podobnie. A4 Wrocław - Katowice, tempomat ustawiony na 180 ...
Po ok. 100 km ładnej, równej jazdy włączył się check.
Zjechałem na pas awaryjny, wyłączyłem samochód, od razu odpaliłem i pojechałem normalnie dalej. Oczywiście check się świecił, ale samochód jechał normalnie.
Pojechałem do "magika" od komputerów samochodowych. Sczytał błędy. Wychodziło coś o ciśnieniu doładowania (powiązanie z turbiną). Powiedział że z jego doświadczenia nie jest to problem z turbiną a z DPFem. Jest na tyle ograniczony przepływ, ale nie przypchany całkiem, że komp wywala błęda.
Nie dzieje (nie działo się) się to podczas normalnej eksploatacji samochodu. Tylko podczas długiej, szybkiej jazdy.
Drugi raz tak mi się stało, też na A4, tyle że podczas powrotu z Rzeszowa.
Aktualnie jestem po wycięciu DPFa i jednej podróży A4 w kierunku Rzeszowa. Na razie spokój i mam nadzieję że tak zostanie
Koszty napraw, części i paliwowe:
#5
Napisano 20:23, 21.02.2016
Użytkownik kamilski edytował ten post 20:23, 21.02.2016
#6
Napisano 06:40, 22.02.2016
#7
Napisano 07:07, 22.02.2016
Przyczyna jest prosta. Turbina przeładowała i rozłączyło. Gasisz, odpalasz i jedziesz dalej. Wystarczy trochę upuścić na WG i po problemie ale najpierw trzeba sprawdzić stan turbiny. Kod błędu to można sobie w d*pe wsadzić. DPF po takiej jeździe 180km/h i odcinku 100km powinien się sam wypalić. Temperatura powinna zrobić swoje.
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#8
Napisano 08:16, 22.02.2016
Proszę was Panowie! Auto do was przemówiło błędem OBD komunikując dokładnie jaki jest problem a Wy twierdzicie że jest OK bo nic się nie dzieje. Mechanik podał kod błędu? Nie podał. Zgadywał. Super znawca. Sprawne auto a zwłaszcza diesel przy 180 nie dostaje zadyszki. Macie coś nie sprawnego. Radzę dokładniej słuchać co komunikuje OBD bo to może być dopiero szczyt góry lodowej. No ale lepiej za jakiś czas znów biadolić bo kolejny błąd wystąpi który będzie następstwem tego starego ale o nim już nie bedziecie pamiętać i trzeba będzie wróżyć z kuli. Powodzenia
Masz jakiś problem psychiczny ? Mamusia Cie nie kocha
Masz doświadczenie, pomysł co zrobić to pomagaj. Wycieczki typu "będziecie" bidolić zostaw dla kolegów z podwórka dla których jesteś "guru" ...
Nigdzie nie napisałem że jest to jedyny powód i wszyscy mają tak samo. Opisałem sytuację.
I jeszcze jedno - ja nie proszę o pomoc.
PS Się wkurzyłem - wnerwiają mnie takie wpisy ...
Z mojej strony EOT
Koszty napraw, części i paliwowe:
#9
Napisano 08:32, 22.02.2016
Do _k2_ :
Mamusię mam kochającą więc Swoje problemy zostaw dla Siebie.
Doświadczenie mówi mi że system OBD w silnikach diesla Hondy zawsze mówi trafnie co dolega waszym wozidłom. Zgadywanie zostawcie "mechanikom - wymieniaczom" których główne doświadczenie opiera się na grupie VW i nieśmiertelnych TDI. Bądźcie mądrzejsi od macherów którzy doją Was z kasy. Bez obrazy za takie wpisy ale trochę czytam różne fora japońskie i wpisy typu " jechałem, zapalił sie CE ale zgasilem i jest OK mimo kontrolki CE" doprowadzają do przykrych wydatków ale szkoda zainwestować w skaner za 100zł i mieć podgląda w pracę jednostki napedowej.
Nie podam propozycji co jest nie tak bo mogę równie dobrze powiedzieć że szwankuje czujnik pedału hamulca który odpowiada zacswiatła "stop". Po prostu wróżenie.
#10
Napisano 09:21, 22.02.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 09:39, 22.02.2016
A czym się różni praca silnika VW od Hondy? OBD może pokazać błąd mapsensora bo przeczytasz, że to błąd mapsensora. Wymienisz go a okaże się, że zdechła turbina bo za dużo pompuje albo za mało. Błąd to nie wszystko. Trzeba mieć troche pojęcia o pracy silnika turbodoładowanego i doświadczenia. Samo czytanie nic nam nie da
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#12
Napisano 10:27, 22.02.2016
#13
Napisano 10:55, 22.02.2016
Jeśli miałbym bazować na samych kodach to wymieniłbym więcej czujników w jednym samochodzie niż VW przekracza norme spalin.
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#14
Napisano 11:21, 22.02.2016
#15
Napisano 14:23, 22.02.2016
Dziś zaświecił się DPF... z wykrzyknikiem. A dopiero co się wypalał.
Zobaczymy co komputer wypluje.
Dodatkowo kupuje oba czujniki: spalin i róznicy ciśnień. Jeśli to nie pomoże, wywalam to ustrojstwo.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , dziś, 14:38 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , wczoraj, 09:14 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych