Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Gaśnie na luzie, na gazie a na benzynie spadaja obroty do300


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:38, 31.01.2010

WItam

JEstem tutaj nowy, mam Honde Accord 2.0 ILS 116 kM 220 tys przebiegu 1994r, od jakiegoś czasu mam problem z obrotami, a mianowicie po odpaleniu silnika i rozgrzaniu go przełancza się na gaz osiaga temerature, i podczas jazdy gdy wcisne sprzegło albo wrzuce na luz i obroty spadaja, i powinny spaść w granicach 800-900 obrotów tylko że na gazie spadaja albo do 300 albo silnik gaśnie, na benzynie jest podobnie, tyle ze spadaja do 300 nie wiem co z tym zrobic, chciałbym zasiąść fachowej opinni zanim pojade do warsztatu zeby mnie czasem nie oszukali ze cos jest zepsute a faktycznie jest sprawne, a w rezultacie okaze sie ze to jakis drobiazg moze byc


Prosiłbym o pomoc.
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:34, 31.01.2010

Instalacja mikserowa czy sekwencyjna?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:35, 31.01.2010

instalacja zwykła nie sekwencja 4 lata temu zakładana
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:38, 31.01.2010

Wyczyść przepustnicę i wymień reduktor (jeżeli nie reaguje na regulację śruby w nim)
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:39, 31.01.2010

przepustnice w silniku i reduktor w gazie?? jesli dobrze rozumiem
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:43, 31.01.2010

Tak bo ile jeździsz na tym reduktorze.Sam możesz sprawdzić jego działanie tak jak pisałam jedną śrubę masz w reduktorze,a drugą na gumowym grubym wężu.Jeżeli nie reaguje na zwiększenie obrotów w silniku lub słabo to padł reduktor.W reduktorze masz jeszcze jedną plastikową śrubę,spróbuj ją odkręcić i zobaczyć ile szlamu-brudu tam jest-niech wszystko ścieknie.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:52, 31.01.2010

ok dzieki wielkie podjade do znajomego mechanika i niech mi to spradzi
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:59, 01.02.2010

ja mialem to samo co ty, wystarczylo podkrecic wolne obroty, zrobil mi to gazownik wtedy
  • 0

#9 gophgoph85

gophgoph85
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 01.02.2010

WItaj,

ja dzisiaj kupiłem moja Hanie, Coupe, '98 i miałem podobny objaw, mianowicie, przy dojezdzaniu do skrzyżowania na luzie, obroty spadały na gazie do 300 a potem wracały do 900. Zatankowałem gazu na Shellu do pełna, rozgrzałem silnik i póki co jest mur betom 900, bez spadków. Mamnadzieję, że to był główny powód.
  • 0

#10 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:54, 01.02.2010

ja dzisiaj kupiłem moja Hanie, Coupe, '98 i miałem podobny objaw,


Skoro dziś kupiłeś to oby się to sprawdziło ale wg mnie to zbyt wcześnie na diagnozę.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#11 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:59, 01.02.2010

przygasał i falował czy 300 na stałe? albo go zalewa lub za mało gazu - objaw taki sam, ale jeśli faluje tzn, że zalewa
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#12 gophgoph85

gophgoph85
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 01.02.2010

obroty spadały do ~300, odbijały się i już było stabilne 900, mam również nadzieję żejest po problemie, jak się zrobi cieplej to podjade wyrególować gaz i zawory, może to pomoże:) A tak swoją drogą, gdzie w Wawie znajdę jakiegoś dobrego gazownika?? Mam sekwencje na stag-u 300 i listwie Valteka, może to jest problem??
  • 0

#13 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:09, 01.02.2010

gophgoph85, tu masz namiary http://www.accordklu...p?p=44601#44601
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#14 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:33, 01.02.2010

miałem dokładnie takie same objawy w civi. było na to tylko jedno lekarstwo - czyszczenie co jakiś czas przepustnicy i krokowca oraz nauka obrotów.
  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:46, 02.02.2010

Panowie i Panie z całym szacunkiem używajcie trochę opcji "szukaj" i poczytajcie o podstawach instalacji gazowych porównajcie to z zamontowanymi u siebie instalacjami
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq