Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

brak nagrzewania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 01.02.2010

witam.
na wstepie przyznam ze wiem ze zachowalem sie jak amator bo powod pojawil sie gdy na zewnatrz bylo -25 stopni a ja po 4km jak samochod zgasl przypomnialem sobie ze w lato dolewalem wode do chlodnicy. skutek jest taki ze jak zalacze nawiew na cieplo to leci zimne powietrze. linki od regulacji ok. wymienilem plyn chodzniczy,odpowietrzylem uklad (termostat tez odpowietrzylem). z temperatura wszystko ok. co moze byc przyczyna??nasuwa mi sie na mysl ze moze woda w pompie wody przymarzla i te łopatki sie zerwaly,a moze termostat sie sypnał??
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#2 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 01.02.2010

Może zamarzła woda w przewodach idących do nagrzewnicy , poluzuj ewentualnie zdejmij przewody idące do nagrzewnicy wówczas będziesz w stanie sprawdzić czy ciecz przepływa przez nagrzewnicę , zanim zaczniesz to wszystko rozbierać na początku odpal silnik rozgrzej go troszkę i dotknij przewodów idących do nagrzewnicy czy robią się ciepłe , bo przyczyna może leżeć gdzie indziej
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#3 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 01.02.2010

probowalem ale na rozgrzanym silniku ciezko sie tam dostac,a gdyby to byla wina tego ze jest zamarzniete to po takim czasie i tylu km juz by chyba sie rozgrzalo na tyle by lód puscil
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#4 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:26, 01.02.2010

jak zlewałeś płyn z chłodnicy to pokrętło od ogrzewania miałeś ustawione na max gorąco?
jeśli nie, to w nagrzewnicy został się stary płyn...

może spadła linka z zaworu od ogrzewania?
  • 0
AK

#5 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 01.02.2010

tak zrobilem,glownie chodzi mi o to czy to co napisalem w pytaniu moze byc przyczyna
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#6 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:51, 02.02.2010

Gdyby pompa uległa uszkodzeniu silnik łapał by wysoką temperaturę , a termostat nie ma nic do ogrzewania dlatego że ogrzewanie jest na małym obiegu który jest otwarty cały czas niezależnie od tego w jakim położeniu jest termostat . Przy uszkodzonym termostacie wydłuża się czas zagrzania się silnika a co za tym idzie i ogrzewania . To łatwo można sprawdzić , po odpaleniu zimnego silnika przewody idące do chłodnicy zaczną się rozgrzewać wraz z silnikiem jest to znak nieprawidłowej pracy termostatu . Przy prawidłowej pracy termostatu te przewody na początku pracy silnika powinny być zimne do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury cieczy 76-80 stopni C

[ Dodano: 2010-02-02, 15:03 ]
Jak się już z tym uporasz , to :pisze: co było przyczyną może to być dla kogoś cenna informacja :czytaj: ;-)
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#7 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 09.02.2010

jeszcze sie z tym nie uporalem,ale ,,dopadlem ,, te przewody co ida do nagrzewniczki i sa bardzo gorace jak silnik jest cieply. wiec wina lezy w tym ze jednak woda jest zamarznieta w nagrzewniczce. myslalem ze jesli tak jest to nie jest mozliwy przeplyw plynu chlodzacego ale brat mi mowil ze nawet jesli jest zamarznieta woda w nagrzewniczce to obieg plynu jest tak czy inaczej tylko nie pamietam w jaki sposob przeplywa. zostalo mi chyba czekac do wiosny:)
dam znac jak problem sie rozwiąże.
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#8 mlody_

mlody_
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:WPN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 21.04.2010

Witam mam podobny problem tyle ze nie jest to spowodowane napewno mrozem.
pokretło od regulacji temperatury chodzi dosc topornie. biore na maxa ciepło a leci ledwo co letnie powietrze :/ przewody od termostatu sa ciepłe i wydaje sie ze jest ok a jednak ogrzewania nie ma. dodam jeszcze ze Honde kupiłęm przed wczoraj w niemczech. 2002r 1.8 Vtec.
myslicie ze to moze byc nagrzewnica? :/
z gory dzieki za pomoc :)
  • 0
Nasza strona na facebooku => http://www.facebook....201399383308621

#9 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 21.04.2010

jednak u mnie zamarznieta nagrzewniczka odpada.nie wiem za co sie zabrac by rozwiazac ten problem.wszystko niby dziala a nie dziala. w manualu doczytalem pewna informacje ze taka sytuacja moze miec miejsce jezeli klimatyzacja juz jest pusta a u mnie moze tak byc.
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#10 mlody_

mlody_
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:WPN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 25.04.2010

no i wszystko jasne :) spadła linka od ogrzewania ;p wszystko teraz chula tak jak powinno ;D
  • 0
Nasza strona na facebooku => http://www.facebook....201399383308621

#11 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 18.05.2010

a jeszcze takie jedno krotkie pytanie, czy jesli posiadam klimatyzacje manualna i jest wyciek plynu od klimy(brak plynu klimatyzacji) to moze nagrzewnica nie dawac ciepla??bo tak wyczytalem w manualu . ,,Sprawdzić po kolei:
• Zapchanie kanału ogrzewania
• Zapchanie otworu wylotowego dmuchawy
• Zapchanie zaworu ogrzewania
• Uszkodzenie klapki mieszania powietrza
• Uszkodzenie regulacji temperatury
• Uszkodzenie termostatu (patrz rozdział 10)
• Zapchanie parownika (z klimatyzacjà)
• ZamarzniΠty parownik (z klimatyzacjà),,
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq